Potrzebna krew grupy..
 
Tu oddasz krew
 
Ankieta
Aktualnie jest dostępna następująca ankieta
Ankieta skierowana do Krwiodawców
Przetargi
Strona:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55
OGŁOSZENIE

O G Ł O S Z E N I E

REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA
W BIAŁYMSTOKU
15-950 Białystok, ul. M. Skłodowskiej – Curie 23
ogłasza przetarg nieograniczony nr AD/PN – 15/08
na
„Dostawę systemu do jałowego łączenia drenów umożliwiającego wykonanie
35 000 łączeń”


Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień - Kod CPV: 33190000-8.


Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia podane są
w SIWZ dostępnej na stronie internetowej:
www.rckik.bialystok.pl

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej jak wyżej lub w cenie 12,20 zł odebrać osobiście w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Białymstoku, przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 23, lub za zaliczeniem pocztowym.
 
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych.

Termin wykonania zamówienia – okres 36 miesięcy, od daty podpisania umowy.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia:
I. Wymagania ustawowe:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 
   a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
   b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
       i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
   c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie ,
2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
    art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3. załączą oświadczenie, że urządzenie i materiały zużywalne posiadają oznakowanie CE,
4. załączą deklarację zgodności WE dla urządzenia i materiałów zużywalnych,
5. załączą certyfikat jednostki notyfikowanej uczestniczącej w procedurze oceny jakości
    (jeżeli  dotyczy),
6. załączą dokumenty o spełnianiu wymogów ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20kwietnia
    2004 r. (Dz. U. Nr 93 z 2004 r., poz. 896) – z wyjątkiem tych, które przez producenta
    zostały zakwalifikowane jako wyroby niemedyczne (wskazane w ofercie),
7. zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określonym wrozdziale VIII
    SIWZ.

II. Wymagania Zamawiającego:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. zaoferują system który wyczerpuje przedmiot zamówienia i jest zgodny z opisem 
    i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ,
2. zaoferują co najmniej 12 miesięczny termin ważności materiałów zużywalnych – licząc od dnia
    ich dostawy,
3. zaoferują 36 miesięczny okres gwarancji urządzenia,
4. zaoferują bezpłatny serwis gwarancyjny urządzenia, zgodnie z zaleceniami producenta, oraz
    bezpłatne naprawy w okresie trwania umowy, z maksymalnym czasem naprawy lub
    podstawieniem równorzędnego sprzętu zastępczego w ciągu 48 godzin od chwili
    zgłoszenia awarii,
5. zaakceptują 30-dniowy termin płatności, licząc od momentu otrzymania towaru i faktury,
6. zadeklarują stałość cen w okresie trwania umowy,
7. zadeklarują wymagane terminy dostaw wraz z instalacją i uruchomieniem systemu oraz
    przeszkoleniem personelu Zamawiającego.

Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia wymagań i warunków udziału w postępowaniu

I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza:
1. oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo
    zamówień publicznych – zał. nr 2 do SIWZ,
2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
    działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
    terminu składania ofert,
3. oświadczenie, że oferowane urządzenie i materiały zużywalne posiadają oznakowanie CE,
4. deklarację zgodności WE z wymaganiami zasadniczymi dla urządzenia i materiałów zużywalnych,
5. certyfikat jednostki notyfikowanej uczestniczącej w procedurze oceny jakości (jeżeli dotyczy),
6. oświadczenie, że oferowane urządzenie i materiały zużywalne są zgodne z wymaganiami
    postawionymi w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r.
    ( Dz. U. Nr 93 z 2004 r., poz. 896), jeśli nie dotyczy dołączyć odpowiedni dokument,
7. potwierdzenie wniesienia wadium.

II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza:
1. oświadczenie, że oferowany system wyczerpuje przedmiot zamówienia i jest zgodny z opisem
    i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ
2. oświadczenie o co najmniej 12 miesięcznym terminie ważności materiałów zużywalnych licząc
    od dnia dostawy,
3. oświadczenie o 36 miesięcznym okresie gwarancji urządzenia,
4. oświadczenie, o wykonaniu bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych urządzenia, zgodnie
    z zaleceniami producenta, oraz bezpłatnych napraw w okresie trwania umowy, w przypadku
    awarii i uszkodzeń nie wynikających z winy Zamawiającego, wraz z dotrzymaniem czasu
    naprawy lub podstawieniem sprzętu równorzędnego,
5. oświadczenie o dotrzymaniu 30 – dniowego terminu płatności,
6. oświadczenie o stałości cen w okresie trwania umowy,
7. oświadczenie o dotrzymaniu wymaganych terminów dostaw, instalacji, uruchomienia oraz
    przeszkolenia personelu Zamawiającego.

Ocena spełnienia warunków ustawowych i wymagań Zamawiającego będzie odbywała się wg kryterium spełnia/nie spełnia.

Zamawiający określa wadium w wysokości 4.700,00 zł.

Kryteria oceny:
Cena ofertowa – 100 %,

Miejsce i termin składania ofert:
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku,
15-950 Białystok, ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, pok. nr 201,
w terminie do dnia 16.09.2008 r. do godz.1300.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.09.2008 r. o godz. 1315.
w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku,
przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, pok. nr 203 (II piętro-sala seminaryjna).

Termin związania ofertą upływa w dniu 15.10.2008 r.

Nie przewiduje się:
- zawarcia umowy ramowej,
- ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
- wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08.09.2008 r. pod numerem 207417.

                                               Prof. dr hab. med. Piotr Marek Radziwon
                                               Dyrektor Regionalnego Centrum 
                                               Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa 
                                               w Białymstoku
Białystok, dnia 08.09.2008 r.


Plik do pobrania:

ZAWIADOMIENIE
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO – „DOSTAWA CZEKOLAD TWARDYCH” – 
AD/PN – 14/08
 
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 93 ust. 2 oraz art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy
z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku informuje o unieważnieniu w/w postępowania.
 
W części postępowania dotyczącej zadań nr 3 i 4  - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
 
W części postępowania dotyczącej zadań 1, 2 i 5 złożona została oferta firmy: Agencja Handlowa „Krystyna”, Krystyna Potocka, ul. A. Asnyka 18, 15-709 Białystok, cena jednak tej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwota jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to:
Zadanie nr 1 – 53.680,00 zł,
Zadanie nr 2 – 53.680,00 zł,
Zadanie nr 5 – 78.080,00 zł.
Wartość brutto z oferty firmy Agencja Handlowa „Krystyna”, Krystyna Potocka,
ul. A. Asnyka 18, 15-709 Białystok:
Zadanie nr 1 – 75.152,00 zł,
Zadanie nr 2 – 75.152,00 zł,
Zadanie nr 5 – 91.744,00 zł.
 
Jednocześnie Zamawiający informuje, że Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
 
           
                       Prof. dr hab. med. Piotr MarekRadziwon
                       Dyrektor Regionalnego Centrum Krwiodawstwa
                       i Krwiolecznictwa w Białymstoku
Białystok, 05.09.2008 r.


OGŁOSZENIE
REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W BIAŁYMSTOKU15-950 Białystok, ul. M. Skłodowskiej – Curie 23ogłasza przetarg nieograniczony nr AD/PN – 14/08 na „Dostawę czekolad twardych” Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień - Kod CPV: 15842100-3. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia podane są w SIWZ dostępnej na stronie internetowej: www.rckik.bialystok.pl. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej jak wyżej lub w cenie 12,20 zł odebrać osobiście w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 23, lub za zaliczeniem pocztowym. Zamawiający przewiduje możliwości składania ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się ofertę na wybrane zadanie, bądź na wszystkie zadania łącznie:Zadanie nr 1 – dostawa 40 000 szt. czekolad gorzkich w tabliczkach po 100 g,Zadanie nr 2 – dostawa 40 000 szt. czekolad mlecznych w tabliczkach po 100 g,Zadanie nr 3 – dostawa 40 000 szt. czekolad mlecznych z rodzynkami i orzechami (bakaliami) w tabliczkach po 100 g,Zadanie nr 4 – dostawa 80 000 szt. czekolad mlecznych z całymi orzechami laskowymi w tabliczkach po 150 g lub 60 000 szt. czekolad mlecznych z całymi orzechami laskowymi w tabliczkach po 200 g, Zadanie nr 5 – dostawa 40 000 szt. czekolad białych z rodzynkami i orzechami (bakaliami) lub gorzkich z całymi orzechami laskowymi w tabliczkach po 100 g. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.Termin wykonania zamówienia – okres 12 miesięcy, od daty podpisania umowy. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIENIAI. Wymagania ustawowe:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3.załączą świadectwo wdrożenia Systemu Analiz Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli HACCP – dotyczy producenta,4.zaoferują czekolady spełniające wymogi w zakresie jakości handlowej określone w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 4 grudnia 2002 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie jakości handlowej wyrobów kakaowych i czekoladowych ( Dz. U. z 2002 r., Nr 214, poz. 1813),5.przedstawią specyfikację jakościową oferowanych czekolad, ze szczegółowym określeniem gramatury użytych surowców i kaloryczności w 100 g produktu, 6.załączą próbki oferowanych czekolad, po 1 szt. z oferowanego asortymentu, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ,7.zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określonym w rozdziale VIII SIWZ.II. Wymagania Zamawiającego:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.zaoferują czekolady, zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i załączniku A do SIWZ,2.zaoferują co najmniej 9 miesięczny termin przydatności do spożycia, licząc od dnia dostawy czekolad,3.zaakceptują 30-dniowy termin płatności, licząc od momentu dostawy i otrzymania faktury,4.zadeklarują stałość cen w okresie trwania umowy,5.zadeklarują wymagane terminy dostaw.WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WYMAGAŃ I WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIUI. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza:1.oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – zał. nr 2 do SIWZ,2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,3.świadectwo wdrożenia Systemu Analiz Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli HACCP – dotyczy producenta,4.oświadczenie, że oferowane czekolady spełniają wymogi w zakresie jakości handlowej określone w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 4 grudnia 2002 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie jakości handlowej wyrobów kakaowych i czekoladowych ( Dz. U. z 2002 r., Nr 214, poz. 1813),5.specyfikację jakościową oferowanych czekolad, ze szczegółowym określeniem gramatury użytych surowców i kaloryczności w 100 g produktu,6.próbki oferowanych czekolad,7.potwierdzenie wniesienia wadium.II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza:1.oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia, jest zgodny z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i załączniku A do SIWZ,2.oświadczenie o co najmniej 9 miesięcznym terminie przydatności do spożycia, licząc od dnia dostawy czekolad,3.oświadczenie o dotrzymaniu 30 – dniowego terminu płatności,4.oświadczenie o stałości cen w okresie trwania umowy,5.oświadczenie o dotrzymaniu wymaganych terminów dostaw.Ocena spełnienia warunków ustawowych i wymagań Zamawiającego będzie odbywała się wg kryterium spełnia/nie spełnia. Zamawiający określa wadium w wysokości 8.800,00 zł, odpowiednio:zadanie nr 1 – 1.100,00 zł,zadanie nr 2 – 1.100,00 zł,zadanie nr 3 – 1.600,00 zł,zadanie nr 4 – 3.400,00 zł,zadanie nr 5 – 1.600,00 zł. Kryteria oceny:Cena ofertowa – 80 %,Jakość – 20% Miejsce i termin składania ofert: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku,15-950 Białystok, ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, pok. nr 201, w terminie do dnia 25.08.2008 r. do godz.13:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.08.2008 r. o godz. 13:15 w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 23, pok. nr 203 (II piętro – sala seminaryjna). Termin związania ofertą upływa w dniu 23.09.2008 r. Zamawiający nie przewiduje:zawarcia umowy ramowej,ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.08.2008 r. pod numerem 188818-2008. Białystok, dnia 12.08.2008 r.
Plik do pobrania:

WYJAŚNIENIA
WYJAŚNIENIE TREŚCI WARUNKÓW PRZETARGOWYCH W POSTĘPOWANIU NR AD/KC – 3/08, PROWADZONYM W TRYBIE PRZETARGU NA PODSTAWIE ART. 70 KODEKSU CYWILNEGO na „Dostawę artykułów higieny, środków czystości, preparatów sanitarnych oraz naczyń jednorazowego użytku” Zgodnie z zapisami działu VII pkt 3 warunków przetargowych, ogłaszający przetarg obowiązany jest do udzielenia wyjaśnień na postawione przez uczestnika przetargu pytania: Pytania Po zapoznaniu się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, zwracamy się z pytaniami:Dotyczy zadanie nr 271.Na podstawie art. 7 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 2 zwracamy się z prośbą o dopuszczenie do oceny preparatu dezynfekcyjnego spełniającego wymogi SIWZ, w hermetycznie zamkniętych jednorazowych opakowaniach, który jest czysty mikrobiologicznie (sterylny) z zastawką zwrotną uniemożliwiającą wtórną kontaminację w opakowaniach 800 ml, na zasadzie oferty równoważnej.Bieżący opis przedmiotu zamówienia ze względu na wymaganą wielkość opakowania oraz podaną nazwę, dopuszcza wyłącznie ściśle określony preparat dezynfekcyjny, jednocześnie eliminując preparaty równoważne, posiadające stosowne dopuszczenia do obrotu i używania oraz spełniające wymogi stosownych regulacji prawnych, a także wszystkie istotne wymagania funkcjonalne.Jednocześnie wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia odpowiedniej do potrzeb Zamawiającego ilości dozowników łokciowych kompatybilnych z powyższymi opakowaniami oraz zamontowania ich przez wyspecjalizowany serwis, bez angażowania personelu szpitalnego, w dogodnym dla zamawiającego terminie.W przypadku odpowiedzi negatywnej, prosimy o prawne i merytoryczne uzasadnienie. 2.Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający dopuszcza do oceny także produkty dopuszczone do obrotu i używania na podstawie pozwolenia na obrót produktem biobójczym wydanym przez Ministra Zdrowia. Zgodnie z obowiązującym stanem prawnym preparaty do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk są klasyfikowane jako produkty biobójcze na podstawie ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 2002 r. Nr 175, poz. 1433 z późn. zm.). Komunikat Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych z dnia 4 grudnia 2007 r. „w sprawie klasyfikacji produktów z pogranicza” w jasny sposób wyjaśnia, iż cyt. „Do produktów biobójczych zalicza się: produkty do dezynfekcji higienicznej skóry człowieka lub zwierząt do chirurgicznej dezynfekcji rąk, jeśli ich oznakowanie opakowania, instrukcje używania lub inne materiały promocyjne nie zawierają zastosowań wymienionych powyżej dla antyseptyków – produktów leczniczych lub dla wyrobów medycznych”. Poprzez inne zastosowanie należy rozumieć w szczególności zastosowanie produktu do błon śluzowych, na uszkodzone tkanki, w szczególności rany i oparzenia, przed iniekcjami, punkcjami. Natomiast przedmiotem zamówienia zakresie Pakietu nr 27 jest produkt do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk.Dotyczy zadanie nr 28 3.Na podstawie art. 7 ust.1 w związku z art. 22 ust. 2 zwracamy się z prośbą o dopuszczenie do oceny delikatnego mydła syntetycznego spełniającego wymogi SIWZ, w hermetycznie zamkniętych jednorazowych opakowaniach, który jest czysty mikrobiologicznie (sterylny) z zastawką zwrotną uniemożliwiającą wtórną kontaminację w opakowaniach 800 ml, na zasadzie oferty równoważnej.Bieżący opis przedmiotu zamówienia ze względu na wymaganą wielkość opakowania oraz wskazaną nazwę, dopuszcza wyłącznie ściśle określony preparat myjący, jednocześnie eliminując preparaty równoważne, posiadające stosowne dopuszczenia do obrotu i używania oraz spełniające wymogi stosownych regulacji prawnych, a także wszystkie istotne wymagania funkcjonalne.Jednocześnie wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia odpowiedniej do potrzeb Zamawiającego ilości dozowników łokciowych kompatybilnych z powyższymi opakowaniami oraz zamontowania ich przez wyspecjalizowany serwis, bez angażowania personelu szpitalnego, w dogodnym dla zamawiającego terminie.W przypadku odpowiedzi negatywnej, prosimy o prawne i merytoryczne uzasadnienie. Odpowiedź Ogłaszający przetarg informuje, że w/w postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 701 Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 1964 r., Nr 16, poz. 930), z tego też względu nie mają tu zastosowania powołane przez uczestnika przetargu przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych. W odpowiedzi na zgłoszone pytania ogłaszający przetarg informuje, że w zadaniach nr 27 i 28 w/w postępowania dopuszcza preparaty równoważne, odpowiadające wymaganiom jakościowym i funkcjonalnym preparatom przywołanym. Ogłaszający przetarg potwierdza jednocześnie, że dopuszcza do oceny produkty dopuszczone do obrotu i używania na podstawie pozwolenia na obrót produktem biobójczym wydanym przez Ministra Zdrowia. Na podstawie zapisów działu VII pkt 4 warunków przetargowych ogłaszający przetarg dokonuje modyfikacji treści warunków przetargowych. Modyfikacja dotyczy zapisów: -w dziale III warunków przetargowych – Opis przedmiotu zamówienia – opis zadania nr 27 otrzymuje brzmienie: „Zadanie nr 27 – Płyn do dezynfekcji AHD 2000 Sterisol poj.700 ml do dozownika firmy MEDILAB, lub preparat równoważny o poj. 700-800 ml, z nieodpłatną dostawą i montażem dozowników kompatybilnych – 180 szt.”, opis zadania nr 28 otrzymuje brzmienie: „Zadanie nr 28 – Mydło Sterisol Soap poj. 700 ml do dozownika firmy MEDILAB, lub preparat równoważny o poj. 700-800 ml, z nieodpłatną dostawą i montażem dozowników kompatybilnych – 200 szt.”, -w załączniku A – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - opis zadania nr 27 otrzymuje brzmienie: „Zadanie nr 27 – Płyn do dezynfekcji AHD 2000 Sterisol poj.700 ml do dozownika firmy MEDILAB, lub preparat równoważny o poj. 700-800 ml, z nieodpłatną dostawą i montażem dozowników kompatybilnych – 180 szt.”, opis zadania nr 28 otrzymuje brzmienie: „Zadanie nr 28 – Mydło Sterisol Soap poj. 700 ml do dozownika firmy MEDILAB, lub preparat równoważny o poj. 700-800 ml, z nieodpłatną dostawą i montażem dozowników kompatybilnych – 200 szt.”, -w załączniku nr 1 – Formularz ofertowy - pkt 1 - zadanie nr 27 nazwa artykułu: „Płyn do dezynfekcji AHD 2000 Sterisol poj.700 ml do dozownika firmy MEDILAB, lub preparat ....................... o poj. ................ ml, z nieodpłatną dostawą i montażem dozowników kompatybilnych”, zadanie nr 28 nazwa artykułu: „Mydło Sterisol Soap poj. 700 ml do dozownika firmy MEDILAB, lub preparat .................... o poj. .................. ml, z nieodpłatną dostawą i montażem dozowników kompatybilnych.” Ogłaszający przetarg przedłuża równocześnie termin składania ofert do dnia 18.08.2008 r. do godz. 13.00, ze względu na niezbędny, dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach przez uczestników przetargu. Pozostałe postanowienia warunków przetargowych nie ulegają zmianie. Z poważaniem Prof. dr. hab. med. Piotr Marek Radziwon Białystok, 11.08.2008 r.

OGŁOSZENIE

REGIONALNE CENTRUM  KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA

W BIAŁYMSTOKU

15-950 Białystok, ul. M. Skłodowskiej – Curie 23

ogłasza przetarg nr AD/KC – 3/08, prowadzony na podstawie art. 70 1 Kodeksu

 cywilnego na „Dostawę artykułów higieny, środków czystości, preparatów sanitarnych oraz naczyń jednorazowego użytku”

 

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia podane są w warunkach przetargowych dostępnych na stronie internetowej: www.rckik.bialystok.pl.

 

Termin wykonania zamówienia    12 miesięcy od daty podpisania umowy.                     

Kryteria oceny: cena ofertowa    100 %.

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się uczestnicy przetargu, którzy:

1.          posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,

2.         posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3.         znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4.          należycie wykonywali zamówienia,

5.         zaproponują artykuły higieny, środki czystości, preparaty sanitarne oraz naczynia jednorazowego użytku, które wyczerpują przedmiot zamówienia i są zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w załączniku A,

6.         posiadają pozwolenie do wprowadzenia do obrotu produktu biobójczego (dotyczy Sansedu i Domestosu) oraz karty charakterystyki niebezpiecznego preparatu chemicznego,

7.         posiadają wpis do rejestru produktów leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium RP – dotyczy preparatu ADH 2000 oraz karty charakterystyki niebezpiecznego preparatu chemicznego,

8.         posiadają atesty higieniczne, opinie lub świadectwa dopuszczenia do obrotu wydane przez PZH na pozostałe artykuły (jeżeli nie są wymagane załączyć odpowiednie pismo z powołaniem na odpowiednie przepisy),

9.         zaoferują termin ważności – co najmniej 9 miesięczny licząc od dnia dostawy,

10.     akceptują 30 – dniowy termin płatności, licząc od momentu otrzymania towaru i  faktury,

11.      zadeklarują stałość cen w okresie trwania umowy,

12.      zadeklarują terminy dostaw w ciągu max. 5 dni od dnia nadania zamówienia

13.    (w ilościach zależnych od potrzeb ogłaszającego przetarg) drogą faksową lub telefonicznie,

14.     zobowiążą się do dostarczenia, na wezwanie ogłaszającego przetarg, próbek oferowanych artykułów higieny, środków czystości, preparatów sanitarnych oraz naczyń jednorazowego użytku celem przetestowania.

Warunki przetargowe można pobrać ze strony internetowej jak wyżej lub w cenie 12,20 zł odebrać  osobiście  w  Regionalnym  Centrum  Krwiodawstwa  i  Krwiolecznictwa w Białymstoku, przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 23, lub za zaliczeniem pocztowym.
Miejsce i termin składania ofert:
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku,
15-950 Białystok, ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, pok. nr 201(II piętro – sekretariat) w terminie do dnia 12.08.2008 r. do godz.1300.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.08.2008 r. o godz. 1315  w Regionalnym Centrum  Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku,
przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 23, pok. nr 203 II piętro – sala seminaryjna.
 
Prof. dr hab. med. Piotr Marek Radziwon
Dyrektor Regionalnego Centrum
Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
w Białymstoku

Białystok, dnia 04.08.2008 r


Plik do pobrania:

ZAWIADOMIENIE O ZAMKNIĘCIU PRZETARGU
ZAWIADOMIENIE O ZAMKNIĘCIU PRZETARGU
 
 
Regionalne   Centrum    Krwiodawstwa    i    Krwiolecznictwa    w    Białymstoku    informuje o zamknięciu przetargu nr AD/KC – 1/08, prowadzonego na podstawie art. 70 1 Kodeksu Cywilnego na „Dostawę artykułów higieny, środków czystości, preparatów sanitarnych oraz naczyń jednorazowego użytku”.
Przetarg zamknięto bez dokonania wyboru – w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
 
 Z poważaniem
 
Prof. dr hab. med. Piotr Marek Radziwon
Dyrektor Regionalnego Centrum
Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku
 
Białystok, 31.07.2008 r.


ZAWIADOMIENIE O ODRZUCENIU OFERT
ZAWIADOMIENIE O ODRZUCENIU OFERT I UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO – „DOSTAWA CZEKOLAD TWARDYCH” – AD/PN – 11/08
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku informuje o unieważnieniu w/w postępowania w zadaniach 4, i 5.
 
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 w/w ustawy, zawiadamiam o Wykonawcach, których oferty odrzucono oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni:
-          nie wykluczono żadnego Wykonawcy,
-          na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – odrzucono:
a)      ofertę nr 1 firmy: BOS S. A, Oddział Dystrybucja Porosły, Porosły 70, 16-070 Choroszcz,
ul. Handlowa 2A, 15-399 Białystok złożonej na zadania nr 1, 2, i 3. Treść oferty nie odpowiada treści SIWZ. Wykonawca do oferty dołączył specyfikacje wyrobu gotowego nie zawierające określenia gramatury użytych surowców i kaloryczności w 100 g produktu a załączony certyfikat systemu zarządzania nr 079-2004-HACCP-GDA-DNV stracił ważność 29.02.2008 r. Pomimo wezwania Wykonawcy do uzupełnienia braków, wymagane dokumenty nie zostały dostarczone.
b)      ofertę nr 2 firmy: LEKKERLAND POLSKA S. A., ul. Pożarowa 6, 03-308 Warszawa złożonej na zadania nr 1, 2 i 3. Treść oferty nie odpowiada treści SIWZ. Wykonawca został wezwany do uzupełnienia dokumentów, a mianowicie – Wykonawca nie załączył specyfikacji jakościowych oferowanych czekolad, ze szczegółowym określeniem gramatury użytych surowców i kaloryczności w 100 g produktu; nie dołączył etykiet oferowanych czekolad; nie załączył świadectwa wdrożenia Systemu Analiz Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli HACCP oraz dokumentu potwierdzającego, że producent, którego towar jest oferowany, posiada wdrożony system HACCP. W odpowiedzi na wezwanie Zamawiający otrzymał etykiety oferowanych czekolad, specyfikację jakościową z uwzględnieniem kaloryczności, ale bez szczegółowego określenia gramatury użytych surowców w 100 g produktu, oraz zaświadczenie z dn. 15.07.2008 r. o wdrożeniu systemu zapewnienia bezpieczeństwa zdrowotnego żywności HACCP w fabryce Kraft Foods Polska S. A., certyfikat dla Kraft Foods EMEA, potwierdzający wprowadzenie normy ISO 9001:2000 przedłożony jedynie w języku angielskim.
 
W postępowaniu dotyczącym zadań nr 4 i 5 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Mając powyższe na względzie unieważniono postępowanie dotyczące tych zadań.
 
Jednocześnie informujemy, że Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.


OGŁOSZENIE

O G Ł O S Z E N I E

 

REGIONALNE CENTRUM  KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA

W BIAŁYMSTOKU

15-950 Białystok, ul. M. Skłodowskiej – Curie 23

ogłasza przetarg nr AD/KC – 1/08, prowadzony na podstawie art. 70 1 Kodeksu cywilnego na

„Dostawę artykułów higieny, środków czystości, preparatów sanitarnych oraz naczyń jednorazowego użytku”

 

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia podane są w warunkach przetargowych dostępnych na stronie internetowej: www.rckik.bialystok.pl.

 

Termin wykonania zamówienia    12 miesięcy od daty podpisania umowy.                     

 

Kryteria oceny: cena ofertowa    100 %.

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się uczestnicy przetargu, którzy:

1.          posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,

2.         posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3.         znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4.          należycie wykonywali zamówienia,

5.         zaproponują artykuły higieny, środki czystości, preparaty sanitarne oraz naczynia jednorazowego użytku, które wyczerpują przedmiot zamówienia i są zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w załączniku A,

6.         posiadają pozwolenie do wprowadzenia do obrotu produktu biobójczego (dotyczy Sansedu i Domestosu) oraz karty charakterystyki niebezpiecznego preparatu chemicznego,

7.         posiadają wpis do rejestru produktów leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium RP – dotyczy preparatu ADH 2000 oraz karty charakterystyki niebezpiecznego preparatu chemicznego,

8.          posiadają atesty higieniczne, opinie lub świadectwa dopuszczenia do obrotu wydane przez PZH na pozostałe artykuły (jeżeli nie są wymagane załączyć odpowiednie pismo z powołaniem na odpowiednie przepisy),

9.          zaoferują termin ważności – co najmniej 9 miesięczny licząc od dnia dostawy,

10.     akceptują 30 – dniowy termin płatności, licząc od momentu otrzymania towaru i  faktury,

11.     zadeklarują stałość cen w okresie trwania umowy,

12.     zadeklarują terminy dostaw w ciągu max. 5 dni od dnia nadania zamówienia (w ilościach zależnych od potrzeb ogłaszającego przetarg) drogą faksową lub telefonicznie,

13.     zobowiążą się do dostarczenia, na wezwanie ogłaszającego przetarg, próbek oferowanych artykułów higieny, środków czystości, preparatów sanitarnych oraz naczyń jednorazowego użytku celem przetestowania.

 

Warunki przetargowe można pobrać ze strony internetowej jak wyżej lub w cenie 12,20 zł odebrać  osobiście  w  Regionalnym  Centrum  Krwiodawstwa  i  Krwiolecznictwa w Białymstoku,

przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 23, lub za zaliczeniem pocztowym.

 

Miejsce i termin składania ofert:

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku,

15-950 Białystok, ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, pok. nr 201

(II piętro – sekretariat) w terminie do dnia 24.07.2008 r. do godz.1300.

 

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.07.2008 r. o godz. 1315  w Regionalnym Centrum  Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku,

przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 23, pok. nr 203 (II piętro – sala seminaryjna).

 

Dyrektor Regionalnego Centrum

Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa

              w Białymstoku

dr hab. med. Piotr Marek Radziwon      

 

 

Białystok, dnia 15.07.2008 r.


Plik do pobrania:

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

w postępowaniu o udzielenie zamówienia – „Dostawa koncentratu czynnika krzepnięcia VII” – AD/NBO – 9/08

 

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku informuje, zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164 z 2006 r., poz. 1163 tekst jednolity), że w powyższym postępowaniu wybrano ofertę nr 1 firmy:

                     

Baxter Poland Sp. z o. o.

ul. Kruczkowskiego 8 , 00-380 Warszawa

cena oferty: 136.206,72 zł

 

Uzasadnienie wyboru

           

Jedyna złożona oferta. Oferta jest kompletna pod względem formalnym oraz spełnia warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Cena oferty jest równa kwocie jaką zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.

Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiamy streszczenie oceny i porównanie ofert:

 

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy

Ocena

(liczba pkt)

Uzasadnienie

 

1

Baxter Poland Sp. z o. o.

ul. Kruczkowskiego 8 , 00-380 Warszawa

 

100 pkt

    zgodnie ze wzorem w SIWZ –

Wc = Cn/Co x 100 % x 100

 

Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 w/w ustawy, zawiadamiamy o Wykonawcach, których oferty odrzucono oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni:

-          nie wykluczono żadnego Wykonawcy,

-          nie odrzucono żadnej oferty.

 

Jednocześnie informujemy, że Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

 

                                                      Dr hab. med. Piotr Marek Radziwon  

                                           Dyrektor Regionalnego Centrum Krwiodawstwa

                                                     i Krwiolecznictwa w Białymstoku

 

 

 

Białystok, 14.07.2008 r.



ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

w postępowaniu o udzielenie zamówienia – „Dostawa filtrów antyleukocytarnych do filtrowania KKCz oraz KKP” – AD/PN – 10/08

 

           Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku informuje, zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (DZ. U. Nr 164 z 2006 r., poz. 1163 tekst jednolity), że w powyższym postępowaniu wybrano następujące oferty:

 

w zadaniu nr 1 – dostawa laboratoryjnych filtrów antyleukocytarnych do filtrowania jednej jednostki KKCz w ilości 5 000 szt., oferta nr 2 złożona przez firmę:

 

Maco Pharma Polonia Sp. z o.o.,

ul. Szwajcarska 22, 54-405 Wrocław

cena oferty: 133 161,50 zł

 

w zadaniu nr 2 – dostawa laboratoryjnych filtrów antyleukocytarnych do filtrowania jednej jednostki KKP AF lub 1-8 zlewanych jednostek KKP w ilości 800 szt, oferta nr 1 złożona przez firmę:

 

HEMOSYSTEMS Sobczak i wspólnicy sp. j.,

ul. Górczewska 212/226, 01-460 Warszawa

cena oferty: 47.936,00

 

  

Uzasadnienie wyboru

            Oferty są kompletne pod względem formalnym oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ceny ofert są niższe od kwoty jaką zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.

 

Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiamy streszczenie oceny i porównanie ofert:

 

1) w zadaniu nr 1

 

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy

Ocena (liczba pkt)

Uzasadnienie

 

1

HEMOSYSTEMS Sobczak i wspólnicy sp. j.,

ul. Górczewska 212/226

01-460 Warszawa

 

99 pkt

 

 

zgodnie ze wzorem w SIWZ –

Wc = Cn/Co x 100 % x 100

2

Maco Pharma Polonia Sp. z o.o.,

ul. Szwajcarska 22, 54-405 Wrocław

100 pkt

3

COLOR TRADING Sp. z o.o.,

ul. Żółny 40, 02-815 Warszawa

69 pkt

 

2) w zadaniu nr 2

 

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy

Ocena (liczba pkt)

Uzasadnienie

 

1

HEMOSYSTEMS

Sobczak i wspólnicy sp. j.,

ul. Górczewska 212/226

01-460 Warszawa

 

100 pkt

 

 

zgodnie ze wzorem w SIWZ –

Wc = Cn/Co x 100 % x 100

3

COLOR TRADING Sp. z o.o.,

ul. Żółny 40, 02-815 Warszawa

97 pkt

 

Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 w/w ustawy, zawiadamiamy o Wykonawcach, których oferty odrzucono oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni:

-          nie wykluczono żadnego Wykonawcy,

-          nie odrzucono żadnej oferty.

 

Jednocześnie informujemy, że Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

Białystok, 08.07.2008 r.

 

 

 

 


Strona:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55