OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NR AD/PN - 5/10 - DOSTAWA CZYNNIKA KRZEPNIĘCIA IX
Białystok: AD/PN - 5/10
Numer ogłoszenia: 17584 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ,
ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133. Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD/PN - 5/10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa czynnika krzepnięcia IX. Ilość czynnika krzepnięcia: 22 800 j.m. Wielkość opakowań: 500-600 j.m..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.62.10.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM
I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. OBOWIĄZEK WPŁATY WADIUM Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 650,00 zł (sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100). Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w rozdziale X pkt. 2 SIWZ. 2.FORMA WPŁATY WADIUM 2.1. Wadium może być wnoszone w: 2.1.1.pieniądzu, płatne na rachunek bankowy Zamawiającego: Kredyt Bank S. A. II O/Białystok, Nr r-ku: 36 1500 1344 1213 4004 0133 0000. 2.1.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.1.3.gwarancjach bankowych; 2.1.4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.1.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Do oferty należy załączyć: ·kopię dokumentu, potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu oraz numer konta, na który ma być dokonany zwrot wadium lub ·oryginał dokumentu określonego w pkt. 2.1.2 - 2.1.5 i jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot bez uszkodzenia. 2.2.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3.ZWROT WADIUM 3.1.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a ustawy. 3.2.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3.3.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku, ponownego wniesienia oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Prawo zamówień publicznych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 24 ustawy) oraz spełniają warunki (zgodnie z art. 22 ust.1), dotyczące: 1.1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, 1.2.posiadania wiedzy i doświadczenia, 1.3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.4.sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust.1 powołanej ustawy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. ·Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, oprócz stosownych oświadczeń (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ), winien złożyć wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia dodatkowe (wskazane w rozdz. V SIWZ) potwierdzające spełnianie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy wyżej wymienione, żądane przez Zamawiającego dokumenty potwierdzają spełnienie warunków i zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wymagane dokumenty i oświadczenia W celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca do oferty dołącza: 2.1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ; 2.2.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę (nie dotyczy producenta) warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku (Dz. U. z 2009 r., Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, Wykonawca (nie dotyczy producenta) załącza koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 2.3.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, zgodnie z powołanym wyżej Rozporządzeniem, Wykonawca załącza: 2.3.1.oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ, 2.3.2.aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 2.4. Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, zgodnie z § 5 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817) - ważne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terenie RP wydane przez Ministra Zdrowia lub pozwolenie wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską wraz z charakterystyką produktu leczniczego. W/w dokumenty muszą posiadać termin ważności obejmujący cały okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy ważność dokumentu wygasa w trakcie realizacji dostaw, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dodatkowy dokument deklarujący złożenie we właściwym czasie wniosku o przedłużenie ważności pozwolenia. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 2.3.2., składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy). Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 3 ustawy);.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23 15-950 Białystok pok. 201 - Sekretariat. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2010 godzina 11:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23 15-950 Białystok pok. 201 - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Prof. dr hab. med. Piotr Marek Radziwon
Dyrektor Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku
Białystok, 20.01.2010 r. | ||||||||||||||
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA W POSTĘPOWANIU NR 34/09 - DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH PRAS AUTOMATYCZNYCH DO PREPARATYKI KRWI
Ogłoszenie o zmianie ogloszenia w postępowaniu nr AD/PN - 34/09 - Dostawa i montaż dwóch pras automatycznych do preparatyki krwi zawiera plik załącznika (format PDF). Białystok, 18.01.2010 r.
| ||||||||||||||
ZMIANA TREŚCI SIWZ W POSTĘPOWANIU NR AD/PN - 34/09 - DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH PRAS AUTOMATYCZNYCH DO PREPARATYKI KRWI
Zmiana treści SIWZ w postępowaniu nr AD/PN - 34/09 - Dostawa i montaż dwóch praz automatycznych do preparatyki krwi zawarta jest w pliku załącznika (format PDF). Białystok, 18.01.2010 r. | ||||||||||||||
ZAWIADOMIOENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr EOG/PN-1/2/09 na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania
Białystok, dn.12.01.2010 r.
ZAWIADOMIOENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr EOG/PN-1/2/09 na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach realizacji projektu „Kompleksowa informatyzacja systemu krwiodawstwa i krwiolecznictwa w Polsce” – zadanie nr 2 „Dostawa drukarek i urządzenia kserograficznego”
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (DZ.U.07.223.1655 ze zm.) Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku informuje, że w w//w/ postępowaniu wybrana została oferta nr 10, złożona przez:
MAXTO Marcin Staniewski, Tomasz Wojewoda Sp.j.
Oddział Warszawa
Ul. Juliusza Fucika 39
02-929 Warszawa
Cena oferty: 604 207,44 zł
Uzasadnienie wyboru:
Na skutek uznania protestu wniesionego do wyboru oferty najkorzystniejszej, Zamawiający dokonał powtórzenia czynności badania i oceny ofert, w tym dopełnił zaniechanej czynności badania rażąco niskiej ceny do materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzenia kserograficznego. Złożone wyjaśnienia wykonawcy w zakresie oddalenia zarzutu zastosowania rażąco niskiej ceny, Zamawiający uznał za przekonujące, a rzekome naruszenie art. 89 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, nie ma zastosowania w niniejszej sytuacji. W związku z powyższym, Zamawiający stwierdza, że oferta wykonawcy MAXTO Marcin Staniewski, Tomasz Wojewoda Sp.j., Oddział Warszawa, ul. Juliusza Fucika 39, jest kompletna pod względem formalnym, spełnia warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych. Jedynym kryterium jakim kierował się Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej była cena oferty – 100%.
Oferta została uznana za najkorzystniejszą, co jest równoznaczne z przyznaniem maksymalnej liczby punktów (100). Cena oferty odpowiada kwocie, jaką zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
Tabela nr 2. Streszczenie złożonych ofert i zestawienie punktacji w zadaniu nr 2
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 w.w ustawy Zamawiający informuje, że została odrzucona oferta wykonawcy Softex Data S.A. w Warszawie, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp:
„Softex Data” S.A. ul. Poleczki 47, 02-822 Warszawa (oferta nr 3) - wartość brutto oferty
1 383 505,62 zł. Podstawą do odrzucenia oferty jest jej treść nie odpowiadająca treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a w szczególności w punkcie 6. Specyfikacji technicznej oferty Urządzenie kserograficzne - „podajnik boczny” Wykonawca zmienił wymagania Zmawiającego z: „70-160g/m²” na „70-128 g/m²”, co powoduje nie spełnienie wymaganych parametrów dla urządzenia kserograficznego opisanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – skutkuje odrzuceniem oferty.
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 w.w ustawy Zamawiający nie wykluczył żadnego z Wykonawców
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. D Y R E K T O R
Regionalnego Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Białymstoku
Prof. dr hab. n. med. Piotr M. Radziwon
Pouczenie:
Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia (art. 180 ust. 2. Ustawy Pzp). | ||||||||||||||
TREŚĆ SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA W POSTĘPOWANIU NR AD/PN - 3/10 - DOSTAW ZESTAWÓW JEDNORAZOWEGO UZYTKU DO POBIERANIA PŁYTEK KRWI WRAZ Z DZIERŻAWĄ SEPARATORA KOMÓRKOWEGO
Treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu nr AD/PN - 3/10 - dostawa zestawów jednorazowego użytku do pobierania płytek krwi wraz z dzierżawą separatora komórkowego zawarta jest w pliku załącznika (format PDF). Białystok, 12.01.2010 r.
| ||||||||||||||
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA W POSTĘPOWANIU NR AD/PN - 38/09 - DOSTAWA CZEKOLAD
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w postępowaniu nr AD/PN - 38/09 - Dostawa czekolad - plik w załączeniu (format PDF). Białystok, 11.01.2010 r.
| ||||||||||||||
WYJAŚNIENIA DO SIWZ I ZMIANA TREŚCI SIWZ W POSTĘPOWANIU NR AD/PN - 38/09 - DOSTAWA CZEKOLAD
Treść wyjaśnień do SIWZ i zmiana treści SIWZ w postępowaniu nr AD/PN - 38/09 - Dostawa czekolad zawarta jest wpliku załącznika (format PDF). Białystok, 11.01.2010 r. | ||||||||||||||
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA W POSTĘPOWANIU NR 34/09 - DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH PRAS AUTOMATYCZNYCH DO PREPARATYKI KRWI
Numer ogłoszenia: 5805 - 2010; data zamieszczenia: 08.01.2010
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu. Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 255205 - 2009 data 29.12.2009 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, fax. 085 7447133.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2..
W ogłoszeniu jest: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
W ogłoszeniu powinno być: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84. | ||||||||||||||
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA I ZMIANA TREŚCI SIWZ W POSTĘPOWANIU NR AD/PN -34/09 - DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH PRAS AUTOMATYCZNYCH DO PREPARATYKI KRWI
Treść wyjaśnień do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zmiana treści SIWZ zawarta jest w pliku załącznika (format PDF). Białystok, 08.01.2010 r.
| ||||||||||||||
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NR AD/PN - 3/10 - DOSTAWA ZESTAWÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO POBIERANIA PŁYTEK KRWI WRAZ Z DZIERŻAWĄ SEPARATORA KOMÓRKOWEGO
|