Potrzebna krew grupy..
 
Tu oddasz krew
 
Ankieta
Aktualnie jest dostępna następująca ankieta
Ankieta skierowana do Krwiodawców
Przetargi
Strona:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55
WYJAŚNIENIA
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA AD/PN – 11/09 –„Dostawa filtrów antyleukocytarnych do filtrowania KKCz oraz KKP”
 
             Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne   Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytania do SIWZ dot. w/w wraz z odpowiedzią Zamawiającego:
 
Pytanie nr 1 :
Do Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia dołączono Załącznik nr 4, czyli Ankietę oceny wykonawcy w zakresie spełnienia wymagań ISO 9001. Czy Zamawiający wymaga wypełnienia i załączenia tej ankiety do oferty przetargowej? Zapisy siwz nie określają tego jednoznacznie, a zważywszy na nazwę załącznika „ankieta”, kwestię jego załączenia do oferty można potraktować na zasadzie dowolności.
 
Odpowiedź Zamawiającego:
Zgodnie z zapisami działu XVI SIWZ, zamierzeniem Zamawiającego jest uzyskanie wypełnionej ankiety stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ, od Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający nie wymaga więc załączenia ankiety do oferty przetargowej.
 
 
Białystok, 08.04.2009 r.


ZAWIADOMIENIE
      ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO –„DOSTAWA ZESTAWÓW I ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ UKŁADU HLA” – AD/PN – 9/09
 
Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (DZ. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku informuje, że w w/w postępowaniu wybrano następujące oferty:
 
w zadaniu nr 1 – oferta nr 3 złożona przez firmę:
 
NOBIPHARM Sp. z o. o.
ul. Rydygiera 8
01-793 Warszawa
cena oferty: 16 181,61 zł
 
w zadaniu nr 2 – oferta nr 3 złożona przez firmę:
 
NOBIPHARM Sp. z o. o.
ul. Rydygiera 8
01-793 Warszawa
cena oferty: 7 918,00 zł.
 
Uzasadnienie wyboru
 
Oferty są kompletne pod względem formalnym oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ceny ofert odpowiadają kwocie jaką zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiamy streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert:
Zadanie nr 1:

Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Kryterium cena (liczba pkt)
Uzasadnienie
 
2
TRANSFARM Sp. z o.o.
ul. Zaciszna 25A, 02-912 Warszawa
 
57
 zgodnie ze wzorem
 Wc = Cn/Co = x 100% x 100pkt
(dział XIII SIWZ)
 
3
NOBIPHARM Sp. z o. o.
ul. Rydygiera 8, 01-79 Warszawa
 
100
 

 
Zadanie nr 2:

Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Kryterium cena (liczba pkt)
Uzasadnienie
 
1
POLGEN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Spółka komandytowa
ul. Puszkina 80, 92-516 Łódź
 
 
43
 
zgodnie ze wzorem
 Wc = Cn/Co = x 100% x 100pkt
(dział XIII SIWZ)
 
3
NOBIPHARM Sp. z o. o.
ul. Rydygiera 8, 01-79 Warszawa
 
100
 

 
Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 w/w ustawy, zawiadamiam o Wykonawcach, których oferty odrzucono oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni:
-         na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych z przedmiotowego postępowanie o udzielenie zamówienia w zadaniu nr 2 wyklucza się Wykonawcę - TRANSFARM Sp. z o.o., ul. Zaciszna 25A, 02-912 Warszawa. Wykonawca w zadaniu nr 2 nie wniósł wadium warunkującego udział w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą w zadaniu nr 2 .
 
Jednocześnie informuję, że Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
 
Białystok, 09.04.2009 r.
 
 


OGŁOSZENIE

 

Białystok: AD/PN -10/09 - usługa wywozu odpadów medycznych i komunalnych
Numer ogłoszenia: 59987 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD/PN -10/09 - usługa wywozu odpadów medycznych i komunalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - usługa odbioru, transportu i przekazania na wysypisko komunalne odpadów stałych komunalnych o kodzie 20 03 01 z posesji Szpitala Wojewódzkiego w Suwałkach Oddział RCKiK w Suwałkach, przy ul. Szpitalnej 60, oraz użyczenie pojemnika na odpady o pojemności ok. 1 m3, z możliwością zabezpieczenia zamknięcia pojemnika poprzez założenie kłódki, wstawionego nieodpłatnie na czas trwania umowy. Przewidywana ilość odpadów komunalnych wynosi rocznie ok. 24 m3, Zadanie 2 - usługa odbioru i transportu do miejsca utylizacji odpadów oraz utylizacja odpadów medycznych niebezpiecznych o kodach 18 01, w tym 18 01 02 i 18 01 03, z posesji Szpitala Wojewódzkiego w Suwałkach Oddział RCKiK w Suwałkach, przy ul. Szpitalnej 60. Przewidywana ilość odpadów przeznaczonych do utylizacji wynosi rocznie ok. 3 000 kg..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.51.10.00-2, 90.40.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 2.000,00 zł: odpowiednio: zadanie nr 1 - 100,00 zł, zadanie nr 2 - 1.900,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w dziale XI SIWZ.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wymagania ustawowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) posiadają zezwolenie na odbiór i transport odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251) - wymaganie (dot. zadania nr 1) *, 4)posiadają zezwolenie na odbiór i transport odpadów medycznych do miejsca utylizacji, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz.251) - (dot. zadania nr 2) ** , 5) posiadają zezwolenie na utylizację odpadów medycznych, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251) - (dot. zadania nr 2), 6) zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określonym w rozdziale VIII SIWZ. * w przypadku, gdy Wykonawcą jest odbiorca i przewoźnik odpadów komunalnych na wysypisko komunalne (podwykonawcy), wymagana jest aktualna umowa zawarta na okoliczność składowania, lub inny dokument potwierdzający tę możliwość. ** w przypadku, gdy Wykonawcą jest odbiorca i przewoźnik odpadów medycznych do innego podmiotu utylizującego (podwykonawcy), wymagana jest aktualna umowa zawarta na okoliczność utylizacji, lub inny dokument potwierdzający tę możliwość, 2. Wymagania Zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)zobowiążą się do nieodpłatnego użyczenia pojemnika na odpady komunalne o pojemności ok. 1 m3, z możliwością zabezpieczenia zamknięcia pojemnika poprzez założenie kłódki wstawionego na czas trwania umowy - wymaganie dot. zadania nr 1, 2)zaakceptują 14 - dniowy termin płatności, licząc od dnia otrzymania faktury, 3)zadeklarują proponowane terminy odbioru odpadów, lub zaproponują własne, 4)zadeklarują stałość cen przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy z możliwością podwyższenia ceny po tym okresie o aktualnie ogłoszony wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, lub o udokumentowany wzrost cen utylizacji odpadów medycznych lub składowania odpadów komunalnych na wysypisku komunalnym. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1) oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ i pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) zezwolenie na odbiór i transport odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251) - wymaganie dot. zadania nr 1, 4) aktualną umowę zawartą na okoliczność składowania odpadów na wysypisku komunalnym, lub inny dokument stwierdzający tę możliwość, w przypadku, gdy Wykonawcą jest odbiorca i przewoźnik odpadów komunalnych. Umowa winna obejmować cały okres realizacji zamówienia. W przeciwnym wypadku Wykonawca załącza zobowiązanie do zawarcia w/w umowy na okres obejmujący realizację zamówienia - wymaganie dot. zadania nr 1, 5) zezwolenie na odbiór i transport odpadów medycznych do miejsca utylizacji, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251) - wymaganie (dot. zadania nr 2), 6) zezwolenie na utylizację odpadów medycznych, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251 (dot. zadania nr 2), 7) aktualną umowę zawartą na okoliczność utylizacji, lub inny dokument stwierdzający tę możliwość, w przypadku, gdy Wykonawcą jest odbiorca i przewoźnik odpadów medycznych do innego podmiotu utylizującego (podwykonawcy). Umowa winna obejmować cały okres realizacji zamówienia. W przeciwnym wypadku Wykonawca załącza zobowiązanie do zawarcia w/w umowy na okres obejmujący realizację zamówienia - wymaganie dot. zadania nr 2, 8) potwierdzenie wniesienia wadium. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1)zobowiązanie do nieodpłatnego użyczenia pojemnika na odpady komunalne o pojemności ok. 1 m3, z możliwością zabezpieczenia zamknięcia pojemnika poprzez założenie kłódki, wstawionego na czas trwania umowy (wymaganie dot. zadania nr 1), 2)oświadczenie o stałości cen przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy z możliwością podwyższenia ceny po tym okresie o aktualnie ogłoszony wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych lub o udokumentowany wzrost cen odbioru i utylizacji odpadów medycznych lub odbioru i składowania odpadów komunalnych, 3)oświadczenie o akceptacji 14-dniowego terminu płatności, 4)oświadczenie o dotrzymaniu proponowanych terminów odbiorów lub własną propozycję terminów odbiorów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 (II piętro)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 (II piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 17.05.2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - usługa odbioru, transportu i przekazania na wysypisko komunalne odpadów stałych komunalnych o kodzie 20 03 01 z posesji Szpitala Wojewódzkiego w Suwałkach Oddział RCKiK w Suwałkach, przy ul. Szpitalnej 60, oraz użyczenie pojemnika na odpady o pojemności ok. 1 m3, z możliwością zabezpieczenia zamknięcia pojemnika poprzez założenie kłódki, wstawionego nieodpłatnie na czas trwania umowy. Przewidywana ilość odpadów komunalnych wynosi rocznie ok. 24 m3,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - usługa odbioru, transportu i przekazania na wysypisko komunalne odpadów stałych komunalnych o kodzie 20 03 01 z posesji Szpitala Wojewódzkiego w Suwałkach Oddział RCKiK w Suwałkach, przy ul. Szpitalnej 60, oraz użyczenie pojemnika na odpady o pojemności ok. 1 m3, z możliwością zabezpieczenia zamknięcia pojemnika poprzez założenie kłódki, wstawionego nieodpłatnie na czas trwania umowy. Przewidywana ilość odpadów komunalnych wynosi rocznie ok. 24 m3,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.40.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - usługa odbioru i transportu do miejsca utylizacji odpadów oraz utylizacja odpadów medycznych niebezpiecznych o kodach 18 01, w tym 18 01 02 i 18 01 03, z posesji Szpitala Wojewódzkiego w Suwałkach Oddział RCKiK w Suwałkach, przy ul. Szpitalnej 60. Przewidywana ilość odpadów przeznaczonych do utylizacji wynosi rocznie ok. 3 000 kg..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - usługa odbioru i transportu do miejsca utylizacji odpadów oraz utylizacja odpadów medycznych niebezpiecznych o kodach 18 01, w tym 18 01 02 i 18 01 03, z posesji Szpitala Wojewódzkiego w Suwałkach Oddział RCKiK w Suwałkach, przy ul. Szpitalnej 60. Przewidywana ilość odpadów przeznaczonych do utylizacji wynosi rocznie ok. 3 000 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.51.10.00-2, 90.40.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Plik do pobrania:

OGŁOSZENIE

 

Białystok: AD/PN - 11/09 - dostawa filtrów antyleukocytarnych do filtrowania KKCz oraz KKP
Numer ogłoszenia: 58611 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD/PN - 11/09 - dostawa filtrów antyleukocytarnych do filtrowania KKCz oraz KKP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - dostawa laboratoryjnych filtrów antyleukocytarnych do filtrowania jednej jednostki KKCz w ilości 5 000 szt., Zadanie nr 2 - dostawa laboratoryjnych filtrów antyleukocytarnych do filtrowania jednej jednostki KKP AF lub 1 - 8 zlewanych jednostek KKP w ilości 1 200 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.30-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 4.390,00 zł - odpowiednio: dla zadania nr 1 - 2.560,00 zł, dla zadania nr 2 - 1.830,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w dziale XI SIWZ.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wymagania ustawowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.załączą certyfikat CE, 4.załączą deklarację zgodności WE, 5.załączą dokumenty potwierdzające wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych, 6.zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określonym w rozdziale VIII SIWZ. II. Wymagania Zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.zaoferują filtry wyczerpujące przedmiot zamówienia, zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w załączniku A do SIWZ, 2.załączą oświadczenie o oznakowaniu CE, 3.zaoferują co najmniej 24 miesięczny termin ważności filtrów antyleukocytarnych do filtrowania jednostki KKCz, KKP, licząc od dnia dostawy; 4.zaakceptują 30-dniowy termin płatności, licząc od momentu otrzymania towaru i faktury, 5.zadeklarują stałość cen w okresie trwania umowy, 6.zadeklarują wymagane terminy dostaw, 7.załączą certyfikat serii - w momencie dostawy przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.certyfikat zgodności CE, 4.deklarację zgodności WE, 5.dokumenty potwierdzające wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych, 6.potwierdzenie wniesienia wadium. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie, że oferowane filtry wyczerpują przedmiot zamówienia i są zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w załączniku A do SIWZ, 2.oświadczenie, o oznakowaniu CE, 3.oświadczenie o terminach ważności przedmiotu zamówienia, licząc od dnia ich dostawy, 4.oświadczenie o dotrzymaniu 30 - dniowego terminu płatności, 5.oświadczenie o stałości cen w okresie trwania umowy, 6.oświadczenie o dotrzymaniu wymaganych terminów dostaw, 7.oświadczenie o zobowiązaniu się do dostarczenia certyfikatu serii..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 15.05.2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa laboratoryjnych filtrów antyleukocytarnych do filtrowania jednej jednostki KKCz w ilości 5 000 szt.,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - dostawa laboratoryjnych filtrów antyleukocytarnych do filtrowania jednej jednostki KKCz: wymagania: - zestawy jałowe, apyrogenne, jednorazowego użytku, szczelnie zapakowane, będące zamkniętym układem połączonych drenami elementów : ·filtr leukocytarny do filtrowania KKCz, co najmniej III generacji, z systemem oczyszczania filtra po filtarcji jałowym powietrzem, zapewniający liczbę pozostałych w składniku leukocytów poniżej 1 x 106 w co najmniej 95% badanych jednostek, przy temperaturze filtrowanego składnika +4oC lub +22oC, ·pojemnik odbiorczy z polichlorku winylu o pojemności 500 - 600 ml do przechowywania uzyskanego UKKCz, ·utrata erytrocytów w wyniku filtracji nie większa niż 15% - czas filtracji uzyskanego UKKCz + Adsol nie dłuższy niż 30 minut, - hemoliza UKKCz w ostatnim dniu przechowywania (tj. 42 dzień dla UKKCz+Adsol) poniżej 0,8% masy krwinek czerwonych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2010.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa laboratoryjnych filtrów antyleukocytarnych do filtrowania jednej jednostki KKP AF lub 1 - 8 zlewanych jednostek KKP w ilości 1 200 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - dostawa laboratoryjnych filtrów antyleukocytarnych do filtrowania jednej jednostki KKP AF lub 1-8 zlewanych jednostek KKP zawieszonych w osoczu lub w płynie do przechowywania koncentratu krwinek płytkowych (PAS): wymagania: - zestawy jałowe, apyrogenne, jednorazowego użytku, szczelnie zapakowane, będące zamkniętym układem połączonych drenami elementów: ·filtr leukocytarny do filtrowania KKP, co najmniej III generacji, z systemem oczyszczania filtra po filtracji jałowym powietrzem, zapewniający liczbę pozostałych w składniku leukocytów poniżej 1 x 106 w co najmniej 90% badanych jednostek, ·pusty pojemnik odbiorczy 1000 ml z tworzywa do 5- cio dniowego przechowywania uzyskanego koncentratu krwinek płytkowych, -czas filtracji uzyskanego UKKP nie dłuższy niż 20 minut, -utrata płytek krwi w wyniku filtracji nie większa niż 15%..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2010.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Plik do pobrania:

WYJAŚNIENIA
 
 
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA AD/PN – 9/09 – „Dostawa zestawów i odczynników do badań układu HLA
 
             Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne   Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytania do SIWZ dot. w/w wraz z odpowiedzią Zamawiającego:
 
Pytanie: Czy Zamawiający, w zadaniu nr 1 wyraża zgodę na zaoferowanie zestawów ABC 72 i ABC 120 zawierających jako integralna część dopełniacz liofilizowany w ampułkach 1 ml.
 
Odpowiedź Zamawiającego:
TAK.
 
 Białystok, 01.04.2009 r.

 
 
 
 
 
 


WYJAŚNIENIA I ZMIANA TREŚCI SIWZ
 
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA ORAZ ZAWIADOMIENIE O ZMIANIE TREŚCI SIWZ
AD/PN – 6/09 – „Dostawa samochodu chłodni”
 
             Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytania do SIWZ dot. w/w wraz
z odpowiedzią Zamawiającego:
 
Pytanie: Ile kilometrów w okresie gwarancyjnym zamawiający przejedzie samochodem będącym przedmiotem zamówienia? W związku z tym że przeglądy są płatne, ujmiemy je dla Państwa w cenie pojazdu. Nie chcąc zawyżać kwoty, chcielibyśmy uzyskać limit kilometrów, którego nie przekroczycie Państwo przez okres 3 lat gwarancji.
 
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający ze względu na wymaganie dokonywania przeglądów rocznych nie widzi potrzeby określania planowanej ilości kilometrów w okresie gwarancyjnym zamawiający przejedzie samochodem będącym przedmiotem zamówienia.
Jednocześnie Zamawiający dokonuje sprostowania wyjaśnień z dnia 30.03.2009 r. dotyczących klimatyzacji manulanej. Zgodnie z wymaganiami SIWZ – załącznik A - pkt 5 litera a) Zamawiający wymagał aby samochód wyposażony był w klimatyzację min. półautomatyczną. W udzielonych wyjaśnieniach Zamawiający nie wziął pod uwagę w/w zapisu. Mając powyższe na względzie, zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych
z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający zmienia treść SIWZ w w/w postępowaniu w następujący sposób:
-          w załączniku A – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w pkt. 5 litera a) otrzymują brzmienie: „a) klimatyzacja min. manualna”,
-          w załączniku nr 2 – OFERTA (szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia) – w tabeli - pkt. A. 5. a) otrzymują brzmienie: „a) klimatyzacja min. manualna”,
-    w całej treści SIWZ zmienia się zapis „agregaty prądotwórcze” na „agregaty chłodnicze” – powyższe wynikało z omyłki pisarskiej.
Pozostałe postanowienia SIWZ nie ulegają zmianie.
      Białystok, 01.04.2009 r.

 
 
 
 
 
 


WYJAŚNIENIA DO SIWZ
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA AD/PN – 9/09 – „Dostawa zestawów i odczynników do badań układu HLA
 
             Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne   Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytań do SIWZ dot. w/w wraz z odpowiedziami Zamawiającego:
 
I.   Dotyczy zapisu § 4 lit. b Załącznika nr B do SIWZ
      „… b) Wykonawca rozpatrzy reklamację i udzieli na nią odpowiedzi w ciągu 5 dni
      roboczych od dnia jej otrzymania.”
      Wniosek o zmianę na zapis:
      „…b) Wykonawca rozpatrzy reklamację i udzieli na nią odpowiedzi w ciągu 14 dni
      roboczych od dnia jej otrzymania.”
 
Zamawiający nie wyraża zgody na wnioskowany 14-dniowy termin (dni robocze) rozpatrywania reklamacji przez Wykonawcę. Skutkować to może brakiem ciągłości zaopatrzenia w zestawy i odczynniki niezbędne do wykonywania badań układu HLA.
 
II. Dotyczy zapisu § 5 Załącznika nr B do SIWZ
      „… Jeżeli Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od daty uznania reklamacji nie
     dostarczy partii towaru wolnego od wad, Zamawiający będzie mógł zakupić towar
     u innego dostawcy, a ewentualna różnicą w cenie obciąży Wykonawcę”.
     Wniosek o zmianę na zapis:
     „…Jeżeli Wykonawca w terminie 14 dni roboczych od daty uznania reklamacji nie
     dostarczy partii towaru wolnego od wad, Zamawiający będzie mógł zakupić towar
     u innego dostawcy, a ewentualna różnicą w cenie obciąży Wykonawcę” 
 
Zamawiający nie wyraża zgody na wnioskowany 14-dniowy termin (dni robocze) na ew. zakup u innego dostawcy towaru, którego reklamacja została uznana przez Wykonawcę.
Skutkować to będzie znacznym wydłużeniem czasu oczekiwania na dostawę zestawów i odczynników, niezbędnych do wykonywania badań.
 
III. Dotyczy zapisu § 9 Załącznika nr B do SIWZ
„Zamawiający naliczy kary umowne:
a) w wysokości 10% wartości niezrealizowanej części umownej towaru, gdy Zamawiający odstąpi od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca,
b) w wysokości 0,2% wartości umownej towaru nie dostarczonego w terminie, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki,
c) w wysokości 0,2% wartości umownej towaru za nieterminowe usuwanie wad i załatwianie reklamacji”
     Wniosek o zmianę na zapis:
„… Zamawiający naliczy kary umowne:
a) w wysokości 5% od wartości niezrealizowanej części umownej towaru, gdy Zamawiający odstąpi od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, 
b) w wysokości 0,1% wartości umownej towaru nie dostarczonego w terminie, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki,
c) w wysokości 0,1% wartości umownej towaru za nieterminowe usuwanie wad
i załatwianie reklamacji”
Zamawiający nie wyraża zgody na wnioskowane zmiany.
 
IV. Dotyczy SIWZ
W związku z faktem, że ustawa z dnia 4 września 2008 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.nr 171, poz. 1058) wprowadziła znaczne zmiany w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp proponujemy wprowadzenie do treści SIWZ poniższych zapisów:
„…. Strony dopuszczają zmiany umowy czasowe lub trwałe w trakcie jej obowiązywania, pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w niżej wymienionych przypadkach:
1. Strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie obciążenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia.
2. Konieczność wprowadzenia zmiany umowy wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3. Bilans zmian to jest korzyści i obciążeń dla Zamawiającego nie wpływa korzystnie na
      interes prawny lub faktyczny Zamawiającego”
 
Zamawiający nie wprowadzi wnioskowanych zapisów, ponieważ intencją Ustawodawcy było nie dokonywanie żadnych zmian w zawartej umowie.
 
V. Dotyczy SIWZ
„Czy Zamawiający ze względu na bardzo duże wahania kursów walut w stosunku do PLN dopuści podanie ceny w walucie EURO, np. porównanie cen ofert poprzez przeliczenie kwoty EURO na PLN po średnim kursie NBP z dnia otwarcia ofert, a następnie wystawienie faktur VAT przez Wykonawcę według równowartości w PLN po przeliczeniu kwoty waluty EURO po kursie średnim z dnia sprzedaży według Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego z dnia otwarcia ofert.”
Zamawiający nie wyraża zgody na wnioskowane zapisy.
 
VI. Dotyczy zapisu § 9 Załącznika nr B do SIWZ
„… W przypadku braku realizacji lub nieterminowego realizowaniadostaw Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy z prawem do naliczania kar umownych jak w § 9.
Wnosimy o jednoznaczne dookreślenie warunków nieterminowej realizacji dostaw przez Wykonawcę skutkujących odstąpieniem od umowy przez Zamawiającego lub wykreślenie powyższego zapisu.”
 
Zamawiający nie wprowadzi wnioskowanych zmian. Zapis „Zamawiający ma prawo do …” ma charakter fakultatywny, a nie obligatoryjny, w związku z czym, Zamawiający zastosuje się odpowiednio do zachowań i dobrej woli Wykonawcy
w zakresie realizacji umowy.
 
Białystok, 31.03.2009 r.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


WYJAŚNIENIA DO SIWZ - DOSTAWA SAMOCHODU CHŁODNI
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA  AD/PN – 6/09 – „Dostawa samochodu chłodni
 
             Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne   Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytań do SIWZ dot. w/w wraz z odpowiedziami Zamawiającego:
 
Pytanie nr 1: Ile kilometrów w okresie gwarancyjnym zamawiający przejedzie samochodem będącym przedmiotem zamówienia?”
Odpowiedź Zamawiającego:
W rozdz. V. ust. II. pkt 5. SIWZ Zamawiający wymaga minimalnych okresów gwarancji na wszystkie wyszczególnione podzespoły bez limitu kilometrów. Zatem przeglądy gwarancyjne pojazdu, urządzeń chłodniczych i agregatów mają być dokonywane w ilości zgodnej z wymaganiami warunków gwarancji i będą nieodpłatne.
 
Pytanie nr 2: „Czy zamawiający miał na myśli utrzymanie gwarancji podstawowej 3 letniej, czy np. 12 letniej na perforację nadwozia, do utrzymania której potrzebuje przeglądów przez okres 12 lat?”
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający ma na myśli utrzymanie gwarancji podstawowej przez okres 3 lat bez limitu kilometrów.
 
Pytanie nr 3: Czy zamawiający dopuści do przetargu samochód wyposażony w klimatyzację manualną w kabinie kierowcy i pasażera zachowaniem pozostałych parametrów SIWZ?
Odpowiedź Zamawiającego:
Tak, samochód może być wyposażony w klimatyzację manualną w kabinie kierowcy, lecz nie jest to warunek wymagany do spełnienia. W SIWZ brak jest zapisów dot. wymogu schładzania kabiny kierowcy.
 
 


ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
w postępowaniu o udzielenie zamówienia – „Dostawa talonów towarowych” – AD/PN – 8/09
 
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku informuje, zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655), że w powyższym postępowaniu wybrano następującą ofertę:
 
BONUS SYSTEMS POLSKA S.A.
ul. Żupnicza 17, 03-821 Warszawa
cena oferty:104 570,00 zł
 
Uzasadnienie wyboru
            Wybrana oferta jest ofertą najkorzystniejszą w oparciu o kryteria oceny ofert – uzyskała największą ilość punktów. Oferta jest kompletna pod względem formalnym oraz spełnia warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiamy streszczenie oceny i porównanie ofert:
1)      Kryterium cena ofertowa – 70%
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Ocena (liczba pkt)
Uzasadnienie
1
Sodexho Pass Polska Sp. z o.o.
ul. Kłobucka 25, 02-699 Warszawa
70 pkt
zgodnie ze wzorem w SIWZ –
wartość punktowa = najniższa cena oferty/cena ocenianej oferty x 70 %
x 100
4
Bonus Systems Polska S. A.
ul. Żupnicza 17, 03-821 Warszawa
70 pkt
 
2)      Kryterium ilość placówek realizujących talony towarowe na terenie woj. podlaskiego – 30%
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Ocena (liczba pkt)
Uzasadnienie
1
Sodexho Pass Polska Sp. z o.o.
ul. Kłobucka 25, 02-699 Warszawa
18 pkt
zgodnie ze wzorem w SIWZ –
wartość punktowa = ilość sklepów na terenie woj. podlaskiego, w których można realizować talony podana w badanej ofercie/największa ilość sklepów na terenie woj. podlaskiego, w których można realizować talony podana w ofercie x 30% x 100
 
4
 
Bonus Systems Polska S. A.
ul. Żupnicza 17, 03-821 Warszawa
 
 
30 pkt
 
Łączna punktacja:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Ocena (liczba pkt)
1
Sodexho Pass Polska Sp. z o.o.
ul. Kłobucka 25, 02-699 Warszawa
 
88 pkt
4
Bonus Systems Polska S. A.
ul. Żupnicza 17, 03-821 Warszawa
 
 100 pkt
 
Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 w/w ustawy, zawiadamiamy o Wykonawcach, których oferty odrzucono oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni:
-          nie wykluczono żadnego Wykonawcy,
-          nie odrzucono żadnej oferty.
 
Jednocześnie informujemy, że Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
 
 
Białystok, 26.03.2009 r.
 
 


WYJAŚNIENIA I ZMIANA TREŚCI SIWZ
 
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA ORAZ ZAWIADOMIENIE O ZMIANIE TREŚCI SIWZ - AD/PN – 6/09 – „Dostawa samochodu chłodni”
 
             Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne   Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytania do SIWZ dot. w/w wraz
z odpowiedzią Zamawiającego:
 
Pytanie nr 1 :
Czy zamawiający dopuści do przetargu samochód którego:
-          szerokość maksymalna wynosi 1895 mm bez lusterek?
-          Wysokość maksymalna wynosi 1942 mm, przy jednoczesnym zachowaniu wymaganej wysokości z agregatem do 2250 mm?
 
Odpowiedź Zamawiającego:
TAK.
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający zmienia treść SIWZ w w/w postępowaniu w następujący sposób:
-          w załączniku A – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w pkt. 3 litera d) i e) otrzymują brzmienie: „d) szerokość maksymalna [mm] – 1895 – bez lusterek, e) wysokość maksymalna [mm] – 1942 – bez agregatu”
-          w załączniku nr 2 – OFERTA (szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia) – w tabeli - pkt. A. 3. d) i e) otrzymują brzmienie: „d) szerokość maksymalna [mm] – 1895 – bez lusterek, e) wysokość maksymalna [mm] – 1942 – bez agregatu”.
Pozostałe postanowienia SIWZ nie ulegają zmianie.
  
Białystok, 26.03.2009 r.

 
 
 
 
 
 

Strona:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55