Potrzebna krew grupy..
 
Tu oddasz krew
 
Ankieta
Aktualnie jest dostępna następująca ankieta
Ankieta skierowana do Krwiodawców
Przetargi
Strona:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55
WYJAŚNIENIA I ZMIANA TREŚCI SIWZ EOG/PN-1/2/09
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA 
W POSTĘPOWANIU EOG/PN – 1/2/09
Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytań do SIWZ dot. w/w wraz z odpowiedziami Zamawiającego:
 
Czy umową na serwis pogwarancyjny (załącznik C/2 do SIWZ) objęte mają być również urządzenia podlegające wieczystej gwarancji producenta? Jeżeli tak, to na jakich zasadach? W szczególności w przypadku, gdy gwarancja wieczysta zapewnia wymianę wadliwego urządzenia w terminie nie spełniającym wymogów określonych w umowie na serwis pogwarancyjny a przykładowo 10 dni roboczych dla urządzenia, które wg umowy powinno być naprawione w ciągu 24 godz.)?
 
Odpowiedź Zamawiającego:
Umową na serwis pogwarancyjny objęte maja być również oferowane urządzenia podlegające wieczystej gwarancji producenta na zasadach opisanych w SIWZ.
 
Czy czas naprawy określony w §2 pkt 1 liczony jest w dniach roboczych (pon-pt) czy kalendarzowych (włączając weekendy)?
 
Odpowiedź Zamawiającego:
Czas naprawy liczony jest w dniach kalendarzowych.
 
Czy zgłoszenia serwisowe od Odbiorcy odbierane mają być przez Dostawcę 24 godziny na dobę, czy w innym wymiarze godzinowym (np. w godzinach roboczych 9:00-17:00 lub innych ustalonych)?
 
Odpowiedź Zamawiającego:
Zgłoszenia serwisowe mają być odbierana przez Dostawcę 24 godziny na dobę.
 
 
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający zmienia treść SIWZ w w/w w następujący sposób:
-          w Załączniku A – Specyfikacja techniczna (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), Zadanie nr 7.4. Urządzenie sieciowe Router typ 2 – 1 szt., pkt. 17 tabeli otrzymuje brzmienie:
 
17
Informacje dodatkowe
Modem ADSL pracujący w Annex B; oferowany router ma współpracować z posiadanymi przez odbiorcę router’ami Allied Telesyn AR750S i AR415S
 
-          w Załączniku A – Specyfikacja techniczna (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), Zadanie nr 7.5. Urządzenie sieciowe Router typ 3 – 1 szt., pkt. 11 tabeli otrzymuje brzmienie:
 
11
Informacje dodatkowe
L2 Obsługa klientów VPN systemów Windows XP, 2000 za pomocą pre-shared key i certyfikatu X509
Poppe
L2TP
Virtual Server
obsługa MD5 / SHA
NAT
SSH / SSL
 oferowany router ma współpracować z posiadanym przez odbiorcę router’em Allied Telesyn AR750S
 
 
Białystok, 09.10.2009r.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - AD/PN–25/09

Białystok: Dostawa zestawów, płynów oraz igieł do aferez kolekcyjnych i leczniczych
Numer ogłoszenia: 347382 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów, płynów oraz igieł do aferez kolekcyjnych i leczniczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) zestawów jednorazowego użytku do pobierania dwóch jednostek koncentratu krwinek czerwonych (KKCz) na separatorze komórkowym MCS+ Haemonetics - w ilości 64 szt. 2) płynu wzbogacającego SAGM â 350 ml. - w ilości 80 szt. 3) płynu antykoagulacyjnego CPD 50 â 150 ml. - w ilości 64 szt. 4) zestawów jednorazowego użytku do pobierania jednej jednostki ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek czerwonych (UKKCz) i jednej jednostki ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych (UKKP) na separatorze komórkowym MCS+ Haemonetics - w ilości 16 szt 5) igieł 16 G z drenem, stanowiących odrębną część zestawów do aferez kolekcyjnych i leczniczych - w ilości 6 000 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2, 33.69.25.00-2, 33.14.13.20-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 1 500,00 zł - odpowiednio: dla zadania nr 1 - 650,00 zł; dla zadania nr 2 - 50,00 zł; dla zadania nr 3 - 50,00 zł; dla zadania nr 4 - 300,00 zł; dla zadania nr 5 - 450,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Zaoferują zestawy zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w załączniku A do SIWZ, 4. Załączą certyfikat zgodności CE (WE), 5. Załączą deklarację zgodności WE, 6. Załączą dokumenty potwierdzające zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1) oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru Załącznika nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) certyfikat zgodności CE (WE), 4) deklarację zgodności WE, 5) dokument potwierdzający zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.2) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w pkt a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku dokumentu opisanego w pkt b) odpowiednio 3 miesiące. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi wykazać, że spełnia warunki określone w pkt 1. a). Warunki określone w pkt. 1. b) i c), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą spełnić łącznie - sumując swój potencjał i sytuację finansową. Warunek pkt. 2. każdy Wykonawca musi spełnić z osobna..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów j. uż. do pobierania dwóch jednostek KKCz na separatorze MCS+ Haemonetics w ilości 64 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

     


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa płynu wzbogacającego SAGM â 350 ml. w ilości 80 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

     


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa płynu antykoagulacyjnego CPD 50 â 150ml w ilości 64 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

     


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów j. uż. do pobierania jednej jedn. UKKCz i jednej jedn. UKKP na separatorze komórkowym MCS + Haemonetics w ilości 16 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

     


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa igieł 16 G z drenem, stanowiących odrębną część zestawów do aferez kolekcyjnych i leczniczych w ilości 6 000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

Plik do pobrania:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - EOG/PN-1/02/09 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu PL0067 pt. „Kompleksowa informatyzacja systemu krwiodawstwa i krwiolecznictwa w Polsce”
Treść ogłoszenia o zamówieniu oraz treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zawarte są w pliku załącznika ( format PDF).

Plik do pobrania:

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY - AD/PN - 23/09

Rozstrzygnięcie przetargu

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę czekolad twardych mlecznych prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego (nr AD/PN-23/09).

Treść rozstrzygnięcia przetargu wraz z uzasadnieniem w załączonym pliku pdf

Białystok, 21.09.2009r.


Plik do pobrania:

Unieważnienie przetargu (nr EOG/PN-1/09).

Unieważnienie przetargu

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu PL0067 pt. „kompleksowa informatyzacja krwiodawstwa i krwiolecznictwa w Polsce" prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego (nr EOG/PN-1/09).

Uzasadnienie w załączonym pliku pdf

Białystok, 15.09.2009r.


Plik do pobrania:

Rozstrzygnięcie protestu (AD/PN-23/09).

Rozstrzygnięcie protestu

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę czekolad twardych mlecznych prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego (nr AD/PN-23/09).

Treść rozstrzygnięcia protestu wraz z uzasadnieniem w załączonym pliku pdf

Białystok, 15.09.2009r.


Plik do pobrania:

Rozstrzygnięcie protestu

Rozstrzygnięcie protestu

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu PL0067 pt. „kompleksowa informatyzacja krwiodawstwa i krwiolecznictwa w Polsce (w zakresie zadania nr 3) prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego (nr EOG/PN-1/09).

Treść rozstrzygnięcia protestu wraz z uzasadnieniem w załączonym pliku pdf

Białystok, 11.09.2009r.


Plik do pobrania:

WYJAŚNIENIA DO SIWZ EOG/PN - 1/09

WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA W POSTĘPOWANIU EOG/PN – 1/09 –

„Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu PL0067 pt. „Kompleksowa informatyzacja systemu krwiodawstwa i krwiolecznictwa w Polsce”

Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytań do SIWZ dot. w/w wraz z odpowiedziami Zamawiającego:

 Pytanie nr 1

Zapis: zadanie 1 – punkty 5,6,7,8 – porty/złącza: (..)1 złącze PC-Card type I/II i 1 złącze ExpressCard 34/54(...). Czy Zamawiający zaakceptuje notebooka za złączem Express Card 34/54? Obecnie na rynku odchodzi się od rozwiązania PC-Card, gdyż jest to rozwiązanie przestarzałe. Rozwiązanie ze złączem Express Card 34/54 znacznie rozszerzy możliwość doboru sprzętu z większej ilości producentów notebooków.

Odpowiedź Zamawiającego:

NIE.

 

Białystok, 10.09.2009r.



WYJASNIENIA I ZMIANA SIWZ AD/PN-24/09
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA 
 ORAZ ZMIANA TREŚCI SIWZ W POSTĘPOWANIU Nr AD/PN – 24/09 - „Dostawa testów do badania markerów wirusów przenoszonych drogą krwi tj. testów wirusologicznych HBsAg z testami potwierdzenia, testów wirusologicznych anty HCV, testów wirusologicznych anty HIV ½ do jednoczesnego wykonywania badań seryjnych, pojedynczych, „cito” oraz materiałów zużywalnych
wraz z dzierżawą aparatury niezbędnej do automatycznego wykonywania badań za pomocą przedmiotowych rodzajów testów dla liczby 20 000 donacji wraz z podłączeniem aparatury do systemu komputerowego”
             
Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytań do SIWZ dot. w/w postępowania wraz z odpowiedziami Zamawiającego:
 
Pytanie nr 1
Dotyczy pkt IV. 4 oraz SIWZ Ze względu na 5-cio miesięczny czas trwania zamówienia czy Zamawiający zgodzi się na 5-cio miesięczny termin ważności odczynników?
Odpowiedź Zamawiającego:
TAK.
 
Pytanie nr 2
Dotyczy pkt IV 6.2. Prosimy o doprecyzowanie, co Zamawiający rozumie pod pojęciem: niezbędne kontrole. Prosimy o podanie, o jaką kontrolę chodzi, w odniesieniu do jakich parametrów ma być prowadzona, z ilu poziomów, oraz jak często.
Odpowiedź Zamawiającego:
Pod wyżej wymienionym pojęciem Zamawiający rozumie wewnętrzne firmowe kontrole wykonywane codziennie (każdy poziom, każdy parametr) oraz jedna kontrola zewnętrzna wykonywana codziennie do każdego parametru.
 
Pytanie nr 3
Czy obowiązkowe kontrole powinny zostać skalkulowana na każdy zaoferowany analizator,
w tym także na zaoferowany analizator back-up?
Odpowiedź Zamawiającego:
Obowiązkowe kontrole dotyczą jednego analizatora.
 
Pytanie nr 4
Prosimy o sprecyzowanie na ilu poziomach, ilu próbkach i jak często Zamawiający życzy sobie walidacji dostarczonych aparatów.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający wymaga walidacji w momencie dostarczenia sprzętu.
 
Pytanie nr 5
Dotyczy pkt IV. 1 SIWZ „Parametry graniczne dotyczące testów wirusologicznych". Prosimy
o potwierdzenie, iż w odniesieniu do testu HBsAg 100% poziom czułości wymagany jest dla określonego w punkcie 1,3,1.3 progu detekcji 0,5 ID/ml. Nadmieniamy, iż nie istnieje jakakolwiek metoda diagnostyczna zapewniająca zachowanie 100% czułości w pełnym zakresie wiremii.
Odpowiedź Zamawiającego:
TAK.
 
Pytanie nr 6
Czy Zamawiający dopuszcza test HIV Ag/Ab. Test taki poprzez skrócenie okienka serologicznego pozwala na szybsze wykrycie zakażenia i jest testem aktualnie używanym przez RCKiK.
Odpowiedź Zamawiającego:
TAK.
 
 
Pytanie nr 7
Dotyczy pkt IV.1.2 SIWZ: Czy Zamawiający zgodzi się na wydłużenie czasu ewentualnej wymiany testu, w ramach uzasadnionej reklamacji, związanej z jakością produktu z 72 godzin na 96 godzin?
Odpowiedź Zamawiającego:
TAK.
 
Pytanie nr 8
Czy Zamawiający przewiduje wykonywanie wszystkich trzech oznaczeń (HBsAg wraz z testami potwierdzenia, HIV Yz, aHCV) na każdym dostarczonym analizatorze (tzn. aparacie lub aparatach głównych oraz aparacie/aparatach back-up)?
Odpowiedź Zamawiającego:                    
Zamawiający przewiduje wykonywanie wszystkich trzech oznaczeń na jednym analizatorze.
 
Pytanie nr 9
Mając na uwadze jak największe bezpieczeństwo przetaczanej krwi i możliwość wykorzystania do badań weryfikujących osocza zawartego w drenach, próbkach pilotujących, czy Zamawiający życzy sobie, żeby testy były przystosowane do wykonywania badań zarówno w surowicy, jak i w osoczu pobranym na EDTA i CPD?
Odpowiedź Zamawiającego:
TAK.
 
Pytanie nr 10
Czy w kalkulacji wydajności aparatów należy wziąć pod uwagę fakt, że pierwsze wyniki pojawiają się po okresie inkubacji, co znacząco wpływa na praktyczną wydajność oferowanego systemu tzn. ilości wyników wydanych w ciągu 7 godzin.
Odpowiedź Zamawiającego:
TAK.
 
Pytanie nr 11
Dotyczy pkt 7.3.8,, pkt 7.5.2 oraz formularza ofertowego pkt III. Prosimy o wyjaśnienie – jakiego rodzaju kompletu aparatury życzy sobie Zamawiający;
a. Czy mają to być 2 komplety aparatury o tej samej wydajności minimalnej 300 badań każdego rodzaju w ciągu 7 godzin (w tym jeden aparat back-up),
b. czy ma to być jeden komplet aparatury o wydajności minimalnej 300 badań każdego rodzaju w ciągu 7 godzin, oraz aparat back-up o wydajności 50% tego systemu
c. czy w ofercie w pkt III b pod pojęciem „liczba kompletów aparatury" należy rozumieć 2 komplety o tej samej wydajności minimalnej 300 badań każdego rodzaju w ciągu 7 godzin (w tym jeden aparat back-up), czy ma to być jeden komplet aparatury o wydajności minimalnej 300 badań każdego rodzaju w ciągu 7 godzin, a aparat back-up o wydajności 50% tego systemu, czy mają to być systemy, w których każdy ma min. wydajności 300 ozn./7 godzin, a w skład każdego kompletu aparatury wchodzi analizator back-up.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający wymaga jednego kompletu aparatury o wydajności minimalnej 300 badań każdego rodzaju w ciągu 7 godzin, oraz aparat back-up o wydajności 50% tego systemu.
Pytanie nr 11
Czy Zamawiający dopuści komplet aparatury do oznaczeń wirusologicznych niewyposażony
w urządzenie uzdatniające wodę, w sytuacji gdy dotychczas stosowana do oznaczeń woda miała wystarczająco dobre parametry jakościowe?
Odpowiedź Zamawiającego:
TAK.
 
Pytanie nr 12
Czy Zamawiający przewiduje codzienną pracę na analizatorze (komplecie) głównym oraz na analizatorze back-up?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający pracuje każdego dnia na jednym analizatorze.
 
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający zmienia treść SIWZ w w/w
w następujący sposób:
-          w rozdziale IV SIWZ – Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia i obowiązków Wykonawcy – pkt 4 . Termin ważności otrzymuje brzmienie: „Termin ważności testów: min. 5 miesięcy od daty dostawy.”
-          w rozdziale IV SIWZ – Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia i obowiązków Wykonawcy – w pkt. 1.2 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zmianie ulega termin bezpłatnej wymiany przez Wykonawcę testu z „72 godzin” na „96 godzin”
w razie stwierdzenia wady testu w okresie gwarancji,
-          w rozdziale IV SIWZ – Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia i obowiązków Wykonawcy – w pkt. 1.2 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w pkt 5 dodaje się pkt 5.1 i 5.2. w brzmieniu:
„5.1. testy muszą wykrywać przeciwciała anty HIV ½,
5.2. dopuszcza się testy wykrywające jednocześnie przeciwciała jak i antygeny (Ag/Ab)”,
-          w Załączniku nr 4 – Wzór umowy – w paragrafie 5 pkt 1.1. otrzymuje brzmienie: „1.1. Okres ważności testów oznaczony datą końcową o której mowa w ust. 1. nie może być krótszy niż 5 miesięcy od daty dostawy do Kupującego.”,
-          w Załączniku nr 4 – Wzór umowy – w paragrafie 5 pkt 2 otrzymuje brzmienie:
„ 2. Sprzedający udziela Kupującemu gwarancji, że dostarczone testy są dobrej jakości a w razie stwierdzenia w okresie gwarancji wady testu, zostanie on bezpłatnie wymieniony przez Sprzedającego, na wolny od wad w terminie do 96 godzin od daty pisemnego zawiadomienia Sprzedającego przez Kupującego (dopuszcza się drogę faksową oraz drogę elektroniczną).”,
-          w rozdziale IV SIWZ – Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia i obowiązków Wykonawcy – pkt. 7.3.8 otrzymuje brzmienie: „Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć do Zamawiającego jeden komplet automatycznej aparatury o wydajności minimum 300 badań każdego rodzaju (3 rodzaje testów) na 7 godzin, oraz aparat back – up o wydajności 50% tego systemu”,
-          w Załączniku nr 1 - Formularz ofertowy - w pkt. III b Cena całkowita brutto za okres 5 miesięcznej dzierżawy aparatury – w kolumnie nr 3 tabeli, w wierszu oznaczonym nr. 1 zmienia się liczbę „2” na „1”.
 
Pozostałe postanowienia SIWZ bez zmian.
 
Białystok, 09.09.2009 r.


WYJAŚNIENIA DO SIWZ EOG/PN - 1/09
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA 
W POSTĘPOWANIU EOG/PN – 1/09 –
„Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu PL0067 pt. „Kompleksowa informatyzacja systemu krwiodawstwa
i krwiolecznictwa w Polsce”
             
Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
(Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytań do SIWZ dot. w/w wraz
z odpowiedziami Zamawiającego:
 
Pytanie 1 (dotyczy zadania nr 1)
W specyfikacji dotyczącej czytników kodów kreskowych podana została informacja dotycząca odczytywania wybranych kodów min. Telepen oraz Standard i Matrix 2 of 5 .
Jeśli Zamawiający zgodzi się na dostarczenie czytników laserowych o identycznych parametrach według specyfikacji, ale nieczytających ww. kodów to będzie można zaoferować czytniki laserowe większej liczby producentów, w atrakcyjniejszej cenie, a zmiana ta nie wykluczy czytników czytających te kody. Czy Zamawiający zgodzi się na dostarczenie czytników nieczytających kodów Telepen oraz Standard i Matrix 2 of 5?
Odpowiedź Zamawiającego:
NIE.
 
Pytanie 2 (dotyczy: Rozdział VI SIWZ, pkt I, ppkt 7)
Zamawiający przygotowując zamówienie pogrupował sprzęt komputerowy w określonych zadaniach.
W związku z tym rozumiemy, że sprzęt w poszczególnych zadaniach jest jednolity rodzajowo dla Zamawiającego. Czy Zamawiający uzna za spełnienie dla każdego zadania wykazanie dostaw, które zawierają w sobie wybrany sprzęt będący przedmiotem dostawy w każdej z tych zadań (tzn. na przykład czy spełnione będą wymagania w części pierwszej jeśli oferent wykaże się zrealizowaniem wymaganej ilości dostaw komputerów stacjonarnych o wymaganej wartości i analogicznie czy spełnione będą wymagania w części pierwszej jeśli oferent wykaże się zrealizowaniem wymaganej ilości dostaw notebooków o wymaganej wartości)?
Odpowiedź Zamawiającego:
TAK, ale zgodnie z wymaganiami SIWZ potwierdzeniem wykonanych dostaw będzie wykaz zrealizowanych zamówień odpowiadających swoim rodzajem dostawom sprzętu komputerowego i oprogramowania, jednolitych lub niejednolitych rodzajowo z zamawianym w poszczególnych zadaniach sprzętem komputerowym.
 
Pytanie 3 (dotyczy Rozdział VI SIWZ, pkt II, ppkt 11)
Czy Zamawiający dopuści oświadczenie Wykonawcy, jako dokument potwierdzający, że firma świadcząca serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (wykonawca serwisu gwarancyjnego
i pogwarancyjnego) posiada autoryzację producenta sprzętu?
Odpowiedź Zamawiającego:
NIE.
 
Pytanie 4 (dotyczy Załącznik nr 1 A. Wykaz sprzętu)
Czy Zamawiający dopuści dołączenie do oferty raportu z badania głośności jednostki centralnej
w języku angielskim? Raport ten to ponad 40 stron czysto technicznej dokumentacji. Dla Zamawiającego ważne jest potwierdzenie, iż głośność zaoferowanej jednostki centralnej nie przekracza 24 dB Raport zawiera wiele dodatkowych informacji, które nie mają wpływu na potwierdzenie wymaganego poziomu głośności.
Odpowiedź Zamawiającego:
NIE.
 
 
 


Pytanie 5 (dotyczy Załącznik nr 1A. Wykaz sprzętu)
Prosimy o wyjaśnienie co wykonawca powinien umieścić w zacytowanym poniżej fragmencie formularza ofertowego w przypadku gdy producent zaoferowanego sprzętu nie wymaga przeglądów gwarancyjnych dla utrzymania gwarancji, a także nie wymaga bieżącej konserwacji sprzętu zarówno w ramach serwisu gwarancyjnego jaki pogwarancyjnego.
Prosimy także o wyjaśnienie co należy umieścić obok wyszczególnionych w podpunktach siedzib RCKiK
w zacytowanym poniżej fragmencie formularza ofertowego.
„Zobowiązuję się do zapewnienia serwisu gwarancyjnego, w tym ........ przeglądów gwarancyjnych, wymaganych dla utrzymania gwarancji, bieżącej konserwacji sprzętu oraz płatnego 2-letniego serwisu pogwarancyjnego,
w tym:
-          ........ przeglądów pogwarancyjnych,
-          bieżącej konserwacji z częstotliwością ................., (co najmniej 2 razy w roku),
-          zgodnie z zaleceniami producenta, z czasem naprawy nie dłuższym niż ....... godz., licząc od daty zgłoszenia awarii, w miejscu dostawy przedmiotu zamówienia (siedziba, oddziały terenowe, szpitalny bank krwi)*:
RCKiK w Białymstoku .....................................................................,
RCKiK w Gdańsku............................................................................,
RCKiK w Kaliszu .............................................................................,
RCKiK w Kielcach ...........................................................................,
RCKiK w Krakowie .........................................................................,
RCKiK w Lublinie ...........................................................................,
RCKiK w Opolu................................................................................,
RCKiK w Raciborzu .........................................................................,
RCKiK w Rzeszowie ........................................................................,
RCKiK w Wałbrzychu ......................................................................,
RCKiK w Warszawie ........................................................................,”
Odpowiedź Zamawiającego:
Zgodnie z założeniami realizowanego projektu PL 0067 „Kompleksowa .........” zamawiany sprzęt komputerowy winien być użytkowany przez okres co najmniej 5 lat. W celu sprawnego
i bezawaryjnego działania zakłada się konieczność jego konserwacji i poddawania okresowym przeglądom. Produkty o tak wysokim stopniu zaawansowania technologicznego branży elektronicznej i wysokiej specjalizacji winny być nadzorowane przez specjalistyczny serwis, zwłaszcza, iż wobec produktów mniej wyspecjalizowanych wymagane są kontrole i przeglądy konserwacyjne.
Zamawiający utrzymuje wymagania postawione w SIWZ.
 
Obok poszczególnych punktów RCKiK należy umieścić zapis „dotyczy” jeśli dostawa przewidziana jest dla danego RCKiK w danym zadaniu i „nie dotyczy” jeśli dane RCKiK nie jest objęty dostawą w danym zadaniu.
 
Białystok, 07.09.2009 r.
 
 

Strona:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55