Potrzebna krew grupy..
 
Tu oddasz krew
 
Ankieta
Aktualnie jest dostępna następująca ankieta
Ankieta skierowana do Krwiodawców
Przetargi
Strona:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55
WYJAŚNIENIA DO SIWZ

WYJAŚNIENIA DO SIWZ - dot. postępowania nr AD/PN – 25/08 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę odczynników i akcesoriów do wykonywania badań serologicznych wraz t dzierżawą dwóch automatycznych analizatorów do serologii grup krwi

Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) przekazuję treść zapytania do SIWZ dot. w/w wraz z odpowiedzią Zamawiającego:


Pytanie 1: „Czy Zamawiający wymaga aby kart były gotowe do użycia i wypełnione odpowiednimi odczynnikami, tj.  odczynnikami monoklinalnymi, surowicą antyglobulinową? Dot. Poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia".
Odpowiedź Zamawiającego: Tak.

Prof. dr hab. med. Piotr Marek Radziwon
Dyrektor Regionalnego Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Białymstoku

Białystok, dn.26.11.2008r.



WYJAŚNIENIA I ZMIANA TREŚCI SIWZ

 WYJAŚNIENIA DO SIWZ I ZMIANA TREŚCI SIWZ - dot. postępowania nr AD/PN – 25/08 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę odczynników i akcesoriów do wykonywania badań serologicznych wraz t dzierżawą dwóch automatycznych analizatorów do serologii grup krwi


Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) przekazuję treść zapytań do SIWZ dot. w/w wraz z odpowiedziami Zamawiającego:

 

Pytanie 1: Dotyczy Wymagań Zamawiającego, punkt 3, SIWZ:
Czy Zamawiający zgadza się na zaoferowanie odczynników i akcesoriów z co najmniej 6-cio miesięcznym terminem ważności oraz co najmniej 4-tygodniowym terminem ważności na krwinki wzorcowe?
Odpowiedź Zamawiającego: Tak.

Pytanie 2: Dotyczy Wymagań Zamawiającego, punkt 9, SIWZ:Czy Zamawiający zgadza się na załączenie instrukcji obsługi w formie elektronicznej?
Odpowiedź Zamawiającego: Tak.

Pytanie 3: Dotyczy Opisu Kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty, punkt l, SIWZ:
Czy warunkiem ocenianym jest funkcja analizatora polegająca na automatycznym rozpipetowaniu, odczycie i przekazywaniu wyników badań w technice mikropłytkowej? Jeżeli tak, to czy czytnik mikropłytek ma być integralną częścią analizatora? Jeżeli nie, to czy Zamawiający żąda zaoferowania dodatkowego czytnika mikropłytek kompatybilnego z oferowanym analizatorem?
Odpowiedź Zamawiającego: Tak, jako jeden z warunków dodatkowych (zgodnie z punktem 25 – Warunki dodatkowe SIWZ). Czytnik mikropłytek nie musi być integralną częścią analizatora. Jeżeli analizator nie posiada możliwości odczytu mikropłytek, wówczas oferowany przez Wykonawcę czytnik mikropłytek powinien być kompatybilny z oferowanym analizatorem.

Pytanie 4: Dotyczy Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, punkt l - Badanie grupy krwi:
Aktualne obowiązujące wytyczne opisane w „Medycznych zasadach pobierania krwi, oddzielania jej składników i wydawania" wydane przez Instytut Hematologii i Transfuzjologii nie wymagają użycia odczynnika DVI + przy oznaczeniu grupy krwi u biorców krwi, czy Zamawiający zgadza się na modyfikację zapisu w kolumnie „Profil badania" na następujący: ,,-A, B, -D,-D (dwa różne klony), anty-A, anty-B, odczynniki monoklonalne" ?Odpowiedź Zamawiającego: Tak.

Pytanie 5: Dotyczy Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, punkt 2 - Badanie grupy krwi u noworodka:
Zgodnie z interpretacją IHiT zaleceń zawartych w „Medycznych zasadach pobierania krwi, oddzielania jej składników i wydawania" nie jest wymagane stosowanie dwóch klonów do oznaczania grupy krwi u noworodka. Czy Zamawiający zgadza się na modyfikację zapisu w kolumnie „Profil badania" na następujący: ,,-A, -B, -D Odczynniki -A, -B, -D dwie różne serie"?Odpowiedź Zamawiającego: Tak dla odczynników -A,-B. Dla odczynnika -D wymagane są dwa różne klony

Pytanie 6. Dotyczy Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, punkt 4 -Aktualne obowiązujące wytyczne opisane w „Medycznych zasadach pobierania krwi, oddzielania jej składników i wydawania" wydane przez Instytut Hematologii i Transfuzjologii nie wymagają użycia odczynnika DVI+ przy kontroli grupy krwi dawcy, przy wykonywaniu próby zgodności. Czy Zamawiający zgadza się na modyfikację zapisu w kolumnie „Profil badania" na: ,,-A,-B,-D".
Odpowiedź Zamawiającego: Tak.

Pytanie 7: Dotyczy Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający podaje, że kontrola obejmuje oznaczenie antygenów AB0 i antygenu D, czy w zakres kontroli powinny zostać włączone także kontrole oznaczania izoaglutynin układu AB0 ?
Odpowiedź Zamawiającego: Tak.

Pytanie 8: Dotyczy, liczby badań na rok:
Czy podane w tabeli liczby badań na rok uwzględniają badania kontrolne czy też należy je doliczyć?
Odpowiedź Zamawiającego: Tak., w tabeli uwzględniono badania kontrolne.

Pytanie 9: Dotyczy szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia: Czy do podanej liczby badań Zamawiający wymaga zaoferowania firmowych krwinek wzorcowych zarówno do oznaczania izoaglutynin (krwinki Al, B) jak i do wykonania badań screeningowych na obecność przeciwciał odpornościowych (zestaw 3 krwinek wzorcowych) ?
Odpowiedź Zamawiającego: Tak, jeżeli Wykonawca nie zaleca stosowania własnych (Zamawiającego) krwinek wzorcowych.

Pytanie 10: Dotyczy systemu pracy Zamawiającego:
Czy do podanej w SIWZ liczby badań Zamawiający wymaga zaoferowania roztworu soli fizjologicznej potrzebnej w pracy analizatorów do wykonywania zawiesin roboczych badanych próbek ?
Odpowiedź Zamawiającego: Tak, jeżeli Wykonawca wymaga stosowania roztworu soli fizjologicznej wyłącznie dostarczanego przez Wykonawcę.

Pytanie 11: Dotyczy Warunków Granicznych, punkt 8:
Czy wymaganiem Zamawiającego jest zaoferowanie analizatora posiadającego funkcję automatycznego rozpoznawania różnych rozmiarów probówek?
Odpowiedź Zamawiającego: NIE. Za wystarczające uważa się spełnienie Warunków granicznych SIWZ w punktach 8, 11.

Pytanie 12: Dotyczy Warunków Granicznych, punkt 18 i 19:
Czy Zamawiający wymieniając w punkcie 19 „kompatybilny zestaw komputerowy" żąda zaoferowania dodatkowego zestawu komputerowego, czy jest to zestaw będący integralną częścią analizatora?

W związku z tym proszę o doprecyzowanie liczby UPS-ów, które należy zaoferować wraz z dzierżawionymi analizatorami.

Odpowiedź Zamawiającego: Za wystarczający uważa się zestaw komputerowy zintegrowany z analizatorem, Liczba UPS-ów zgodna z punktem 19 Warunków granicznych SIWZ.

Pytanie 13: Dotyczy m.in. punktu l w druku Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik nr l do SIWZ, paragrafu l wzoru umowy dzierżawy stanowiącego Załącznik B do SIWZ:
W związku z rozbieżnymi określeniami przedmiotu dzierżawy, będącego częścią przedmiotu zamówienia, czy Zamawiający zgadza się, by zgodnie z zawartością i wymogami merytorycznymi Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia spójnie określić przedmiot dzierżawy jako: „dzierżawę dwóch w pełni zautomatyzowanych analizatorów wraz z wyposażeniem dodatkowym", a w konsekwencji dokonać niezbędnych modyfikacji m.in.
w formularzu oferty.
Odpowiedź Zamawiającego: Tak.

Pytanie 14: Dotyczy Warunków Granicznych, punkt 23:
Czy Zamawiający zgadza się na modyfikację treści na następującą; „Możliwość odczytu i archiwizacji badań wykonywanych manualnie przez zaoferowane w punkcie 20 czytniki kart"?
Odpowiedź Zamawiającego: Tak

Mając powyższe na względzie, Zamawiający wprowadza zmiany treści SIWZ
w postępowaniu nr AD/PN –25/08:

W dziale VI, pkt II, ppkt 3 wprowadza się zapis w brzmieniu:
” oświadczenie o co najmniej 6-cio miesięcznym terminie ważności odczynników i akcesoriów oraz  o co najmniej 4-tygodniowym terminie ważności na krwinki wzorcowe, licząc od dnia dostawy do Zamawiającego”
W Załączniku A, „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”, tabela:
a) w wierszu nr 1 – „Badanie grupy krwi”, kolumna „Profil badania” wprowadza się 
    zapis w brzmieniu:
    „-A, -B, -D (-D dwa różne klony), anty-A, anty-B, odczynniki monoklonalne”
b) w wierszu nr 2 – „Badanie grupy krwi u noworodka”, kolumna „Profil badania”
    wprowadza się zapis w brzmieniu:
    ”-A, -B, -D,odczynniki -A, -B (dwie różne serie), -D (dwa różne klony)
c) w wierszu nr 4 – „Potwierdzenie grupy krwi u dawcy (dotyczy weryfikacji grupy krwi
     w próbie zgodności)”, kolumna „Profil badania” wprowadza się zapis w brzmieniu:
    ”-A, -B, -D”.
W Załączniku nr 1 „FORMULARZ OFERTOWY”
a) w pkt 1 wprowadza się zapis w brzmieniu:
    „Wykonawca wstawi w dzierżawę dwa, fabrycznie nowe, w pełni automatyczne analizatory  
    do serologii grup krwi wraz z wyposażeniem dodatkowym”,
    ” Wartość całości dostawy odczynników i akcesoriów łącznie z dzierżawą dwóch
    analizatorów wraz z wyposażeniem dodatkowym”
b) w pkt 6 wprowadza się zapis w brzmieniu:
    „Zobowiązuję się do oddania w dzierżawę oferowanych, fabrycznie nowych, dwóch w
      pełni automatycznych analizatorów do serologii grup krwi wraz z wyposażeniem
      dodatkowym, na okres 36 miesięcy”.
c)  w pkt 12 wprowadza się zapis w brzmieniu:
     „Oferuję zainstalowanie analizatorów wraz z z wyposażeniem
      dodatkowym oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego do dnia 31.12.2008r.”

Z  poważaniem

Prof. dr hab. med. Piotr Marek Radziwon
Dyrektor Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku

Białystok, 25.11.2008 r.



OGŁOSZENIE

 

Białystok: Dostawa i montaż 4 sztuk pras automatycznych do preparatyki krwi
Numer ogłoszenia: 331911 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż 4 sztuk pras automatycznych do preparatyki krwi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 4 sztuk pras automatycznych z wyposażeniem do preparatyki krwi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do SIWZ umieszczonej na stronie www.rckik.bialystok.pl.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający określa wadium w wysokości 4.000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wymagania ustawowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. załączą oświadczenie, że wyrób medyczny posiada oznakowanie CE, 4. załączą certyfikat zgodności CE, 5. załączą deklarację zgodności WE, 6. załączą dokumenty dopuszczające wyrób medyczny do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004 r., poz. 896), 7. zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określonym w rozdziale VIII SIWZ. II. Wymagania Zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. zaoferują fabrycznie nowe (rok produkcji 2007 lub 2008) prasy automatyczne do preparatyki krwi zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ oraz załączniku A do SIWZ, 2. zaoferują co najmniej 36 miesięczny okres gwarancyjny licząc od daty dostawy z trzykrotnym wykonaniem rocznej walidacji pras, 3. zaoferują serwis gwarancyjny i pogwarancyjny minimum 10 lat, z czasem reakcji serwisu nie dłuższym niż 48 godzin, tj. 2 dni robocze licząc od momentu zgłoszenia awarii, z zamontowanie prasy zastępczej w przypadku gdy okres naprawy przekracza 7 dni, 4. zaakceptują 14-dniowy termin płatności, licząc od momentu otrzymania pras i faktury, 5. zadeklarują wymagany termin dostawy wraz z montażem i uruchomieniem pras oraz przeszkoleniem personelu Zamawiającego, 6. załączą instrukcję obsługi pras w języku polskim lub angielskim - w momencie dostawy. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i o zawarcie umowy w sprawie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przynajmniej jeden z nich musi wykazać, że spełnia warunki określone w pkt I. 1. a. Warunki określone w pkt I. 1. b i c, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą spełnić łącznie - sumując swój potencjał i sytuację finansową. Warunek pkt I. 2 każdy Wykonawca musi spełnić z osobna. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy, będzie wzywał Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w SIWZ, lub którzy złożyli dokumenty, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający może też, na podstawie art. 26 ust. 4 ustawy, wezwać Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 2. oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. oświadczenie, że oferowany wyrób medyczny posiadają oznakowanie CE, 7. certyfikat zgodności CE, 8. deklarację zgodności WE, 9. dokumenty dopuszczające wyrób medyczny do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 93 2004 r., poz. 896), jeśli nie dotyczy dołączyć odpowiedni dokument, 10. potwierdzenie wniesienia wadium. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1. oświadczenie, że oferowane fabrycznie nowe (rok produkcji 2007 lub 2008) prasy są zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ oraz załączniku A do SIWZ, 2. oświadczenie o udzieleniu co najmniej 36 miesięcznej gwarancji z trzykrotnym wykonaniem rocznej walidacji pras, 3. oświadczenie o zagwarantowaniu serwisu gwarancyjny i pogwarancyjnego minimum 10 letniego, z czasem reakcji serwisu nie dłuższym niż 48 godzin, tj. 2 dni robocze licząc od momentu zgłoszenia awarii, z zamontowanie prasy zastępczej w przypadku gdy okres naprawy przekracza 7 dni, 4. oświadczenie o akceptacji 14 - dniowego terminu płatności, 5. oświadczenie o dotrzymaniu wymaganego terminu dostawy wraz z montażem i uruchomieniem pras oraz przeszkoleniem personelu Zamawiającego, 6. zobowiązanie do dostarczenia instrukcji obsługi pras w języku polskim lub angielskim w momencie dostawy. OŚWIADCZENIA ZAWARTE W FORMULARZU OFERTOWYM NIE WYMAGAJĄ SKŁADANIA ODRĘBNYCH OŚWIADCZEŃ. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, w przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt I.2 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w pkt a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku dokumentu opisanego w pkt b) odpowiednio 3 miesiące. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, p. 201..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, p. 201..

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 01.01.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.


Plik do pobrania:

OGŁOSZENIE

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY DOTYCZĄCEJ POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO  – „DOSTAWA KART I ODCZYNNIKÓW DO MIKROTESTÓW KOLUMNOWYCH ORAZ DZIERŻAWĘ NIEZBĘDNEGO SPRZĘTU” –  AD/PN – 28/08

 

Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r.,

Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa

w Białymstoku informuje,  że w powyższym postępowaniu dokonano wyboru oferty nr 2, złożonej przez firmę:

 

Johnson & Johnson Poland Sp. z o. o.

ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa

cena oferty: 103 623,08

 

Uzasadnienie wyboru

 

Zamawiający dokonał oceny i porównania złożonych ofert. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia jedynym kryterium jakim kierował się Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej była cena brutto za realizacje zamówienia.

Na podstawie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert ustalono, iż oferta nr 2 firmy Johnson & Johnson Poland Sp. z o. o. odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz w specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w SIWZ kryterium wyboru, co jest równoznaczne z przyznaniem maksymalnej liczby punktów (100).

 

Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiamy streszczenie oceny i porównanie ofert:

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy

Ocena (liczba pkt)

Uzasadnienie

1

Diahem AG Diagnostic Products

Schlosserstrasse 4

CH-8180 Bülach

Szwajcaria

 

63

 

 

zgodnie ze wzorem w SIWZ –

Wc = Cn/Co x 100 pkt

2

Johnson & Johnson Poland Sp. z o. o.

ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa

100

 

Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 w/w ustawy, zawiadamiam o Wykonawcach, których oferty odrzucono oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni:

-          nie wykluczono żadnego Wykonawcy,

-          nie odrzucono żadnej oferty.

 

Jednocześnie informuję, że Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

 

    Dyrektor Regionalnego Centrum

    Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku

 

Prof. dr hab. med. Piotr Marek Radziwon

 

Białystok, 21.11.2008 r.



OGŁOSZENIA
Białystok: AD/PN - 32/08 - Dostawa czekolad twardych
Numer ogłoszenia: 330175 – 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.

·                    Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa czekolad twardych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - dostawa 62 250 szt. czekolad gorzkich w tabliczkach po 100 g, lub 41 500 szt. czekolad gorzkich w tabliczkach po 150 g, lub 31 125 szt. czekolad gorzkich w tabliczkach po 200 g, Zadanie nr 2 - dostawa 62 250 szt. czekolad mlecznych w tabliczkach po 100 g, lub 41 500 szt. czekolad mlecznych w tabliczkach po 150 g, lub 31 125 szt. czekolad mlecznych w tabliczkach po 200 g, Zadanie nr 3 - dostawa 62 250 szt. czekolad mlecznych z rodzynkami i orzechami (bakaliami) w tabliczkach po 100 g, lub 41 500 szt. czekolad mlecznych z rodzynkami i orzechami (bakaliami) w tabliczkach po 150 g, lub 31 125 szt. czekolad mlecznych z rodzynkami i orzechami (bakaliami) w tabliczkach po 200 g, Zadanie nr 4 - dostawa 62 250 szt. czekolad mlecznych z całymi orzechami laskowymi w tabliczkach po 100 g lub 41 500 szt. czekolad mlecznych z całymi orzechami laskowymi w tabliczkach po 150 g, lub 31 125 szt. czekolad mlecznych z całymi orzechami laskowymi w tabliczkach po 200 g Zadanie nr 5 - dostawa 62 250 szt. czekolad białych lub białych z rodzynkami i orzechami (bakaliami) w tabliczkach po 100 g, lub dostawa 41 500 szt. czekolad białych lub białych z rodzynkami i orzechami (bakaliami) w tabliczkach po 150 g, lub dostawa 31 125 szt. czekolad białych lub białych z rodzynkami i orzechami (bakaliami) w tabliczkach po 200 g.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.21.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający określa wadium w wysokości 8.700 zł, odpowiednio: zadanie nr 1 - 1.500,00 zł, zadanie nr 2 - 1.500,00 zł, zadanie nr 3 - 1.500,00 zł, zadanie nr 4 - 2.100,00 zł, zadanie nr 5 - 2.100,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wymagania ustawowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. załączą certyfikat potwierdzający wdrożenie przez producenta Systemu Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (systemu HACCP) zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r w sprawie higieny środków spożywczych lub pisemną opinię wydaną przez Sanepid o wdrożeniu i stosowaniu systemu HACCP u producenta, 4. załączą oświadczenie, że oferowane czekolady spełniają wymogi w zakresie jakości handlowej określone w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 4 grudnia 2002 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie jakości handlowej wyrobów kakaowych i czekoladowych ( Dz. U. z 2002 r., Nr 214, poz. 1813), 5. załączą specyfikację jakościową oferowanych czekolad - opis produktu sporządzony przez jednostkę kontroli jakości lub dział technologiczny, zawierającą informacje: opis wyrobu, wykaz użytych surowców, kaloryczność w 100 g produktu, 6. załączą próbki oferowanych czekolad, po 1 szt. z oferowanego asortymentu, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, 7. zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określonym w rozdziale VIII SIWZ. II. Wymagania Zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. zaoferują czekolady, zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i załączniku A do SIWZ, 2. zaoferują co najmniej 9 miesięczny termin przydatności do spożycia, licząc od dnia dostawy czekolad, 3. zaakceptują 30-dniowy termin płatności, licząc od momentu dostawy i otrzymania faktury, 4. zadeklarują stałość cen w okresie trwania umowy, 5. zadeklarują wymagane terminy dostaw..

·                    Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1. oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. certyfikat potwierdzający wdrożenie przez producenta Systemu Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (systemu HACCP) zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r w sprawie higieny środków spożywczych lub pisemna opinia wydana przez Sanepid o wdrożeniu i stosowaniu systemu HACCP u producenta, 4. oświadczenie, że oferowane czekolady spełniają wymogi w zakresie jakości handlowej określone w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 4 grudnia 2002 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie jakości handlowej wyrobów kakaowych i czekoladowych ( Dz. U. z 2002 r., Nr 214, poz. 1813), 5. specyfikację jakościową oferowanych czekolad - opis produktu sporządzony przez jednostkę kontroli jakości lub dział technologiczny, zawierającą informacje: opis wyrobu, wykaz użytych surowców, kaloryczność w 100 g produktu, 6. próbki oferowanych czekolad, 7. potwierdzenie wniesienia wadium. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1. 1. oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia, jest zgodny z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i załączniku A do SIWZ, 2. oświadczenie o co najmniej 9 miesięcznym terminie przydatności do spożycia, licząc od dnia dostawy czekolad, 3. oświadczenie o dotrzymaniu 30 - dniowego terminu płatności, 4. oświadczenie o stałości cen w okresie trwania umowy, 5. oświadczenie o dotrzymaniu wymaganych terminów dostaw..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

 

·                    1 - Cena - 85

·                    2 - jakość - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, p. 201.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, p. 201.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 06.01.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa czekolad twardych.

·                    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - dostawa 62 250 szt. czekolad gorzkich w tabliczkach po 100 g, lub 41 500 szt. czekolad gorzkich w tabliczkach po 150 g, lub 31 125 szt. czekolad gorzkich w tabliczkach po 200 g,.

·                    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.21.00-3.

·                    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

·                    4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

o                              1. Cena - 85

o                              2. Jakość - 15

 CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa czekolad twardych.

·                    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - dostawa 62 250 szt. czekolad mlecznych w tabliczkach po 100 g, lub 41 500 szt. czekolad mlecznych w tabliczkach po 150 g, lub 31 125 szt. czekolad mlecznych w tabliczkach po 200 g,.

·                    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.21.00-3.

·                    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

 ·                    4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

o                              1. Cena - 85

o                              2. Jakość - 15

 

·                    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - dostawa 62 250 szt. czekolad mlecznych z rodzynkami i orzechami (bakaliami) w tabliczkach po 100 g, lub 41 500 szt. czekolad mlecznych z rodzynkami i orzechami (bakaliami) w tabliczkach po 150 g, lub 31 125 szt. czekolad mlecznych z rodzynkami i orzechami (bakaliami) w tabliczkach po 200 g,.

·                    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.21.00-3.

·                    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

·                    4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

o                              1. Cena - 85

o                              2. Jakość - 15

 CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa czekolad twardych.

·                    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - dostawa 62 250 szt. czekolad mlecznych z całymi orzechami laskowymi w tabliczkach po 100 g lub 41 500 szt. czekolad mlecznych z całymi orzechami laskowymi w tabliczkach po 150 g, lub 31 125 szt. czekolad mlecznych z całymi orzechami laskowymi w tabliczkach po 200 g.

·                    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.21.00-3.

·                    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

·                    4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

o                              1. Cena - 85

o                              2. Jakość - 15

 CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa czekolad twardych.

·                    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - dostawa 62 250 szt. czekolad białych lub białych z rodzynkami i orzechami (bakaliami) w tabliczkach po 100 g, lub dostawa 41 500 szt. czekolad białych lub białych z rodzynkami i orzechami (bakaliami) w tabliczkach po 150 g, lub dostawa 31 125 szt. czekolad białych lub białych z rodzynkami i orzechami (bakaliami) w tabliczkach po 200 g.

·                    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.21.00-3.

·                    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

·                    4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

o                              1. Cena - 85

o                              2. Jakość - 15

 

 

o                              1. Cena - 85

o                              2. Jakość - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa czekolad twardych.

Plik do pobrania:

INFORMACJA
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY DOTYCZĄCEJ POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO –
„DOSTAWA DWÓCH PRZENOŚNYCH SEPARATORÓW OSOCZOWYCH ORAZ 500 SZTUK ZESTAWÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO POBIERANIA OSOCZA” –
AD/PN – 27/08
 
Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 z późn. zm.) Regionalne Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Białymstoku informuje, że w powyższym postępowaniu dokonano wyboru oferty nr 1, złożonej przez firmę:
 
Comesa Polska Sp. z o. o.
ul. Wolińska 4, 03-699 Warszawa
cena oferty: 154.615,00
 
Uzasadnienie wyboru
 
Zamawiający dokonał badania i oceny złożonej oferty (jedyna złożona oferta). Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia jedynym kryterium jakim kierował się Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej była cena brutto za realizację zamówienia.
Na podstawie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert ustalono, iż oferta nr 1 firmy „Comesa Polska Sp. z o. o.” odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz w specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w SIWZ kryterium wyboru, co jest równoznaczne z przyznaniem maksymalnej liczby punktów (100).
 
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiam streszczenie oceny oferty:
 
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Ocena (liczba pkt)
Uzasadnienie
 
1
Comesa Polska Sp. z o. o.
ul. Wolińska 4,
03-699 Warszawa
 
100
zgodnie ze wzorem w SIWZ –
Wc = Cn/Co x 100 pkt
 
Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 w/w ustawy, zawiadamiam o Wykonawcach, których oferty odrzucono oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni:
-          nie wykluczono żadnego Wykonawcy,
-          nie odrzucono żadnej oferty.
 
Jednocześnie informuję, że Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
 
 
    Dyrektor Regionalnego Centrum
    Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku
 
Prof. dr hab. med. Piotr Marek Radziwon
 
Białystok, 21.11.2008 r.
 


OGŁOSZENIE
Białystok: AD/PN - 29/08 - Dostawa artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 247362 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD/PN - 29/08 - Dostawa artykułów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w okresie 12 miesięcy artykułów spożywczych w asortymencie i ilościach jak niżej: Zadanie nr 1 - dostawa 280 000 szt. wafli nieoblewanych przekładanych kremem w czterech różnych smakach ( np.: waniliowe, kokosowe, orzechowe, kakaowe itp.), wafle winy spełniać wymagania: -waga min. 20 gram, -pakowane oddzielnie, -opakowania zbiorcze po 34-70 szt., -kartony zbiorcze o wadze nie przekraczającej normy udźwigu dla kobiet - 20 kg, Zadanie nr 2 - dostawa 900 kg cukru białego zgodnego z normą PN-A-74850:1996 w opakowaniu jednostkowym 1 kg, w opakowaniach zbiorczych po 10 kg, Zadanie nr 3 - dostawa 600 kg kawy mielonej naturalnej, palonej, zgodnej z normą PN-93/A-76100 (o jakości co najmniej kawy Tchibo Family, Maxwell House - nazwy podano jako przykład, oferowana kawa nie może być gorszej jakości), pakowana w opakowania jednostkowe po 500 gram, Zadanie nr 4 - dostawa 100 kg kawy ziarnistej, naturalnej, palonej, zgodnej z normą PN-93/A-76100 (o jakości co najmniej kawy Italia Cafe - nazwę podano jako przykład, oferowana kawa nie może być gorszej jakości), pakowana w opakowania jednostkowe po 500 gram, Zadanie nr 5 - dostawa 150 kg herbaty granulowanej czarnej, pakowanej w kartoniki po 100 gram, Zadanie nr 6 - dostawa 35 000 szt. śmietanki do kawy, zabielacz w proszku, w opakowaniu jednorazowym o gramaturze min. 3 gram, oddzielnie pakowany, w opakowaniu zbiorczym po 80-100 szt., Zadanie nr 7 - dostawa 45 000 szt. soku jabłkowego a 200 ml, zgodnie z normami PN-ISO 8128-1:1997, PN-ISO 8128-2:1997, pakowany oddzielnie w kartoniki, opakowania zbiorcze po 27-36 szt., i dostawa 1 000 szt. soku jabłkowego a 1,5 l, zgodnie z normami PN-ISO 8128-1:1997, PN-ISO 8128-2:1997, pakowany oddzielnie w kartony, opakowania zbiorcze po 8 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.32.16.00-0, 15.82.00.00-2, 15.83.12.00-4, 15.86.10.00-1, 15.86.30.00-5, 15.89.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 3 370,00 zł, odpowiednio: zadanie nr 1 - 1.660,00 zł, zadanie nr 2 - 70,00 zł, zadanie nr 3 - 210,00 zł, zadanie nr 4 - 50,00 zł, zadanie nr 5 - 40,00 zł, zadanie nr 6 - 70,00 zł, zadanie nr 7 - 1 270,00 zł. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w dziale XI SIWZ. 3.Wadium może być wnoszone w następujących formach: a)w pieniądzu - płatne na konto Zamawiającego: Kredyt Bank S.A. II O/ Białystok 36 1500 1344 1213 4004 0133 0000, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg nr AD/PN - 29/08 na dostawę artykułów spożywczych. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 (poza formą pieniężną) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie, decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w pkt 3 a. 6. Gwarancje i poręczenia należy wystawiać na: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok i zdeponować w kasie Zamawiającego (pok. 40), zaś kopię potwierdzoną przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 7. W przypadku przesyłania poręczenia lub gwarancji pocztą, oryginał gwarancji lub poręczenia należy przesłać na adres Zamawiającego podany w dziale I SIWZ, kopię zaś z klauzulą za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 8.Okoliczności i zasady zwrotu wadium i jego zatrzymania określa ustawa.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA I. Wymagania ustawowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.załączą świadectwo wdrożenia Systemu Analiz Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli HACCP - dotyczy producenta, 4.zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określonym w rozdziale VIII SIWZ. II. Wymagania Zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.zaoferują artykuły spożywcze, zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i załączniku A do SIWZ, 2.zaoferują co najmniej 3 miesięczny termin przydatności do spożycia, licząc od dnia dostawy wafli i soku jabłkowego oraz co najmniej 12 miesięczny w przypadku kawy, herbaty, cukru, śmietanki, 3.zaakceptują 30-dniowy termin płatności, licząc od momentu dostawy i otrzymania faktury, 4.zadeklarują stałość cen w okresie trwania umowy, 5.zadeklarują wymagane terminy dostaw. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i o zawarcie umowy w sprawie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przynajmniej jeden z nich musi wykazać, że spełnia warunki określone w pkt I. 1. a. Warunki określone w pkt I. 1. b i c, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą spełnić łącznie - sumując swój potencjał i sytuację finansową. Warunek pkt I. 2 każdy Wykonawca musi spełnić z osobna. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WYMAGAŃ I WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.świadectwo wdrożenia Systemu Analiz Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli HACCP - dotyczy producenta, 4.potwierdzenie wniesienia wadium. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia, jest zgodny z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i załączniku A do SIWZ, 2.oświadczenie o co najmniej 3 miesięcznym terminie przydatności do spożycia, licząc od dnia dostawy wafli i soku jabłkowego oraz co najmniej 12 miesięcznym w przypadku kawy, herbaty, cukru, śmietanki, 3.oświadczenie o akceptacji 30 - dniowego terminu płatności, 4.oświadczenie o stałości cen w okresie trwania umowy, 5.oświadczenie o dotrzymaniu wymaganych terminów dostaw..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 26.12.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa 280 000 szt. wafli nieoblewanych przekładanych kremem w czterech różnych smakach ( np.: waniliowe, kokosowe, orzechowe, kakaowe itp.),.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - dostawa 280 000 szt. wafli nieoblewanych przekładanych kremem w czterech różnych smakach ( np.: waniliowe, kokosowe, orzechowe, kakaowe itp.), wafle winy spełniać wymagania: -waga min. 20 gram, -pakowane oddzielnie, -opakowania zbiorcze po 34-70 szt., -kartony zbiorcze o wadze nie przekraczającej normy udźwigu dla kobiet - 20 kg,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.82.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa 900 kg cukru białego,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - dostawa 900 kg cukru białego zgodnego z normą PN-A-74850:1996 w opakowaniu jednostkowym 1 kg, w opakowaniach zbiorczych po 10 kg,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.12.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - dostawa 600 kg kawy mielonej,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - dostawa 600 kg kawy mielonej naturalnej, palonej, zgodnej z normą PN-93/A-76100 (o jakości co najmniej kawy Tchibo Family, Maxwell House - nazwy podano jako przykład, oferowana kawa nie może być gorszej jakości), pakowana w opakowania jednostkowe po 500 gram.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.86.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - dostawa 100 kg kawy ziarnistej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - dostawa 100 kg kawy ziarnistej, naturalnej, palonej, zgodnej z normą PN-93/A-76100 (o jakości co najmniej kawy Italia Cafe - nazwę podano jako przykład, oferowana kawa nie może być gorszej jakości), pakowana w opakowania jednostkowe po 500 gram.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.86.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - dostawa 150 kg herbaty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - dostawa 150 kg herbaty granulowanej czarnej, pakowanej w kartoniki po 100 gram.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.86.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - dostawa 35 000 szt. śmietanki do kawy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - dostawa 35 000 szt. śmietanki do kawy, zabielacz w proszku, w opakowaniu jednorazowym o gramaturze min. 3 gram, oddzielnie pakowany, w opakowaniu zbiorczym po 80-100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - dostawa 45 000 szt. soku jabłkowego a 200 ml i 1000 szt. soku jabłkowego a 1,5 l..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - dostawa 45 000 szt. soku jabłkowego a 200 ml, zgodnie z normami PN-ISO 8128-1:1997, PN-ISO 8128-2:1997, pakowany oddzielnie w kartoniki, opakowania zbiorcze po 27-36 szt., i dostawa 1 000 szt. soku jabłkowego a 1,5 l, zgodnie z normami PN-ISO 8128-1:1997, PN-ISO 8128-2:1997, pakowany oddzielnie w kartony, opakowania zbiorcze po 8 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.32.16.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
Dyrektor Regionalnego Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Białymstoku
Prof. dr hab. med. Piotr Marek Radziwon
 
Białystok, 19.11.2008 r.

Plik do pobrania:

INFORMACJA
 INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY DOTYCZĄCEJ POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO – „DOSTAWA STACJONARNEGO AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO” – AD/PN – 22/08
 
Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655) Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
w Białymstoku informuje, że w powyższym postępowaniu dokonano wyboru oferty nr 2, złożonej przez firmę:
 
SILTEC Sp. z o.o.
ul. E. Orzeszkowej 5, 02-374 Warszawa
cena oferty: 65.270,00
 
Uzasadnienie wyboru
 
Zamawiający dokonał oceny i porównania złożonych ofert. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia jedynym kryterium jakim kierował się Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej była cena brutto za realizacje zamówienia.
Na podstawie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert ustalono, iż oferta nr 2 firmy „SILTEC Sp. z o.o.” odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz w specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w SIWZ kryterium wyboru, co jest równoznaczne z przyznaniem maksymalnej liczby punktów (100).
 
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiamy streszczenie oceny i porównanie ofert:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Ocena (liczba pkt)
Uzasadnienie
1
AGREGATY POLSKA – Cezary Bielak
ul. Obornicka 258 A, 60-650 Poznań
78
 
 
 
zgodnie ze wzorem w SIWZ –
Wc = Cn/Co x 100 pkt
 
2
SILTEC Sp. z o.o.
ul. E. Orzeszkowej 5,
02-374 Warszawa
 
100
3
EPS System Robert Lipnicki
ul. Harcerska 16, 32-540 Trzebinia
67
4
FAST GROUP Sp. z o.o.
Al. 3 Maja 12, 00-391 Warszawa
79
 
Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 w/w ustawy, zawiadamiam o Wykonawcach, których oferty odrzucono oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni:
-          nie wykluczono żadnego Wykonawcy,
-          nie odrzucono żadnej oferty.
 
Jednocześnie informuję, że Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
 
    Dyrektor Regionalnego Centrum
    Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku
 
Prof. dr hab. med. Piotr Marek Radziwon
 
Białystok, 17.11.2008 r.


UNIEWAŻNIENIE

 

 

 

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO 

 Nr AD/PN – 26/08 – „Dostawa artykułów spożywczych”

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych   (Dz. U.  Nr  223  z  2007 r.,  poz.  1655 z późn. zm.),  Regionalne  Centrum  Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku unieważnia  w/w postępowanie.

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

 

Dyrektor Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w 

Białymstoku 

Prof. dr hab. med. Piotr Marek Radziwon

 

Białystok, 13.11.2008 r.

 



WYJAŚNIENIA I ZMIANA TREŚCI SIWZ
WYJAŚNIENIA DO SIWZ I ZMIANA TREŚCI SIWZ - dot. postępowania nr AD/PN – 28/08 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę kart
i odczynników do mikrotestów kolumnowych oraz dzierżawę niezbędnego sprzętu

Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) przekazuję treść zapytania do SIWZ dot. w/w wraz z odpowiedzią Zamawiającego:
Pytanie:
1. Czy przedmiotem zamówienia jest dostawa kart i odczynników do mikrotestów kolumnowych wyłącznie w technologii aglutynacji kolumnowej na żelu oraz dzierżawa niezbędnego sprzętu?
Odpowiedź Zamawiającego:
Ad. 1. W odniesieniu do zamówienia na dostawę kart i odczynników do mikrotestów kolumnowych oprócz technologii aglutynacji kolumnowej na żelu, Zamawiający dopuszcza także inne technologie aglutynacji kolumnowej.
 
Mając powyższe na względzie, Zamawiający wprowadza zmiany treści SIWZ
w postępowaniu nr AD/PN –28/08:
1) W załączniku A do SIWZ – Szczegółowy opis zamówienia, w wymaganiach dodatkowych dopisuje się pkt 4 w brzmieniu:
„W przypadku potwierdzonych fałszywie dodatnich wyników lub reakcji nieswoistych wynikających z wadliwych kart bądź odczynników do testów mikrokolumnowych, wszelkie dodatkowe koszty związane z dalszymi badaniami próbek i wyeliminowaniem w/w błędów ponosi Wykonawca”,
2) W załączniku A do SIWZ – Szczegółowy opis zamówienia, w pkt 6 . Enzym proteolityczny – dodaje się zapis:
„Jeżeli Wykonawca nie dopuszcza do używania przez Zamawiającego własnych krwinek panelowych wówczas Wykonawca winien zaproponować własne krwinki panelowe w ilości zapewniającej wykonanie 60 000 pojedynczych reakcji (do wykrywania alloprzeciwciał – 40 000 pojedynczych reakcji, do identyfikacji alloprzeciwciał – 20 000 pojedynczych reakcji); termin ważności krwinek panelowych – nie może być krótszy niż 30 dni od daty dostawy”.
3) W dziale V pkt. II Wymagania Zamawiającego dodaje się ppkt 13 w brzmieniu:
„ 13. zaoferują co najmniej 30 - dniowy termin ważności krwinek panelowych w przypadku zaproponowania ich przez Wykonawcę”,
4) W dziale VI pkt. II dodaje się ppkt 15 w brzmieniu:
„15. oświadczenie, o co najmniej 30 - dniowym terminie ważności krwinek panelowych w przypadku zaproponowania ich przez Wykonawcę”.
Pozostała treść SIWZ bez zmian.
 
Z poważaniem

Prof. dr hab. med. Piotr Marek Radziwon
Dyrektor Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku

Białystok, 10.11.2008 r.
 
 

Strona:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55