WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA EOG/PN -1/2-09
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
W POSTĘPOWANIU EOG/PN – 1/2-09 „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu PL0067
pt. „Kompleksowa informatyzacja systemu krwiodawstwa i krwiolecznictwa w Polsce” Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytań do SIWZ dot. w/w wraz z odpowiedziami Zamawiającego: Pytanie nr 1
Zapis: zadanie 1 – punkty 5,6,7,8 – porty/złącza: (..)1 złącze PC-Card type I/II i 1 złącze ExpressCard 34/54(...). Czy Zamawiający zaakceptuje notebooka za złączem Express Card 34/54 oraz adapterem pozwalającym na korzystanie z kartPCMCIA (PC-Card)? Obecnie na rynku odchodzi się od rozwiązania PC-Card, gdyż jest to rozwiązanie przestarzałe. Rozwiązanie ze złączem Express Card 34/54 znacznie rozszerzy możliwość doboru sprzętu z większej ilości producentów notebooków a adapter sprawi, że użytkownik b€dzie mógł swobodnie korzystać z kart PCMCIA.
Odpowiedź Zamawiającego:
NIE.
Białystok, 30.10.2009 r. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA NR AD/PN 25/09 W ZADANIU NR 5
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WYJAŚNIENIA I ZMIANA TREŚCI SIWZ EOG/PN-1/2/09
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu PL0067 pt. „Kompleksowa informatyzacja systemu krwiodawstwa i krwiolecznictwa w Polsce” Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytania do SIWZ dot. w/w wraz z odpowiedzią Zamawiającego: Pytanie 1 Czy Zamawiający dopuszcza w postępowaniu EOG/PN-1/2/09, aby do składanej oferty dołączone były certyfikaty (ISO, CE, EnergyStar) napisane w innym jezyku niż polski bez dołączonego tłumaczenia? Odpowiedź Zamawiającego: Nie. Zgodnie z pkt. IX ust. 5 SIWZ (Informacja o Oświadczeniach i Dokumentach):...”Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę (wyjątkiem od tej zasady jest dopuszczenie złożenia do oferty w języku obcym - wydruku ze strony internetowej producenta oprogramowania zgodnie z wymogiem zawartym w pkt IX ust. 1.8.3. SIWZ).” Pozostałe postanowienia SIWZ bez zmian. Białystok, 27.10.2009 r. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - AD/PN - 26/09 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
Treść ogłoszenia o zamówieniu oraz treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (PDF) zawarte są w skompresowanym pliku załącznika (format ZIP). | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - AD/PN - 27/09 - DOSTAWA TALONÓW TOWAROWYCH
Treść ogłoszenia o zamówieniu oraz treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (PDF) zawarte są w skompresowanym pliku załącznika (format ZIP). | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTYO UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO – „DOSTAWA ZESTAWÓW, PŁYNÓW ORAZ IGIEŁ DO AFEREZ KOLEKCYJNYCH
I LECZNICZYCH” – AD/PN – 25/09 W ZADANIACH NR 1, 2, 3 i 4 Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku informuje, zgodnie
z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 z późn. zm.), że w powyższym postępowaniu w zadaniach nr 1, 2, 3 i 4 wybrano następujące oferty: w zadaniu nr 1 – dostawa zestawów j. uż. do pobierania dwóch jednostek KKCz na separatorze MCS+ Haemonetics w ilości 64 szt.
oferta nr 1:
Comesa Polska Sp. z o. o.
ul. Wolińska 4, 03-699 Warszawa
cena oferty: 21 913,60zł
w zadaniu nr 2 - dostawa płynu wzbogacającego SAGM â 350 ml. w ilości 80 szt.
oferta nr 1:
Comesa Polska Sp. z o. o.
ul. Wolińska 4, 03-699 Warszawa
cena oferty: 2 396,80zł
w zadaniu nr 3 - dostawa płynu antykoagulacyjnego CPD 50 â 150ml w ilości 64 szt.
oferta nr 1:
Comesa Polska Sp. z o. o.
ul. Wolińska 4, 03-699 Warszawa
cena oferty: 1 643,52 zł
w zadaniu nr 4 - dostawa zestawów j. uż. do pobierania jednej jedn. UKKCz i jednej jedn. UKKP na separatorze komórkowym MCS + Haemonetics w ilości 16 szt.
oferta nr 1:
Comesa Polska Sp. z o. o.
ul. Wolińska 4, 03-699 Warszawa
cena oferty: 11 299,20zł.
Uzasadnienie wyboru
Jedyna złożona oferta. Oferta jest kompletna pod względem formalnym oraz spełnia warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Cena oferty odpowiada kwocie jaką zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiamy streszczenie oceny oferty:
1) w zadaniu nr 1
2) w zadaniu nr 2
3) w zadaniu nr 3
4) w zadaniu nr 4
Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 w/w ustawy, zawiadamiam o Wykonawcach, których oferty odrzucono oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni:
- nie wykluczono żadnego Wykonawcy,
- nie odrzucono żadnej oferty.
Jednocześnie informuję, że Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Białystok, 16.10.2009 r.
Z up. Anna Lisowska
Zastępca Dyrektora
Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
w Białymstoku | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WYJAŚNIENIA I ZMIANA TREŚCI SIWZ
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
ORAZ ZAWIADOMIENIE O ZMIANIE TREŚCI SIWZ w postępowaniu nr AD/PN – 25/09
„Dostawa zestawów, płynów oraz igieł do aferez kolekcyjnych i leczniczych”
Zgodnie z art. 38 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytania do SIWZ dot. w/w wraz z odpowiedzią Zamawiającego:
Pytanie 1. Czy zamawiający w pakiecie nr 2 i 3 dopuści dostawę płynu wzbogacającego SAGM, oraz płynu antykoagulacyjnego CPD50, o terminie ważności wrzesień 2010?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający dopuszcza 10 miesięczny termin ważności w/w płynów.
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający wprowadza zmiany treści SIWZ w w/w postępowaniu polegające na:
- w Załączniku B – Wzór umowy - § 3 pkt 1 ppkt 2 i 3 otrzymują brzmienie:
„2) płyn wzbogacający SAGM – min. 10 miesięcy od daty dostawy,
3) płyn antykoagulacyjny CPD – min. 10 miesięcy od daty dostawy,”
- w Załączniku nr 1 – Formularz ofertowy w pkt. 2 ostatnie zdanie otrzymuje brzmienie: „Oferuję co najmniej 10 miesięczny termin ważności płynów oferowanych w zadaniu nr 2.”,
- w Załączniku nr 1 – Formularz ofertowy w pkt. 3 ostatnie zdanie otrzymuje brzmienie: „Oferuję co najmniej 10 miesięczny termin ważności płynów oferowanych w zadaniu nr 3.”
Pozostałe postanowienia SIWZ bez zmian.
Białystok, 13.10.2009 r.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego – na dostawę testów do badania markerów wirusów przenoszonych drogą krwi tj. testów wirusologicznych HBsAg z testami potwierdzenia, testów wirusologicznych anty HCV, testów wirusologicznych anty HIV ½ do jednoczesnego wykonywania badań seryjnych, pojedynczych, cito oraz materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatury niezbędnej do automatycznego wykonywania badań za pomocą przedmiotowych rodzajów testów dla liczby 20 000 donacji wraz z podłączeniem aparatury do systemu komputerowego
Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku informuje, że w w/w postępowaniu wybrano ofertę nr 1 złożoną przez firmę:
Abbott Laboratories Poland Spółka z o.o.
ul. Postępu 18A
02-676 Warszawa
cena oferty: 276 467,01 zł
Uzasadnienie wyboru
Oferta jest kompletna pod względem formalnym oraz spełnia warunki określone
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Cena oferty odpowiada kwocie jaką zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiamy streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert:
Prof. dr hab. med. Piotr Marek Radziwon
Dyrektor
Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku
Białystok, 15.09.2009 r.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia AD/PN-25/09
Numer ogłoszenia: 353936 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009 Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu. Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 347382 - 2009 data 06.10.2009 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, fax. 085 7447133. SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić:
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA W POSTĘPOWANIU AD/PN25/09
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
W POSTĘPOWANIU AD/PN25/09 Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytań do SIWZ dot. w/w wraz z odpowiedziami Zamawiającego:
Pytanie 1
Czy Zamawiający zgodzi się na zmianę terminów i wielkości dostaw w zakresie Zadań 1,2,3 i4 natakie, które przestawia poniższa tabela?
Odpowiedź Zamawiającego:
Tak.
Mając na uwadze powyższe, zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający zmienia treść SIWZ w w/w w następujący sposób:
- W pkc IV TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
zmianie ulegają terminy dostaw w zakresie zadań 1,2,3 i 4 na następujące:
- We wzorze umowy (załącznik B)
zmianie ulegają terminy dostaw w zakresie zadań 1,2,3 i 4 na następujące:
- W formularzu ofertowym (załącznik nr 1) pkt 8
zmianie ulegają terminy dostaw w zakresie zadań 1,2,3 i 4 na następujące:
Pozostałe postanowienia SIWZ bez zmian.
Białystok, 09.10.2009r. |