Potrzebna krew grupy..
 
Tu oddasz krew
 
Ankieta
Aktualnie jest dostępna następująca ankieta
Ankieta skierowana do Krwiodawców
Przetargi
Strona:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA EOG/PN -1/2-09
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA 
W POSTĘPOWANIU EOG/PN – 1/2-09
„Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu PL0067
pt. „Kompleksowa informatyzacja systemu krwiodawstwa i krwiolecznictwa w Polsce”
             
Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytań do SIWZ dot. w/w wraz z odpowiedziami Zamawiającego:
 
Pytanie nr 1
Zapis: zadanie 1 – punkty 5,6,7,8 – porty/złącza: (..)1 złącze PC-Card type I/II i 1 złącze ExpressCard 34/54(...). Czy Zamawiający zaakceptuje notebooka za złączem Express Card 34/54 oraz adapterem pozwalającym na korzystanie z kartPCMCIA (PC-Card)? Obecnie na rynku odchodzi się od rozwiązania PC-Card, gdyż jest to rozwiązanie przestarzałe. Rozwiązanie ze złączem Express Card 34/54 znacznie rozszerzy możliwość doboru sprzętu z większej ilości producentów notebooków a adapter sprawi, że użytkownik b€dzie mógł swobodnie korzystać z kart PCMCIA.
Odpowiedź Zamawiającego:
NIE.
 
Białystok, 30.10.2009 r.


UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA NR AD/PN 25/09 W ZADANIU NR 5
Treść unieważnienia zawarta jest w pliku załącznika (format PDF).
Plik do pobrania:

WYJAŚNIENIA I ZMIANA TREŚCI SIWZ EOG/PN-1/2/09

WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA 
ORAZ ZAWIADOMIENIE O ZMIANIE TREŚCI SIWZ EOG/PN – 1/2/09 –

„Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu PL0067 pt. „Kompleksowa informatyzacja systemu krwiodawstwa i krwiolecznictwa w Polsce”

             Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytania do SIWZ dot. w/w wraz z odpowiedzią Zamawiającego:

 Pytanie 1

Czy Zamawiający dopuszcza w postępowaniu EOG/PN-1/2/09, aby do składanej oferty dołączone były certyfikaty (ISO, CE, EnergyStar) napisane w innym jezyku niż polski bez dołączonego tłumaczenia?

 Odpowiedź Zamawiającego:

Nie. Zgodnie z pkt. IX ust. 5 SIWZ (Informacja o Oświadczeniach i Dokumentach):...”Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę (wyjątkiem od tej zasady jest dopuszczenie złożenia do oferty w języku obcym - wydruku ze strony internetowej producenta oprogramowania zgodnie z wymogiem zawartym w pkt IX ust. 1.8.3. SIWZ).”

Pozostałe postanowienia SIWZ bez zmian.

 
Białystok, 27.10.2009 r.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - AD/PN - 26/09 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH

Treść ogłoszenia o zamówieniu oraz treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (PDF) zawarte są w skompresowanym pliku załącznika (format ZIP).

 

Plik do pobrania:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - AD/PN - 27/09 - DOSTAWA TALONÓW TOWAROWYCH

Treść ogłoszenia o zamówieniu oraz treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (PDF) zawarte są w skompresowanym pliku załącznika (format ZIP).


Plik do pobrania:

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTYO UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO – „DOSTAWA ZESTAWÓW, PŁYNÓW ORAZ  IGIEŁ DO AFEREZ KOLEKCYJNYCH
I LECZNICZYCH” – AD/PN – 25/09 W ZADANIACH NR 1, 2, 3 i 4
 
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku informuje, zgodnie
z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223
z 2007 r., poz. 1655 z późn. zm.), że w powyższym postępowaniu w zadaniach nr 1, 2, 3 i 4 wybrano następujące oferty:
 
w zadaniu nr 1 – dostawa zestawów j. uż. do pobierania dwóch jednostek KKCz na separatorze MCS+ Haemonetics w ilości 64 szt.
oferta nr 1:
Comesa Polska Sp. z o. o.
ul. Wolińska 4, 03-699 Warszawa
cena oferty: 21 913,60
 
w zadaniu nr 2 - dostawa płynu wzbogacającego SAGM â 350 ml. w ilości 80 szt.
oferta nr 1:
Comesa Polska Sp. z o. o.
ul. Wolińska 4, 03-699 Warszawa
cena oferty: 2 396,80
 
w zadaniu nr 3 - dostawa płynu antykoagulacyjnego CPD 50 â 150ml w ilości 64 szt.
oferta nr 1:
Comesa Polska Sp. z o. o.
ul. Wolińska 4, 03-699 Warszawa
cena oferty: 1 643,52 zł
 
w zadaniu nr 4 - dostawa zestawów j. uż. do pobierania jednej jedn. UKKCz i jednej jedn. UKKP na separatorze komórkowym MCS + Haemonetics w ilości 16 szt.
oferta nr 1:
Comesa Polska Sp. z o. o.
ul. Wolińska 4, 03-699 Warszawa
cena oferty: 11 299,20zł.
 
Uzasadnienie wyboru
Jedyna złożona oferta. Oferta jest kompletna pod względem formalnym oraz spełnia warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Cena oferty odpowiada kwocie jaką zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
 
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiamy streszczenie oceny oferty:
 
1) w zadaniu nr 1
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Ocena (liczba pkt)
Uzasadnienie
 
1
Comesa Polska Sp. z o. o.
ul. Wolińska 4, 03-699 Warszawa
 
 
100 pkt
zgodnie ze wzorem w SIWZ –
Wc = Cn/Co x 100 % x 100
2) w zadaniu nr 2
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Ocena (liczba pkt)
Uzasadnienie
 
1
Comesa Polska Sp. z o. o.
ul. Wolińska 4, 03-699 Warszawa
 
 
100 pkt
zgodnie ze wzorem w SIWZ –
Wc = Cn/Co x 100 % x 100
3) w zadaniu nr 3
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Ocena (liczba pkt)
Uzasadnienie
 
1
Comesa Polska Sp. z o. o.
ul. Wolińska 4, 03-699 Warszawa
 
 
100 pkt
zgodnie ze wzorem w SIWZ –
Wc = Cn/Co x 100 % x 100
4) w zadaniu nr 4
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Ocena (liczba pkt)
Uzasadnienie
 
1
Comesa Polska Sp. z o. o.
ul. Wolińska 4, 03-699 Warszawa
 
 
100 pkt
zgodnie ze wzorem w SIWZ –
Wc = Cn/Co x 100 % x 100
 
Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 w/w ustawy, zawiadamiam o Wykonawcach, których oferty odrzucono oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni:
-          nie wykluczono żadnego Wykonawcy,
-          nie odrzucono żadnej oferty.
 
Jednocześnie informuję, że Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
 
Białystok, 16.10.2009 r.
 
Z up. Anna Lisowska
Zastępca Dyrektora
Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
w Białymstoku


WYJAŚNIENIA I ZMIANA TREŚCI SIWZ
 
 
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA 
ORAZ ZAWIADOMIENIE O ZMIANIE TREŚCI SIWZ 
w postępowaniu nr AD/PN – 25/09
„Dostawa zestawów, płynów oraz igieł do aferez kolekcyjnych i leczniczych”
 
             Zgodnie z art. 38 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytania do SIWZ dot. w/w wraz z odpowiedzią Zamawiającego:
 
Pytanie 1. Czy zamawiający w pakiecie nr 2 i 3 dopuści dostawę płynu wzbogacającego SAGM, oraz płynu antykoagulacyjnego CPD50, o terminie ważności wrzesień 2010?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający dopuszcza 10 miesięczny termin ważności w/w płynów.
 
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający wprowadza zmiany treści SIWZ w w/w postępowaniu polegające na:
-          w Załączniku B – Wzór umowy - § 3 pkt 1 ppkt 2 i 3 otrzymują brzmienie:
„2) płyn wzbogacający SAGM – min. 10 miesięcy od daty dostawy,
3) płyn antykoagulacyjny CPD – min. 10 miesięcy od daty dostawy,”
-          w Załączniku nr 1 – Formularz ofertowy w pkt. 2 ostatnie zdanie otrzymuje brzmienie: „Oferuję co najmniej 10 miesięczny termin ważności płynów oferowanych w zadaniu nr 2.”,
-          w Załączniku nr 1 – Formularz ofertowy w pkt. 3 ostatnie zdanie otrzymuje brzmienie: „Oferuję co najmniej 10 miesięczny termin ważności płynów oferowanych w zadaniu nr 3.”
 
Pozostałe postanowienia SIWZ bez zmian.
 
Białystok, 13.10.2009 r.
 
 


ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego – na dostawę testów do badania markerów wirusów przenoszonych drogą krwi tj. testów wirusologicznych HBsAg z testami potwierdzenia, testów wirusologicznych anty HCV, testów wirusologicznych anty HIV ½ do jednoczesnego wykonywania badań seryjnych, pojedynczych, cito oraz materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatury niezbędnej do automatycznego wykonywania badań za pomocą przedmiotowych rodzajów testów dla liczby 20 000 donacji wraz z podłączeniem aparatury do systemu komputerowego
 
 
Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku informuje, że w w/w postępowaniu wybrano ofertę nr 1 złożoną przez firmę:
 
Abbott Laboratories Poland Spółka z o.o.
ul. Postępu 18A
02-676 Warszawa
cena oferty: 276 467,01 zł
 
Uzasadnienie wyboru
            Oferta jest kompletna pod względem formalnym oraz spełnia warunki określone
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Cena oferty odpowiada kwocie jaką zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
 
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiamy streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert:
 
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Kryterium cena
(liczba pkt)
Uzasadnienie
1
Abbott Laboratories Poland Spółka z o. o.
ul. Postępu 18 A
02-676 Warszawa
 
100
zgodnie
ze wzorem opisanym
w dziale XIII SIWZ
 
 
Prof. dr hab. med. Piotr Marek Radziwon
Dyrektor
Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku
 
Białystok, 15.09.2009 r.
 


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia AD/PN-25/09

 

Numer ogłoszenia: 353936 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 347382 - 2009 data 06.10.2009 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, fax. 085 7447133.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.4.
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro)..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro)..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Zadanie 1.
  • W ogłoszeniu jest: 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7..
  • W ogłoszeniu powinno być: 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Zadanie 2.
  • W ogłoszeniu jest: 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7..
  • W ogłoszeniu powinno być: 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Zadanie 3.
  • W ogłoszeniu jest: 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7..
  • W ogłoszeniu powinno być: 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Zadanie 4.
  • W ogłoszeniu jest: 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7..
  • W ogłoszeniu powinno być: 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30..


WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA W POSTĘPOWANIU AD/PN25/09
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA 
W POSTĘPOWANIU AD/PN25/09
Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytań do SIWZ dot. w/w wraz z odpowiedziami Zamawiającego:
 
Pytanie 1
Czy Zamawiający zgodzi się na zmianę terminów i wielkości dostaw w zakresie Zadań 1,2,3 i4 natakie, które przestawia poniższa tabela?
 
L.p.
Przedmiot dostawy
I dostawa
do 30.10.09
( w szt.)
II dostawa
do 15.11.09
( w szt.)
1
Zestaw jednorazowego użytku do pobierania dwóch jednostek koncentratu krwinek czerwonych (KKCz), na separatorze komórkowym MCS+ Haemonetics
32
32
2
Płyn wzbogacający SAGM a 350 ml
32
48
3
P1yn antykoagulujący CPD 50 a 150 ml
32
32
4
Zestaw do pobierania jednej jednostki uboleukocytarnego koncentratu krwinek czerwonych (UKKCz) i jednej jednej jednostki uboleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych (UKKP) na separatorze MCS+ Haemonetics
0
16
 
Odpowiedź Zamawiającego:
Tak.
 
 
Mając na uwadze powyższe, zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający zmienia treść SIWZ w w/w w następujący sposób:
-          W pkc IV TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
zmianie ulegają terminy dostaw w zakresie zadań 1,2,3 i 4 na następujące:
 
L.p.
Przedmiot dostawy
I dostawa
do 30.10.09
( w szt.)
II dostawa
do 15.11.09
( w szt.)
1
Zestaw jednorazowego użytku do pobierania dwóch jednostek koncentratu krwinek czerwonych (KKCz), na separatorze komórkowym MCS+ Haemonetics
32
32
2
Płyn wzbogacający SAGM a 350 ml
32
48
3
P1yn antykoagulujący CPD 50 a 150 ml
32
32
4
Zestaw do pobierania jednej jednostki uboleukocytarnego koncentratu krwinek czerwonych (UKKCz) i jednej jednej jednostki uboleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych (UKKP) na separatorze MCS+ Haemonetics
0
16
 
-          We wzorze umowy (załącznik B)
zmianie ulegają terminy dostaw w zakresie zadań 1,2,3 i 4 na następujące:
 
L.p.
Przedmiot dostawy
I dostawa
do 30.10.09
( w szt.)
II dostawa
do 15.11.09
( w szt.)
1
Zestaw jednorazowego użytku do pobierania dwóch jednostek koncentratu krwinek czerwonych (KKCz), na separatorze komórkowym MCS+ Haemonetics
32
32
2
Płyn wzbogacający SAGM a 350 ml
32
48
3
P1yn antykoagulujący CPD 50 a 150 ml
32
32
4
Zestaw do pobierania jednej jednostki uboleukocytarnego koncentratu krwinek czerwonych (UKKCz) i jednej jednej jednostki uboleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych (UKKP) na separatorze MCS+ Haemonetics
0
16
 
-          W formularzu ofertowym (załącznik nr 1) pkt 8
zmianie ulegają terminy dostaw w zakresie zadań 1,2,3 i 4 na następujące:
 
L.p.
Przedmiot dostawy
I dostawa
do 30.10.09
( w szt.)
II dostawa
do 15.11.09
( w szt.)
8.1
Zestaw jednorazowego użytku do pobierania dwóch jednostek koncentratu krwinek czerwonych (KKCz), na separatorze komórkowym MCS+ Haemonetics
32
32
8.2
Płyn wzbogacający SAGM a 350 ml
32
48
8.3
P1yn antykoagulujący CPD 50 a 150 ml
32
32
8.4
Zestaw do pobierania jednej jednostki uboleukocytarnego koncentratu krwinek czerwonych (UKKCz) i jednej jednej jednostki uboleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych (UKKP) na separatorze MCS+ Haemonetics
0
16
 
 
 
 
Pozostałe postanowienia SIWZ bez zmian.
 
Białystok, 09.10.2009r.

Strona:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55