Potrzebna krew grupy..
 
Tu oddasz krew
 
Ankieta
Aktualnie jest dostępna następująca ankieta
Ankieta skierowana do Krwiodawców
Przetargi
Strona:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55
OGŁOSZENIE

 

Białystok: AD/PN - 9/09 - dostawa zestwów i odczynników do badań układu HLA
Numer ogłoszenia: 54681 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD/PN - 9/09 - dostawa zestwów i odczynników do badań układu HLA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Dostawa zestawów diagnostycznych i odczynników do badania pełnego fenotypu HLA klasy I (locus A, B, C) metodą serologiczną do wykonania 200 badań, w tym: Asortyment: 1 płytka = 1 oznaczenie musi zawierać min. 72 dołki z surowicami do oznaczania antygenów locus A,B,C), ilość niezbędna do wykonania 70 badań, 1 płytka = 1 oznaczenie musi zawierać min. 120 dołków z surowicami do oznaczania antygenów locus A,B,C), ilość niezbędna do wykonania 130 badań Dopełniacz liofilizowany lub mrożony w amp. 1-2 ml, ilość niezbędna do wykonania 200 badań Zadanie nr 2 Dostawa zestawów diagnostycznych do badania antygenów HLA klasy II z krwi pełnej na poziomie niskiej rozdzielczości do wykonania 200 badań Asortyment Płytki micro-SSP (DRB) do badania antygenów HLA klasy II na poziomie niskiej rozdzielczości, ilość niezbędna do wykonania 200 badań.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.14.16.25-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 1.200,00 zł - odpowiednio: dla zadania nr 1 - 830,00 zł, dla zadania nr 2 - 370,00 zł. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w dziale XI SIWZ.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wymagania ustawowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.załączą deklarację zgodności WE, 4.załączą certyfikat wydany przez notyfikowana jednostkę certyfikującą, że wyrób medyczny jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami (jeżeli dotyczy), 5.załączą dokumenty potwierdzające wpis do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (jeżeli dotyczy), 6.zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określonym w rozdziale VIII SIWZ. II. Wymagania Zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.zaoferują zestawy i odczynniki wyczerpujące przedmiot zamówienia, zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w załączniku A do SIWZ, 2.załączą oświadczenie, że wyrób medyczny jest oznakowany znakiem CE, 3.zaoferują co najmniej 6 miesięczny termin ważności, licząc od dnia dostawy; 4.zaakceptują 30-dniowy termin płatności, licząc od momentu otrzymania towaru i faktury, 5.zadeklarują stałość cen w okresie trwania umowy, 6.zadeklarują wymagane terminy dostaw, 7.zadeklarują wymagane warunki przechowywania. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i o zawarcie umowy w sprawie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.deklarację zgodności WE, 7.certyfikat wydany przez notyfikowana jednostkę certyfikującą, że wyrób medyczny jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami (jeżeli dotyczy), 4.dokumenty potwierdzające wpis do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (jeżeli dotyczy), 5.potwierdzenie wniesienia wadium. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie, że oferowane zestawy i odczynniki wyczerpują przedmiot zamówienia i są zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w załączniku A do SIWZ, 2.oświadczenie o oznakowaniu CE, 3.oświadczenie o terminie ważności, licząc od dnia dostawy, 4.oświadczenie o dotrzymaniu 30 - dniowego terminu płatności, 5.oświadczenie o stałości cen w okresie trwania umowy, 6.oświadczenie o dotrzymaniu wymaganych terminów dostaw, 7.oświadczenie o warunkach przechowywania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 06.05.2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa zestawów diagnostycznych i odczynników do badania pełnego fenotypu HLA klasy I (locus A, B, C) met. serologiczną do wykonania 200 badań..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Dostawa zestawów diagnostycznych i odczynników do badania pełnego fenotypu HLA klasy I (locus A, B, C) metodą serologiczną do wykonania 200 badań, w tym: Asortyment: 1 płytka = 1 oznaczenie musi zawierać min. 72 dołki z surowicami do oznaczania antygenów locus A,B,C), ilość niezbędna do wykonania 70 badań, 1 płytka = 1 oznaczenie musi zawierać min. 120 dołków z surowicami do oznaczania antygenów locus A,B,C), ilość niezbędna do wykonania 130 badań Dopełniacz liofilizowany lub mrożony w amp. 1-2 ml, ilość niezbędna do wykonania 200 badań..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.14.16.25-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa zestawów diagnostycznych do badania antygenów HLA klasy II z krwi pełnej na poziomie niskiej rozdzielczości do wykonania 200 badań..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Dostawa zestawów diagnostycznych do badania antygenów HLA klasy II z krwi pełnej na poziomie niskiej rozdzielczości do wykonania 200 badań Asortyment Płytki micro-SSP (DRB) do badania antygenów HLA klasy II na poziomie niskiej rozdzielczości, ilość niezbędna do wykonania 200 badań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.14.16.25-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Plik do pobrania:

ZAWIADOMIENIE
 
 
 
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu na podstawie art. 701 Kodeksu cywilnego na „ zbycie wirówki MPW - 400” nr ST/KC – 02/09
 
Zgodnie z warunkami przetargowymi postępowania nr ST/KC – 02/09, Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku – Ogłaszający przetarg, informuje
o dokonaniu wyboru następującej oferty:
 
MPW Med. Instruments Spółdzielnia Pracy
ul. Boremlowska 46, 04-347 Warszawa
cena oferty: 8 540,00
Uzasadnienie wyboru
           
Jedyna złożona oferta. Oferta spełnia wymagane warunki przetargowe, wybrana na podstawie kryterium – cena ofertowa – 100%.
 
 Białystok, 25.03.2009 r.

 
 
 
 
 


ZAWIADOMIENIE
      ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ w zadaniu nr 1 oraz O UNIEWAŻNIENIU w zadaniu nr 2 W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO –„DOSTAWA ROZTWORU WZBOGACAJĄCEGO DO PRZECHOWYWANIA KKP” – AD/PN – 7/09
 
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 93 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, informuje o unieważnieniu w/w postępowania w części dotyczącej zadania nr 2. W części dotyczącej zadania nr 2 złożona została oferta firmy: Maco Pharma Polonia Sp. z o. o., ul. Szwajcarska 22, 54-405 Wrocław - cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
– 16 600,00 zł,
Wartość brutto oferty firmy: Maco Pharma Polonia Sp. z o. o., ul. Szwajcarska 22, 54-405 Wrocław, to 28 462,00 zł.
 
Jednocześnie, zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (DZ. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 z późn. zm.), informuję, że w w/w postępowaniu wybrano następującą ofertę:
 
w zadaniu nr 1 – oferta nr 1 złożona przez firmę:
 
Maco Pharma Polonia Sp. z o. o.
ul. Szwajcarska 22
54-405 Wrocław
cena oferty: 215 070,00 zł
 
Uzasadnienie wyboru
 
            Jedyna złożona oferta, kompletna pod względem formalnym oraz spełniająca warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Cena oferty odpowiadają kwocie jaką zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiamy streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert:
 
Zadanie nr 1:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Kryterium cena (liczba pkt)
Uzasadnienie
 
1
Maco Pharma Polonia Sp. z o.o.
ul. Szwajcarska 22
54-405 Wrocław
 
100
 zgodnie ze wzorem
 Wc = Cn/Co = x 100% x 100pkt
(dział XIII SIWZ)
 
Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 w/w ustawy, zawiadamiam o Wykonawcach, których oferty odrzucono oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni:
-          nie wykluczono żadnego Wykonawcy,
-          nie odrzucono żadnej oferty.
 
Jednocześnie informuję, że Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
 
Białystok, 24.03.2009 r.


ROZSTRZYGNIĘCIE PROTESTU I ZMIANY TREŚCI SIWZ
Rozstrzygnięcie protestu
Protestujący:
Bonus Systems Polska S. A.
ul. Żupnicza 17
82-156 Warszawa
 
Zamawiający:
Regionalne Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Białymstoku
ul. M. Skłodowskiej - Curie 23
15-950 Białystok                                                                       
 
            Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, działając na podstawie art. 183 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), po rozpatrzeniu protestu, wobec wyłączenia
z przedmiotu zamówienia bonów towarowych elektronicznych, postanawia:
 
uznać protest w części.
 
 W dniu 13.03.2009 r. do Zamawiającego wpłynął protest firmy Bonus Systems Polska S. A. dotyczący postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, który zarzuca Zamawiającemu naruszenie:
1)      zasad ochrony konkurencji przez obrazę przepisów art. 6 ust. 1 pkt 2 oraz pkt 7, art. 6 ust. 2 , art. 9 ust. 1, ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, poprzez niezgodność z zasadami określonymi w/w prawem, a w szczególności z naruszeniem zakazu ograniczania postępu technicznego,
2)      zasad udzielania zamówień publicznych przez obrazę przepisów art. 7 ust. 1 oraz ust. 2, art. 22 ust. 2 , art. 29 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 204 r. Prawo zamówień publicznych, poprzez niezgodność z zasadami określonymi w/w prawem, a w szczególności z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania, w ogłoszeniu o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W złożonym proteście zawarto żądanie unieważnienia postępowania i dopuszczenia formy elektronicznej bonów towarowych.
Uzasadnienie:
Zamawiający po zapoznaniu się z treścią protestu uwzględnia przedstawione w nim zarzuty
i dopuszcza formę elektroniczną bonów towarowych w w/w postępowaniu. Oddala jednak żądanie unieważnienia postępowania jako bezzasadne w związku z wprowadzanymi zmianami treści SIWZ.
 
Na podstawie art. 184 ust. 1 a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Protestującemu nie przysługuje odwołanie do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.
Zmiany w treści SIWZ
 
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający wprowadza zmiany treści SIWZ w w/w postępowaniu polegające na:
1)      w Dziale III. Opis przedmiotu zamówienia:
 – zdanie pierwsze otrzymuje brzmienie:„Przedmiotem zamówienia jest dostawa talonów towarowych dla pracowników RCKiK w Białymstoku o łącznej wartości 104 570,00 zł, uprawniających do zakupu towarów i usług w branżach towarów powszechnego użytku (spożywczej, chemicznej, RTV, AGD, odzieżowej, obuwniczej). Zamawiający dopuszcza dostawę talonów towarowych w formie:
-          papierowej o nominałach: 571 szt. talonów o nominałach 50,00 zł, 3 801 szt. talonów o nominałach 20,00 złlub,
-          elektronicznej, dla 157 osób - 138 szt. kart o nominałach 700,00 zł o wartości 96 600,00 zł i 19 szt. kart poniżej nominału 700,00 zł o wartości 7 970,00 zł. Przed zawarciem umowy, Zamawiający dostarczy Wykonawcy wykaz pracowników zatrudnionych w niepełnym wymiarze czasu pracy, uprawnionych do zmniejszonej wartości talonów w formie elektronicznej proporcjonalnie do wymiaru czasu zatrudnienia.
Zamawiający nie dopuszcza w postępowaniu talonów, które wymagają ponoszenia
jakichkolwiek innych opłat przez Zamawiającego bądź użytkowników np. opłat związanych z realizacją transakcji.”
         zdanie trzecie otrzymuje brzmienie:
„Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień – Kod CPV: 30199750-2 – talony, 25250000-9 – karty płatnicze”.
2)      w Dziale V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia:
-          pkt II.2. otrzymuje brzmienie: „zaoferują papierową formę talonów o nominałach 20,00 zł i 50,00 zł, lub formę elektroniczną – karty płatnicze dla 157 osób - 138 szt. kart o nominałach 700,00 zł o wartości 96 600,00 zł i 19 szt. kart poniżej nominału 700,00 zł o wartości 7 970,00 zł”
3)      w Dziale VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia wymagań i warunków udziału w postępowaniu:
-          pkt II.1. otrzymuje brzmienie: „oświadczenie o dostarczeniu talonów w formie papierowej o nominałach 20,00 zł i 50,00 zł, lub w formie elektronicznej – karty płatnicze dla 157 osób - 138 szt. kart o nominałach 700,00 zł o wartości 96 600,00 zł i 19 szt. kart poniżej nominału 700,00 zł o wartości 7 970,00 zł”,
4)      w dziale VIII. Termin związania ofertą:
         zdanie pierwsze otrzymuje brzmienie: „Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 25.04.2009 r.”.
5) w dziale X. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
-          pkt 2. otrzymuje brzmienie: „Termin składania ofert upływa w dniu 26.03.2009 rokuo godz. 13.00.”.
-          pkt 3. otrzymuje brzmienie: „Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.03.2009 roku o godz. 13.15 w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 23, pok. 203 (II piętro – sala seminaryjna).”,
6)      w dziale XIII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w związku z dopuszczeniem elektronicznej formy talonów, dodaje się pkt 6. w brzmieniu: „Przed zawarciem umowy, Zamawiający dostarczy Wykonawcy wykaz pracowników zatrudnionych w niepełnym wymiarze czasu pracy, uprawnionych do zmniejszonej wartości talonów
w formie elektronicznej proporcjonalnie do wymiaru czasu zatrudnienia”.
7)      w Załączniku A – wzór umowy:
 - § 1 pkt 1 otrzymuje brzmienie:
„ W wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego nr AD/PN-8/09 na dostawę talonów towarowych, Zamawiający zawiera z Wykonawcą umowę, której przedmiotem jest dostawa niżej wymienionych:
571 talonów towarowych o nominałach 50,00 zł,
3 801 talonów towarowych o nominałach 20,00 zł.
      
lub 157 elektronicznych kart płatniczych - 138 szt. kart o nominałach 700,00 zł o wartości 96 600,00 zł i 19 szt. kart poniżej nominału 700,00 zł o wartości 7 970,00 zł
 Wartość całości dostawy wynosi: .................................................. zł brutto,
słownie: .........................................................................................................”
- § 3 otrzymuje brzmienie: „Wykonawca gwarantuje, że dostarczone talony będą miały formę papierową, o nominałach 20,00 zł i 50,00 zł, lub formę elektroniczną – karty płatnicze dla 157 osób - 138 szt. kart o nominałach 700,00 zł o wartości 96 600,00 zł
i 19 szt. kart poniżej nominału 700,00 zł o wartości 7 970,00 zł, z terminem realizacji co najmniej do dnia 30 września 2009 r.”
8)      w Załączniku nr 1 – Formularz ofertowy:
-    pkt 1. otrzymuje brzmienie: „Oferuję dostawę talonów towarowych o wartość całości dostawy brutto: ......................................................................,
            słownie: ....................................................................”
- pkt 2. otrzymuje brzmienie: „Oświadczam, że oferowane talony mają formę ............................ - .......... szt. o nominałach ............... zł i ...... szt. o nominałach ................. zł.
- dodaje się pkt 13 w brzmieniu: „Oświadczam, że realizacja talonów towarowych w formie elektronicznej nie wymaga ponoszenia jakichkolwiek innych opłat przez Zamawiającego bądź użytkowników talonów np. opłat związanych z realizacją transakcji.”
  
Pozostałe postanowienia SIWZ nie ulegają zmianom.
 
Białystok, 20.03.2009 r.
 
 


OGŁOSZENIE
 
O G Ł O S Z E N I E 
REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W BIAŁYMSTOKU
15-950 Białystok, ul. M. Skłodowskiej – Curie 23
ogłasza przetarg nr ST/KC – 02/09, prowadzony na podstawie art. 70 1 Kodeksu cywilnego
na „zbycie wirówki MPW-400”
 
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia podane są
w warunkach przetargowych dostępnych na stronie internetowej: www.rckik.bialystok.pl.
 
Warunki przetargowe można pobrać ze strony internetowej lub odebrać osobiście 
w Regionalnym Centrum  Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku,
przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 23.
 
Przedmiotem zamówienia jest zbycie wirówki MPW-400 o numerze seryjnym 075, wyprodukowanej w 1994 r.
 
Termin realizacji zbycia obejmuje okres 14 dni od daty podpisania umowy.
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się uczestnicy przetargu, którzy: znajdują się
w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację umowy,
 
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły: spełnia – nie spełnia.
 
Miejsce i termin składania ofert:
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku,
15-950 Białystok, ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, pok. nr 201 (II piętro – Sekretariat) w terminie do dnia  23.03.2008 r. do godz.1400.
 
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.03.2008 r. o godz. 1415 w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 23, pok. nr 203 (II piętro – sala seminaryjna).
 
 
Białystok, dnia 13.03.2009 r.
 
 

Plik do pobrania:

OGŁOSZENIE

 

Białystok: AD/PN - 6/09 - dostawa samochodu chłodni
Numer ogłoszenia: 50053 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD/PN - 6/09 - dostawa samochodu chłodni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu typu furgon wyposażonego w dwie komory: mroźnię i chłodnię. Zakres temperatury w komorze mroźni (-20)°C - (-25)°C; zakres temperatury w komorze chłodni (+2) °C - (+8) °C. Pojazd specjalistyczny przeznaczony do przewozu krwi i jej składników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.61.00-0, 42.51.30.00-5, 42.94.34.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 5.000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wymagania ustawowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określonym w rozdziale VIII SIWZ. II. Wymagania Zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. zaoferują fabrycznie nowy samochód (urządzenia i wyposażenie) zgodny z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ oraz załączniku A do SIWZ, 2. przedstawią zobowiązanie do przedłożenia atestu Państwowego Zakładu Higieny na zabudowę samochodu, 3. przedstawią zobowiązanie do przedłożenia certyfikatu ATP na agregaty chłodnicze, 4. ubezpieczą samochód na okres 12 miesięcy od dostawy (pakiet OC, AC, NNW na min. 10 tys. zł na każde zdarzenie), 5. zaoferują okresy gwarancyjne - bez limitu kilometrów: a) na silnik i podzespoły - minimum 3 lata, b) na agregat prądotwórczy - minimum 2 lata, c) na urządzenia chłodnicze - minimum 2 lata, d) na lakier minimum - minimum 5 lata, e) na perforację nadwozia - minimum 10 lat, 6. zaoferują serwis gwarancyjny z czasem reakcji nie dłuższym niż 24 godz. od czasu zgłoszenia, i czasem naprawy nie dłuższym niż 7 dni od daty zgłoszenia usterek. Serwis gwarancyjny na samochód, urządzenia chłodnicze i agregat/y mieścić się będzie w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego, 7. przeglądy gwarancyjne pojazdu, urządzeń chłodniczych i agregatów będą dokonane w ilości zgodnej z wymaganiami warunków gwarancji i będą nieodpłatne, 8. zaoferują serwis pogwarancyjny przez okres 10 lat, 9. zaakceptują 30-dniowy termin płatności, licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, 10.zadeklarują wymagany termin realizacji dostawy, 11.dołączą instrukcję obsługi samochodu w języku polskim w momencie dostawy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia..

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1. oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. Nr 2 do SIWZ, i/lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, dostaw samochodów specjalistycznych chłodni tożsamych lub zbliżonych do przedmiotu zamówienia Zamawiającego - co najmniej dwóch, z podaniem daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ, 6. potwierdzenie wniesienia wadium. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1. oświadczenie, że oferowany, fabrycznie nowy samochód wraz z wyposażeniem wyczerpuje przedmiot zamówienia i jest zgodny z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ oraz załączniku A do SIWZ, 2. oświadczenie o zobowiązaniu do złożenia atestu Państwowego Zakładu Higieny na zabudowę samochodu, 3. oświadczenie o zobowiązaniu do złożenia certyfikatu ATP na agregaty chłodnicze, 4. oświadczenie o zobowiązaniu ubezpieczenia samochodu na okres 12 miesięcy od dostawy (pakiet OC, AC, NNW na min. 10 tys. zł na każde zdarzenie), 5. oświadczenie o zapewnieniu okresu gwarancyjnego - bez limitu kilometrów: a) na silnik i podzespoły - minimum 3 lata, b) na agregat prądotwórczy - minimum 2 lata, c) na urządzenia chłodnicze - minimum 2 lata, d) na lakier minimum - minimum 5 lat, e) na perforację nadwozia - minimum 10 lat, 6. oświadczenie o zapewnieniu serwisu gwarancyjnego z czasem reakcji nie dłuższym niż 24 godz. od czasu zgłoszenia i czasem naprawy nie dłuższym niż 7 dni od daty zgłoszenia usterek, 7. oświadczenie, iż serwis gwarancyjny na samochód, urządzenia chłodnicze i agregat/y mieścić się będzie w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego, 8. oświadczenie, iż przeglądy gwarancyjne pojazdu i urządzeń chłodniczych będą dokonane w ilości zgodnej z wymaganiami warunków gwarancji i będą nieodpłatne, 9. oświadczenie o zapewnieniu serwisu pogwarancyjnego przez okres 10 lat, 10. oświadczenie o akceptacji 30-dniowego terminu płatności, licząc od momentu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, 11. oświadczenie o dotrzymaniu wymaganego terminu realizacji dostawy, 12. warunki gwarancji pojazdu, urządzeń chłodniczych i agregatu/ów zgodne z wymaganiami wyszczególnionymi w pkt. III, ust. II niniejszej SIWZ, 13. zobowiązanie do dołączenia instrukcji obsługi samochodu, urządzeń chłodniczych i agregatu/ów w języku polskim w momencie dostawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 (II piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 (II piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 02.05.2009.

Plik do pobrania:

WEZWANIE
WEZWANIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU TOCZĄCYM SIĘ
W WYNIKU WNIESIENIA   PROTESTU
 
            Niniejszym informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr AD/PN – 8/09 – dostawa talonów towarowych, wniesiony został protest przez Wykonawcę – Bonus Systems Polska S. A., ul. Żupnicza 17, 02-156 Warszawa.
Treść protestu w załączeniu.
            Na podstawie art. 181 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z poźń. zm.) wzywa się Wykonawców, którzy mają interes prawny, do wzięcia udziału w postępowaniu toczącym się w wyniku wniesienia protestu, poprzez przystąpienie do postępowaniu w terminie określonym w art. 181 ust. 4 pkt 2. w/w ustawy.
           
 
Białystok, 13.03.2009 r.

Plik do pobrania:

OGŁOSZENIE

 

Białystok: AD/PN -8/09 - dostawa talonów towarowych
Numer ogłoszenia: 49145 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD/PN -8/09 - dostawa talonów towarowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa talonów towarowych w formie papierowej, dla pracowników RCKiK w Białymstoku o łącznej wartości 104 570,00 zł, uprawniających do zakupu towarów i usług w branży co najmniej spożywczej i chemicznej o różnych nominałach: 571 talonów o nominałach 50,00 zł, 3 801 talonów o nominałach 20,00 zł..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.50-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wymagania ustawowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. II. Wymagania Zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.zaoferują papierową formę talonów o nominałach 20,00 zł i 50,00 zł, 2.zaoferują termin ważności talonów co najmniej do dnia 30 września 2009 r., 3.dostarczą talony w ciągu maksymalnie 7 dni od dnia podpisania umowy, 4.zaoferują realizację talonów na terenie miast - Białystok, Bielsk Podlaski, Hajnówka, Łomża, Sokółka, Suwałki, 5.zaakceptują 14 - dniowy termin płatności po otrzymaniu talonów i noty księgowo-obciążeniowej. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie o dostarczeniu talonów w formie papierowej o nominałach 20,00 zł i 50,00 zł, 2.oświadczenie o terminie ważności talonów nie krótszym niż do dnia 30.09.2009 r., 3.oświadczenie o dotrzymaniu wymaganego terminu dostawy, 4.wykaz sklepów, w których można zrealizować talony na terenie miast - Białystok, Bielsk Podlaski, Hajnówka, Łomża, Sokółka, Suwałki, 5.oświadczenie o dotrzymaniu 14 - dniowego terminu płatności.
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1 - Cena - 70
2 - Ilośc placówek realizujących talony towarowe na terenie woj. podlaskiego - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 (II piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 (II piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 22.04.2009.

Plik do pobrania:

INFORMACJA
INFORMACJA O POWTÓRZENIU CZYNNOŚCI
 
Działając na podstawie art. 183 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r.,
nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), zawiadamia się uczestników postępowania nr AD/PN – 3/09, że
w wyniku rozstrzygnięcia protestu złożonego przez firmę Farmator Sp. z o. o., ul. Szosa Lubicka 36, 87-100 Toruń, oraz wezwania Zamawiającego do przedłużenia terminu związania ofertą, czynność badania i oceny ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w zadaniach nr 1, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11 w/w postępowania, została dokonana.
Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. w/w ustawy, Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku informuje, że w niniejszym postępowaniu w zadaniach nr 1, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11 wybrano następujące oferty:
 
w zadaniu nr 1 – oferta nr 2 złożona przez firmę:
FARMATOR Sp. z o. o.,
ul. Szosa Lubicka 36, 87-100 Toruń
cena oferty: 10 593,00 zł
 
w zadaniu nr 3 – oferta nr 2 złożona przez firmę:
FARMATOR Sp. z o. o.,
ul. Szosa Lubicka 36, 87-100 Toruń
cena oferty: 10 593,00 zł
 
w zadaniu nr 6 – oferta nr 2 złożona przez firmę:
FARMATOR Sp. z o. o.,
ul. Szosa Lubicka 36, 87-100 Toruń
cena oferty: 14 819,50 zł
 
w zadaniu nr 7 – oferta nr 2 złożona przez firmę:
FARMATOR Sp. z o. o.,
ul. Szosa Lubicka 36, 87-100 Toruń
cena oferty: 42 500,39 zł
 
w zadaniu nr 8 – oferta nr 2 złożona przez firmę:
FARMATOR Sp. z o. o.,
ul. Szosa Lubicka 36, 87-100 Toruń
cena oferty: 6 487,41 zł
 
w zadaniu nr 9 oferta nr 2 złożona przez firmę:
Przedsiębiorstwo Techniczno Handlowe Hydrex Sp. z o. o.
ul. T. Zana 4, 04-313 Warszawa
cena oferty: 2 648,25 zł
 
w zadaniu nr 10 – oferta nr 2 złożona przez firmę:
Przedsiębiorstwo Techniczno Handlowe Hydrex Sp. z o. o.
ul. T. Zana 4, 04-313 Warszawa
cena oferty: 3 290,25 zł
 
w zadaniu nr 11 – oferta nr 2 złożona przez firmę:
Przedsiębiorstwo Techniczno Handlowe Hydrex Sp. z o. o.
ul. T. Zana 4, 04-313 Warszawa
cena oferty: 5 510,50 zł
 
Uzasadnienie wyboru
            Oferty są kompletne pod względem formalnym oraz spełniają warunki określone
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ceny ofert odpowiadają kwocie jaką zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiamy streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert:
Zadanie nr 1:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Kryterium cena (liczba pkt)
Uzasadnienie
4
FARMATOR Sp. z o. o.,
ul. Szosa Lubicka 36, 87-100 Toruń
100
 
        
          zgodnie ze wzorem
 Wc = Cn/Co = x 100% x 100
             (dział XIII SIWZ)
 
5
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach
ul. Raciborska 15, 40-074 Katowice
55
Zadanie nr 3:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Kryterium cena (liczba pkt)
Uzasadnienie
4
FARMATOR Sp. z o. o.,
ul. Szosa Lubicka 36, 87-100 Toruń
100
 
         zgodnie ze wzorem
 Wc = Cn/Co = x 100% x 100
 (dział XIII SIWZ)
 
5
Regionalne Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Katowicach
ul. Raciborska 15, 40-074 Katowice
 
55
Zadanie nr 6:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Kryterium cena (liczba pkt)
Uzasadnienie
4
FARMATOR Sp. z o. o.,
ul. Szosa Lubicka 36, 87-100 Toruń
100
 
       zgodnie ze wzorem
 Wc = Cn/Co = x 100% x 100
(dział XIII SIWZ)
 
5
Regionalne Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Katowicach
ul. Raciborska 15, 40-074 Katowice
 
40,74
6
Przedsiębiorstwo Techniczno Handlowe Hydrex Sp. z o. o.
ul. T. Zana 4, 04-313 Warszawa
 
79,60
Zadanie nr 7:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Kryterium cena (liczba pkt)
Uzasadnienie
4
FARMATOR Sp. z o. o.,
ul. Szosa Lubicka 36, 87-100 Toruń
100
          zgodnie ze wzorem
 Wc = Cn/Co = x 100% x 100
          (dział XIII SIWZ)
Zadanie nr 8:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Kryterium cena (liczba pkt)
Uzasadnienie
4
FARMATOR Sp. z o. o.,
ul. Szosa Lubicka 36, 87-100 Toruń
100
          
       zgodnie ze wzorem
 Wc = Cn/Co = x 100% x 100
            (dział XIII SIWZ)
 
5
Regionalne Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Katowicach
ul. Raciborska 15, 40-074 Katowice
58,75
 
 
Zadanie nr 9:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Kryterium cena (liczba pkt)
Uzasadnienie
4
 
FARMATOR Sp. z o. o.,
ul. Szosa Lubicka 36, 87-100 Toruń
33
               
            zgodnie ze wzorem
 Wc = Cn/Co = x 100% x 100
            (dział XIII SIWZ)
6
Przedsiębiorstwo Techniczno Handlowe Hydrex Sp. z o. o.
ul. T. Zana 4, 04-313 Warszawa
100
Zadanie nr 10:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Kryterium cena (liczba pkt)
Uzasadnienie
1
Nobipharm Sp. z o.o.
ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa
68,11
          
        zgodnie ze wzorem
 Wc = Cn/Co = x 100% x 100
            (dział XIII SIWZ)
4
FARMATOR Sp. z o. o.,
ul. Szosa Lubicka 36, 87-100 Toruń
40,35
6
Przedsiębiorstwo Techniczno Handlowe Hydrex Sp. z o. o.
ul. T. Zana 4, 04-313 Warszawa
100
Zadanie nr 11:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Kryterium cena (liczba pkt)
Uzasadnienie
4
FARMATOR Sp. z o. o.,
ul. Szosa Lubicka 36, 87-100 Toruń
52,82
 
     zgodnie ze wzorem
 Wc = Cn/Co = x 100% x 100
     (dział XIII SIWZ)
6
Przedsiębiorstwo Techniczno Handlowe Hydrex Sp. z o. o.
ul. T. Zana 4, 04-313 Warszawa
100
 
Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 w/w ustawy, zawiadamiam o Wykonawcach, których oferty odrzucono oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni:
-          na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 w/w ustawy wykluczono z niniejszego postępowania Wykonawcę – Proplasma sp. z o.o., ul. Ludwinowska 17k, 02-856 Warszawa. Pomimo wezwania do przedłużenia terminu związania ofertą przekazanego w dniu 05.03.2009 r. – firma Proplasma nie wyraziła zgodny na przedłużenie terminu związania oferta do dnia 30.03.2009 r. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
-          na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 w/w ustawy wykluczono Wykonawcę – Przedsiębiorstwo Techniczno Handlowe Hydrex Sp. z o. o., ul. T. Zana 4, 04-313 Warszawa w zadaniach nr 7 i 8 przedmiotowego postępowania. Na podstawie przepisów art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publiczncych Wykonawca został wezwany w dniu 05.03.2009 r. do uzupełnienia dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy – certyfikat CE dla oferowanych w zadaniu nr 7 i 8 odczynników. W dniu 09.03.2009 r. wpłynął oryginał dokumentu z datą wystawienia – 30.01.2009 r. Zgodnie z zapisami art. 26 ust. 3 ustawy – złożone na wezwanie zamawiającego dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert – tj. 29.01.2009 r. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania
w zadaniach nr 7 i 8 uznaje się za odrzuconą w zadaniach nr 7 i 8.
 
Jednocześnie informuję, że Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
 
 
Białystok, 11.03.2009 r.
 
 
 
 
 
 
 
 
 


OGŁOSZENIE

 

Białystok: AD/ PN - 7/09 - dostawa roztworu wzbogacającego do przechowywania KKP
Numer ogłoszenia: 47087 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD/ PN - 7/09 - dostawa roztworu wzbogacającego do przechowywania KKP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - dostawa roztworu do przechowywania koncentratu krwinek płytkowych zlewanych - PAS w ilości 6.000 szt., wymagania: - stosunek PAS do osocza w składniku nie mniejszy niż 65%, - okres przechowywania KKP w roztworze - do 7 dni od daty produkcji, - opakowaniach o objętości 250 ml, - opakowania z drenem z PCV o średnicy równej średnicy drenów pojemników do pobierania i preparatyki krwi i jej składników, długość drenu, co najmniej 15 cm, Zadanie nr 2 - dostawa roztworu do przechowywania koncentratu krwinek płytkowych z aferezy - PAS w ilości 500 szt., wymagania: - stosunek PAS do osocza w składniku nie mniejszy niż 65%, - okres przechowywania KKP w roztworze - do 7 dni od daty produkcji, - opakowaniach o objętości 500 ml, - opakowania z drenem zakończonym portem z męskim łącznikiem Luer Lock, umożliwiającym podłączenie do linii PAS zestawu do separatora komórkowego Amicus Fenwal..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 5.100,00 zł - odpowiednio: dla zadania nr 1 - 4.800,00 zł, dla zadania nr 2 - 300,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wymagania ustawowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.załączą certyfikat zgodności CE, 4.załączą deklarację zgodności WE, 5.załączą dokumenty potwierdzające zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, 6.zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określonym w dziale VIII SIWZ. II. Wymagania Zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.zaoferują roztwory zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w załączniku A do SIWZ, 2.załączą oświadczenie producenta o oznakowaniu CE, 3.zaoferują co najmniej 12 miesięczny termin ważności, licząc od dnia dostawy, 4.zaakceptują 30-dniowy termin płatności, licząc od momentu otrzymania towaru i faktury, 5.zadeklarują stałość cen w okresie trwania umowy, 6.zadeklarują wymagane terminy dostaw, 7.załączą certyfikat serii - w momencie dostawy zestawów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.certyfikat zgodności CE, 4.deklarację zgodności WE, 5.dokumenty potwierdzające zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, 6.potwierdzenie wniesienia wadium. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie, że oferowane roztwory są zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w załączniku A do SIWZ, 2.oświadczenie producenta o oznakowaniu CE, 3.oświadczenie o co najmniej 12 miesięcznym terminie ważności, licząc od dnia dostawy, 4.oświadczenie o dotrzymaniu 30 - dniowego terminu płatności, 5.oświadczenie o stałości cen w okresie trwania umowy, 6.oświadczenie o dotrzymaniu wymaganych terminów dostaw, 7.zobowiązanie do dostarczenia certyfikatu serii w momencie dostawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 17.04.2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa roztworu do przechowywania koncentratu krwinek płytkowych zlewanych - PAS w opakowaniach o objętości 250 ml w ilości 6.000 szt.,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - dostawa roztworu do przechowywania koncentratu krwinek płytkowych zlewanych - PAS w ilości 6.000 szt., wymagania: - stosunek PAS do osocza w składniku nie mniejszy niż 65%, - okres przechowywania KKP w roztworze - do 7 dni od daty produkcji, - opakowaniach o objętości 250 ml, - opakowania z drenem z PCV o średnicy równej średnicy drenów pojemników do pobierania i preparatyki krwi i jej składników, długość drenu, co najmniej 15 cm..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa roztworu do przechowywania koncentratu krwinek płytkowych z aferezy - PAS w opakowaniach o objętości 500 ml w ilości 500 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - dostawa roztworu do przechowywania koncentratu krwinek płytkowych z aferezy - PAS w ilości 500 szt., wymagania: - stosunek PAS do osocza w składniku nie mniejszy niż 65%, - okres przechowywania KKP w roztworze - do 7 dni od daty produkcji, - opakowaniach o objętości 500 ml, - opakowania z drenem zakończonym portem z męskim łącznikiem Luer Lock, umożliwiającym podłączenie do linii PAS zestawu do separatora komórkowego Amicus Fenwal.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Plik do pobrania:
Strona:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55