INFORMACJA
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO – „DOSTAWA CZEKOLAD TWARDYCH” – AD/PN – 1/09 Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (DZ. U. Nr 223
z 2007 r., poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku informuje, że w w/w postępowaniu wybrano następujące oferty: w zadaniu nr 1 – dostawa 62 250 szt. czekolad gorzkich w tabliczkach po 100 g, oferta nr 3 złożona przez firmę:
SEREK Sp. z o. o.
ul. Panny Wodnej 22
04-862 Warszawa
cena oferty: 118 474,20 zł
w zadaniu nr 2 – dostawa 62 250 szt. czekolad mlecznych w tabliczkach po 100 g, oferta nr 1 złożona przez firmę:
Zakłady Przemysłu Cukierniczego „Bałtyk” Sp. z o. o.,
ul. Droszyńskiego 8/11
80-381 Gdańsk
cena oferty: 75 945,00 zł
w zadaniu nr 3 – dostawa 62 250 szt. czekolad mlecznych z bakaliami w tabliczkach po 100 g, oferta nr 3 złożona przez firmę:
SEREK Sp. z o. o.
ul. Panny Wodnej 22
04-862 Warszawa
cena oferty: 118 474,20 zł
w zadaniu nr 4 – dostawa 62 250 szt. czekolad mlecznych z orzechami w tabliczkach po 100g, oferta nr 3 złożona przez firmę:
SEREK Sp. z o. o.
ul. Panny Wodnej 22
04-862 Warszawa
cena oferty: 118 474,20 zł
w zadaniu nr 5 – dostawa 62 250 szt. czekolad białych w tabliczkach po 100 g, oferta nr 3 złożona przez firmę:
SEREK Sp. z o. o.
ul. Panny Wodnej 22
04-862 Warszawa
cena oferty: 118 474,20 zł
Uzasadnienie wyboru
Oferty są kompletne pod względem formalnym oraz spełniają warunki określone
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ceny ofert odpowiadają kwocie jaką zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiamy streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert:
Zadanie nr 1:
Zadanie nr 2:
Zadanie nr 3:
Zadanie nr 4:
Zadanie nr 5:
Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 w/w ustawy, zawiadamiam o Wykonawcach, których oferty odrzucono oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni:
- nie wykluczono żadnego Wykonawcy,
- nie odrzucono żadnej oferty.
Jednocześnie informuję, że Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Białystok, 26.01.2009 r.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
INFORMACJA
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO – „DOSTAWA CZYNNIKA VIII” – AD/PN – 4/09
Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku informuje, że w powyższym postępowaniu dokonano wyboru oferty nr 1, złożonej przez firmę:
Baxter Polska Sp. z o. o.
ul. Kruczkowskiego 8, 00-380 Warszawa
cena oferty: 413 127,00 zł
Uzasadnienie wyboru
Zamawiający dokonał oceny i badania złożonej oferty. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia jedynym kryterium jakim kierował się Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej była cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia.
Na podstawie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert ustalono, nr 1 odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz w specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w SIWZ kryterium wyboru, co jest równoznaczne z przyznaniem maksymalnej liczby punktów (100).
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiamy streszczenie oceny
i porównanie złożonych ofert:
Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 w/w ustawy, zawiadamiam o Wykonawcach, których oferty odrzucono oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni:
- nie wykluczono żadnego Wykonawcy,
- nie odrzucono żadnej oferty.
Jednocześnie informuję, że Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Białystok, 23.01.2009 r. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WYJAŚNIENIA
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
AD/PN – 3/09 –
„Dostawa odczynników do serologii grup krwi”
Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytania do SIWZ dot. w/w wraz z odpowiedzią Zamawiającego:
Pytanie nr 1 :
Dotyczy zadania nr 12. Czy Zamawiający dopuści w pozycji nr 1 odczynnik monoklonalny Anty – Fya?
Odpowiedź Zamawiającego:
TAK. Zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku A do SIWZ, w zadaniu 12 dopuszcza się składanie ofert na odczynniki poliklonalne lub monoklonalne.
Białystok, 23.01.2009 r. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WYJAŚNIENIA I ZMIANA TREŚCI SIWZ
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA ORAZ ZAWIADOMIENIE O ZMIANIE TREŚCI SIWZ
AD/PN – 3/09 –
„Dostawa odczynników do serologii grup krwi”
Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytań do SIWZ dot. w/w wraz z odpowiedziami Zamawiającego:
Pytanie nr 1 :
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie następujących pojemności opakowań odczynników:
- odczynnik monoklonalny anty – A (klon I i II) – 2 but.x 5 ml lub 10 but. x 5 ml,
- odczynnik monoklonalny anty – B (klon I i II) – 2 but.x 5 ml lub 10 but. x 5 ml,
- odczynnik monoklonalny anty – D (RUM i BLEND – 2 but.x 5 ml lub 10 but. x 5 ml,
- standard anty D – 10 but. x 2 ml.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający postawił jedynie wymóg dla opakowań jednostkowych, a nie dla opakowań zbiorczych. Proponowane przez Państwa odczynniki spełniają w tym względzie wymagania zawarte w Załączniku A do SIWZ.
Pytanie nr 2 :
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na wyłączenie z zadania nr 7 poz. 3?
Odpowiedź Zamawiającego:
NIE.
Pytanie nr 3:
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie w zadaniu nr 8 odczynnik monoklonalny
anty – K w opakowaniu jednostkowym – 1 but. x 2 ml? Odpowiedź Zamawiającego:
TAK.
Pytanie nr 4:
Czy Zamawiający wymaga żeby odczynniki monoklonalne były o mianach zgodnych
z aktualnymi wytycznymi IHiT, według których: Odczynnik monoklonalny anty – A klasy IgM powinien:
Odczynnik monoklonalny anty – B klasy IgM powinien:
Odczynnik monoklonalny anty – D klasy IgM powinien:
Odczynnik monoklonalny anty – D klasy IgM+IgG powinien:
wykazywać miano (wykonywane metodą probówkową) co najmniej 64 lub (wykonywane metodą szkiełkową) 32 z krwinkami testowymi o fenotypie Dccee.
Odpowiedź Zamawiającego:
TAK.
Minimalne miano dla odczynników monoklonalnych anty-A w okresie ich ważności:
Z krwinkami wzorcowymi A1- 32 w teście szkiełkowym, 128 w teście probówkowym.
Z krwinkami wzorcowymi A2- 16 w teście szkiełkowym, 64 w teście probówkowym.
Minimalne miano dla odczynników monoklonalnych anty-B w okresie ich ważności:
Z krwinkami wzorcowymi B - 32 w teście szkiełkowym, 128 w teście probówkowym.
Z krwinkami wzorcowymi A2B - 16 w teście szkiełkowym, 64 w teście probówkowym.
Minimalne miano dla odczynników monoklonalnych anty-D IgM oraz anty-D IgM+IgG w okresie ich ważności:
Z krwinkami o heterozygotycznej ekspresji antygenów - 32 w teście szkiełkowym, 64 w teście probówkowym.
Pytanie nr 5:
Czy Zamawiający wymaga aby na potwierdzenie spełnienia wymagań Wykonawca dostarczył próbki oferowanych odczynników monoklonalnych?
Odpowiedź Zamawiającego:
W dziale V. SIWZ pkt II.9, VI. SIWZ pkt II.9 oraz w pkt 10 załącznika nr 1 Formularz ofertowy, postawiono wymóg przedstawienia oświadczenia, w którym Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na wezwanie Zamawiającego próbek oferowanych odczynników, celem ich przetestowania.
Pytanie nr 6:
Czy Zamawiający wymaga żeby odczynniki pakowane były w taki sposób, który gwarantuje, że produkt nie był wcześniej otwierany?
Odpowiedź Zamawiającego:
NIE.
Pytanie nr 7:
Dotyczy zadania nr 7: Czy Zamawiający dopuści odczynniki o terminach ważności 8-10 miesięcy, licząc od daty produkcji (zgodnie ze specyfikacją producenta)?
Odpowiedź Zamawiającego:
NIE.
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający zmienia treść SIWZ w w/w w następujący sposób:
1) w Załączniku A „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” w opisie zadania nr 8 zmienia się wymaganie dotyczące opakowania jednostkowego z 5-10 ml na 2-10 ml, opis wymagania otrzymuje brzmienie „ - opakowanie jednostkowe 2-10 ml”,
2) w Załączniku A „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” w opisie zadania nr 1 dodaje się wymaganie:
„- minimalne miano dla odczynników monoklonalnych anty-A w okresie ich ważności:
Z krwinkami wzorcowymi A1- 32 w teście szkiełkowym, 128 w teście probówkowym.
Z krwinkami wzorcowymi A2 - 16 w teście szkiełkowym, 64 w teście probówkowym.”
3) w Załączniku A „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” w opisie zadania nr 2 dodaje się wymaganie:
„- minimalne miano dla odczynników monoklonalnych anty-A w okresie ich ważności:
Z krwinkami wzorcowymi A1- 32 w teście szkiełkowym, 128 w teście probówkowym.
Z krwinkami wzorcowymi A2 - 16 w teście szkiełkowym, 64 w teście probówkowym.”
4) w Załączniku A „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” w opisie zadania nr 3 dodaje się wymaganie:
„- minimalne miano dla odczynników monoklonalnych anty-B w okresie ich ważności:
Z krwinkami wzorcowymi B - 32 w teście szkiełkowym, 128 w teście probówkowym.
Z krwinkami wzorcowymi A2B - 16 w teście szkiełkowym, 64 w teście probówkowym.”
5) w Załączniku A „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” w opisie zadania nr 4 dodaje się wymaganie:
„- minimalne miano dla odczynników monoklonalnych anty-B w okresie ich ważności:
Z krwinkami wzorcowymi B - 32 w teście szkiełkowym, 128 w teście probówkowym.
Z krwinkami wzorcowymi A2B - 16 w teście szkiełkowym, 64 w teście probówkowym.”
6) w Załączniku A „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” w opisie zadania nr 5 dodaje się wymaganie:
„ - minimalne miano dla odczynników monoklonalnych anty-D w okresie ich ważności:
Z krwinkami o heterozygotycznej ekspresji antygenów - 32 w teście szkiełkowym, 64 w teście probówkowym.”
7) w Załączniku A „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” w opisie zadania nr 6 dodaje się wymaganie:
„ - minimalne miano dla odczynników monoklonalnych anty-D w okresie ich ważności:
Z krwinkami o heterozygotycznej ekspresji antygenów - 32 w teście szkiełkowym, 64 w teście probówkowym.”
8) w Załączniku nr 1 Formularz ofertowy w pkt 1 przy opisie zadania nr 1 w tabeli przedstawiającej spełnianie wymagań przez oferowany odczynnik dodaje się wymaganie:
„- minimalne miano dla odczynników monoklonalnych anty-A w okresie ich ważności :
Z krwinkami wzorcowymi A1- 32 w teście szkiełkowym, 128 w teście probówkowym.
Z krwinkami wzorcowymi A2 - 16 w teście szkiełkowym, 64 w teście probówkowym.”
9) w Załączniku nr 1 Formularz ofertowy w pkt 1 przy opisie zadania nr 2 w tabeli przedstawiającej spełnianie wymagań przez oferowany odczynnik dodaje się wymaganie:
„- minimalne miano dla odczynników monoklonalnych anty-A w okresie ich ważności :
Z krwinkami wzorcowymi A1- 32 w teście szkiełkowym, 128 w teście probówkowym.
Z krwinkami wzorcowymi A2 - 16 w teście szkiełkowym, 64 w teście probówkowym.”
10) w Załączniku nr 1 Formularz ofertowy w pkt 1 przy opisie zadania nr 3 w tabeli przedstawiającej spełnianie wymagań przez oferowany odczynnik dodaje się wymaganie:
„- minimalne miano dla odczynników monoklonalnych anty-B w okresie ich ważności:
Z krwinkami wzorcowymi B - 32 w teście szkiełkowym, 128 w teście probówkowym.
Z krwinkami wzorcowymi A2B - 16 w teście szkiełkowym, 64 w teście probówkowym.”
11) w Załączniku nr 1 Formularz ofertowy w pkt 1 przy opisie zadania nr 4 w tabeli przedstawiającej spełnianie wymagań przez oferowany odczynnik dodaje się wymaganie:
„- minimalne miano dla odczynników monoklonalnych anty-B w okresie ich ważności:
Z krwinkami wzorcowymi B - 32 w teście szkiełkowym, 128 w teście probówkowym.
Z krwinkami wzorcowymi A2B - 16 w teście szkiełkowym, 64 w teście probówkowym.”
12) w Załączniku nr 1 Formularz ofertowy w pkt 1 przy opisie zadania nr 5 w tabeli przedstawiającej spełnianie wymagań przez oferowany odczynnik dodaje się wymaganie:
„ - minimalne miano dla odczynników monoklonalnych anty-D w okresie ich ważności:
Z krwinkami o heterozygotycznej ekspresji antygenów - 32 w teście szkiełkowym, 64 w teście probówkowym.”
13) w Załączniku nr 1 Formularz ofertowy w pkt 1 przy opisie zadania nr 6 w tabeli przedstawiającej spełnianie wymagań przez oferowany odczynnik dodaje się wymaganie:
„ - minimalne miano dla odczynników monoklonalnych anty-D w okresie ich ważności:
Z krwinkami o heterozygotycznej ekspresji antygenów - 32 w teście szkiełkowym, 64 w teście probówkowym.”
Pozostałe postanowienia SIWZ nie ulegają zmianie.
Prof. dr hab. med. Piotr Marek Radziwon
Dyrektor Regionalnego Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Białymstoku
Białystok, 21.01.2009 r. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ZMIANA TREŚCI SIWZ
ZMIANA TREŚCI SIWZ w postępowaniu nr AD/PN – 4/09 –
na „dostawę czynnika krzepnięcia VIII”
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający wprowadza zmiany treści SIWZ w w/w postępowaniu polegające na:
- w załączniku nr 2 do SIWZ – Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dodaje opis dla odsyłacza * w brzmieniu: „* niepotrzebne skreślić ”, zgodnie z załączonym wzorem.
Pozostałe postanowienia SIWZ nie ulegają zmianom.
Białystok, 19.01.2009 r.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
OGŁOSZENIE
Białystok: AD/PN - 3/09 - dostawa odczynników do serologii grup krwi
Numer ogłoszenia: 5736 - 2009; data zamieszczenia: 19.01.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD/PN - 3/09 - dostawa odczynników do serologii grup krwi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do serologii grup krwi jak niżej: Zadanie nr 1 - odczynnik monoklonalny anty - A klon Birma 1 w ilości - 9.000 ml, Zadanie nr 2 - odczynnik monoklonalny anty - A klon inny niż Birma 1 w ilości - 7.000 ml Zadanie nr 3 - odczynnik monoklonalny anty - B klon LB - 2 w ilości - 9.000 ml, Zadanie nr 4 - odczynnik monoklonalny anty - B klon inny niż LB - 2 w ilości - 7.000 ml, Zadanie nr 5 - odczynnik monoklonalny anty - D (IgM + IgG) inny niż RUM 1 w ilości - 8.000 ml, Zadanie nr 6 - odczynnik monoklonalny anty - D klon RUM - 1 IgM lub klon równoważny w ilości - 10.000 ml, Zadanie nr 7 - odczynniki monoklonalne w ilościach jak niżej: 1)anty - C - 430 ml, 2)anty - c - 430 ml, 3)anty - Cw - 190 ml, 4)anty - E - 430 ml, 5)anty - e - 430 ml, Zadanie nr 8 - odczynnik monoklonalny anty - K w ilości 430 ml, Zadanie nr 9 - odczynniki monoklonalne w ilościach jak niżej: 1)anty - M - 50 ml, 2)anty - N - 50 ml, Zadanie nr 10 - odczynniki monoklonalne w ilościach jak niżej: 1)anty - Jka - 30 ml, 2)anty - Jkb - 30 ml, Zadanie nr 11 - odczynniki monoklonalne w ilościach jak niżej: 1)anty - Lea - 50ml, 2)anty - Leb - 50 ml, Zadanie nr 12 - odczynniki poliklonalne lub monoklonalne w ilościach jak niżej: 1)anty - Fya - 60 ml, 2)anty - Fyb - 60 ml, Zadanie nr 13 - standard anty - D w ilości - 360 ml, Zadanie nr 14 - odczynnik monoklonalny anty - D ( IgM + IgG ) klony T3D2F6 -MS26 w ilości - 40 ml..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium dla całości zamówienia w wysokości 2.910,00 zł., z podziałem na poszczególne zadania: Zadanie nr 1 - 280,00 zł, Zadanie nr 2 - 220,00 zł, Zadanie nr 3 - 280,00 zł, Zadanie nr 4 - 220,00 zł, Zadanie nr 5 - 330,00 zł, Zadanie nr 6 - 410,00 zł, Zadanie nr 7 - 670,00 zł, Zadanie nr 8 - 100,00 zł, Zadanie nr 9 - 50,00 zł, Zadanie nr 10 - 60,00 zł, Zadanie nr 11- 110,00 zł, Zadanie nr 12 - 90,00 zł, Zadanie nr 13 - 30,00 zł, Zadanie nr 14 - 60,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA I. Wymagania ustawowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.załączą deklarację zgodności WE (dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro z wykazu A, i wykazu B wymagana jest deklaracja zgodności WE - pełny system zapewnienia jakości lub badanie typu WE zgodnie z określonymi wymaganiami Dz. U. Nr 251, poz. 2514 z 2004 z późn. zm.), 4.załączą certyfikat notyfikowanej jednostki certyfikującej, że odczynniki są zgodne z zasadniczymi wymaganiami (jeżeli dotyczy), 5.załączą dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia odczynników do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (jeżeli dotyczy), 6.zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określonym w rozdziale VIII SIWZ. II. Wymagania Zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.zaproponują odczynniki, które wyczerpują przedmiot zamówienia i są zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i w załączniku A do SIWZ, 2.załączą oświadczenie, że odczynniki posiadają oznakowanie CE, 3.załączą oświadczenie o spełnieniu wymogów, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 93 z 2004 r., poz. 896), 4.zaoferują termin ważności odczynników - co najmniej 12 miesięczny licząc od dnia dostawy, jedynie w przypadku standardu anty - D zaoferują termin ważności co najmniej 8 miesięczny licząc od dnia dostawy, 5.akceptują 30-dniowy termin płatności, licząc od momentu otrzymania towaru i faktury, 6.zadeklarują stałość cen w okresie trwania umowy, 7.zadeklarują terminy dostaw w ciągu 14 dni od dnia nadania zamówienia (w ilościach zależnych od potrzeb Zamawiającego) drogą faksową, 8.załączą certyfikat serii wraz z opisem metody badań w języku polskim - w momencie dostawy, 9.zobowiążą się do dostarczenia, na wezwanie Zamawiającego, próbek oferowanych odczynników celem przetestowania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW I WYMAGAŃ UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.deklarację zgodności WE ze wskazaniem w treści deklaracji (poprzez podkreślenie) oferowanych odczynników - dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro z wykazu A, i wykazu B wymagana jest deklaracja zgodności WE - pełny system zapewnienia jakości lub badanie typu WE zgodnie z określonymi wymaganiami Dz. U. Nr 251, poz. 2514 z 2004 z póz. zmianami, 4.certyfikat notyfikowanej jednostki certyfikującej, że odczynniki są zgodne z zasadniczymi wymaganiami (jeżeli dotyczy), 5.dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia odczynników do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (jeżeli dotyczy), 6.potwierdzenie wniesienia wadium. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie, że odczynniki odpowiadają opisowi i spełniają wymagania przedstawione w SIWZ i w załączniku A do SIWZ, 2.oświadczenie, że odczynniki posiadają oznakowanie CE, 3.oświadczenie, że oferowane odczynniki są zgodne z wymaganiami postawionymi w ustawie o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 93 z 2004 r., poz. 896), 4.oświadczenie o dotrzymaniu co najmniej 12 miesięcznego terminu ważności odczynników, licząc od daty dostawy, jedynie w przypadku standardu anty - D o dotrzymaniu co najmniej 8 miesięcznego termin ważności, licząc od dnia dostawy, 5.oświadczenie o dotrzymaniu 30 - dniowego terminu płatności, 6.oświadczenie o stałości cen w okresie trwania umowy, 7.oświadczenie o wymaganych terminach dostaw, 8.certyfikat serii wraz z opisem metody badań w języku polskim - w momencie dostawy, 9.zobowiązanie do dostarczenia, na wezwanie Zamawiającego, próbek oferowanych odczynników..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 (II piętro). IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2009 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 (II piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 27.02.2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - odczynnik monoklonalny anty - A klon Birma 1 w ilości - 9.000 ml,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - odczynnik monoklonalny anty - A klon Birma 1 w ilości 9 000 ml, o wymaganiach: - opakowania jednostkowe 5-10 ml, - reakcja z krwinkami A1, A2, A1B, A2B z siłą aglutynacji +4; - aglutynuje krwinki A3, AX, A INT, A END; - możliwość stosowania 40% zawiesiny krwinek czerwonych badanych w NaCl, surowicy lub osoczu w proporcji 1:1; - reakcja w metodzie szkiełkowej z krwią pełną w temperaturze pokojowej czas reakcji max 2 min.; - możliwość stosowania w metodzie mikropłytkowej - brak reakcji z kryptoantygenami T, Tn, Tk; - po otwarciu odczynnika produkt może być przechowywany w temp. 2 - 8 0 C do końca okresu ważności umieszczonego na etykiecie, - miano odczynnika nie mniejsze niż 100 IU/ml..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - odczynnik monoklonalny anty - A klon inny niż Birma 1 w ilości - 7.000 ml,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - odczynnik monoklonalny anty - A klon inny niż Birma 1 w ilości 7 000 ml, o wymaganiach: - opakowania jednostkowe 5-10 ml, - reakcja z krwinkami A1, A2, A1B, A2B z siłą aglutynacji +4; - aglutynuje krwinki A3, AX, A INT, A END; - możliwość stosowania 40% zawiesiny krwinek czerwonych badanych w NaCl, surowicy lub osoczu w proporcji 1:1; - reakcja w metodzie szkiełkowej z krwią pełną w temperaturze pokojowej czas reakcji max 2 min.; - możliwość stosowania w metodzie mikropłytkowej - brak reakcji z kryptoantygenami T, Tn, Tk; - po otwarciu odczynnika produkt może być przechowywany w temp. 2 - 8 0 C do końca okresu ważności umieszczonego na etykiecie, - miano odczynnika nie mniejsze niż 100 IU/ml..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - odczynnik monoklonalny anty - B klon LB - 2 w ilości - 9.000 ml,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - odczynnik monoklonalny anty - B kolon LB - 2 w ilości 9 000 ml, o wymaganiach dotyczących obu klonów: - opakowania jednostkowe 5-10 ml, - nie wykrywa nabytego fenotypu B; - pH odczynnika 6,0; - możliwość stosowania 40% zawiesiny krwinek czerwonych badanych w NaCl, surowicy lub osoczu w proporcji 1:1; - reakcja w metodzie szkiełkowej z krwią pełną w temperaturze pokojowej, czas reakcji max 2 min.; - możliwość stosowania w metodzie mikropłytkowej - brak reakcji z kryptoantygenami T, Tn, Tk; - po otwarciu odczynnika produkt może być przechowywany w temp. 2 - 8 0 C do końca okresu ważności umieszczonego na etykiecie, - miano odczynnika nie mniejsze niż 100 IU/ml..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - odczynnik monoklonalny anty - B klon inny niż LB - 2 w ilości - 7.000 ml,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - odczynnik monoklonalny anty - B klon inny niż LB - 2 w ilości 7 000 ml, o wymaganiach: - opakowania jednostkowe 5-10 ml, - nie wykrywa nabytego fenotypu B; - pH odczynnika 6,0; - możliwość stosowania 40% zawiesiny krwinek czerwonych badanych w NaCl, surowicy lub osoczu w proporcji 1:1; - reakcja w metodzie szkiełkowej z krwią pełną w temperaturze pokojowej, czas reakcji max 2 min.; - możliwość stosowania w metodzie mikropłytkowej - brak reakcji z kryptoantygenami T, Tn, Tk; - po otwarciu odczynnika produkt może być przechowywany w temp. 2 - 8 0 C do końca okresu ważności umieszczonego na etykiecie, - miano odczynnika nie mniejsze niż 100 IU/ml..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - odczynnik monoklonalny anty - D (IgM + IgG) inny niż RUM 1 w ilości - 8.000 ml,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - odczynnik monoklonalny anty - D ( IgM + IgG ) inny niż RUM 1 w ilości - 8 000 ml, o wymaganiach: - opakowania jednostkowe 5-10 ml, - reaguje z antygenem D o normalnej ekspresji w metodzie szkiełkowej w temp. pokojowej z siłą aglutynacji co najmniej +3; - aglutynuje w pośrednim teście antyglobulinowym ( PTA ) większość próbek z antygenem D słabym, częściowym lub wariantowym; - możliwość stosowania 40% zawiesiny krwinek czerwonych badanych w NaCl, surowicy lub osoczu w proporcji 1:1; - reakcja w metodzie szkiełkowej z krwią pełną w temperaturze pokojowej, czas reakcji max 2 min. - możliwość stosowania w metodzie mikropłytkowej - po otwarciu odczynnika produkt może być przechowywany w temp. 2 - 8 0 C do końca okresu ważności umieszczonego na etykiecie, - miano odczynnika nie mniejsze niż 100 IU/ml..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - odczynnik monoklonalny anty - D klon RUM - 1 IgM lub klon równoważny w ilości - 10.000 ml,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - odczynnik monoklonalny anty-D klon RUM - 1 IgM lub klon równoważny w ilości - 10 000 ml, o wymaganiach: - opakowania jednostkowe 5-10 ml, - po otwarciu odczynnika produkt może być przechowywany w temp. 2 - 8 0 C do końca okresu ważności umieszczonego na etykiecie, - miano odczynnika nie mniejsze niż 100 IU/ml. - reaguje z antygenem D o normalnej ekspresji w metodzie szkiełkowej w temp. pokojowej z siłą aglutynacji co najmniej +3; - możliwość stosowania 40% zawiesiny krwinek czerwonych badanych w NaCl, surowicy lub osoczu w proporcji 1:1; - możliwość stosowania w metodzie mikropłytkowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - odczynniki monoklonalne w ilościach jak niżej: 1)anty - C - 430 ml, 2)anty - c - 430 ml, 3)anty - Cw - 190 ml, 4)anty - E - 430 ml, 5)anty - e - 430 ml,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - odczynniki monoklonalne w ilościach i wymaganiach jak niżej: 1) anty - C - 430 ml 2) anty - c - 430 ml 3) anty - Cw - 190 ml 4) anty - E - 430 ml 5) anty - e - 430 ml Wymagania dotyczące w/w odczynników monoklonalnych: - opakowanie jednostkowe 2 - 10 ml; - reakcja aglutynacji o sile + 3 do +4 pojawia się w czasie nie przekraczającym 5 min.: - odczynniki wykrywają antygeny o niskiej ekspresji; - badanie można prowadzić na krwinkach czerwonych w środowisku solnym (NaCl), osoczu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - odczynnik monoklonalny anty-K - 430 ml.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 - odczynnik monoklonalny anty-K - 430 ml Wymagania dotyczące w/w odczynnika: - opakowanie jednostkowe 5 - 10 ml; - reakcja aglutynacji o sile + 3 do +4 pojawia się w czasie nie przekraczającym 5 min.: - odczynniki wykrywają antygeny o niskiej ekspresji; - badanie można prowadzić na krwinkach czerwonych w środowisku solnym (NaCl), osoczu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - odczynniki monoklonalne: 1) anty - M - 50 ml 2) anty - N - 50 ml.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 - odczynniki monoklonalne: 1) anty - M - 50 ml 2) anty - N - 50 ml Wymagania dotyczące w/w odczynników monoklonalnych: - opakowanie jednostkowe 2 - 10 ml; - reakcja aglutynacji o sile + 3 do +4 pojawia się w czasie nie przekraczającym 15 min. - odczynniki wykrywają antygeny o niskiej ekspresji; - badanie można prowadzić na krwinkach czerwonych w środowisku solnym (NaCl), osoczu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - odczynniki monoklonalne: 1) anty - Jka - 30 ml 2) anty - Jkb - 30 ml.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 - odczynniki monoklonalne: 1) anty - Jka - 30 ml 2) anty - Jkb - 30 ml Wymagania dotyczące w/w odczynników monoklonalnych: - opakowanie jednostkowe 2 - 10 ml; - reakcja aglutynacji o sile + 3 do +4 pojawia się w czasie nie przekraczającym 15 min. - odczynniki wykrywają antygeny o niskiej ekspresji; - badanie można prowadzić na krwinkach czerwonych w środowisku solnym (NaCl), osoczu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - odczynniki monoklonalne: 1) anty - Lea - 50 ml 2) anty - Leb - 50 ml.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11 - odczynniki monoklonalne: 1) anty - Lea - 50 ml 2) anty - Leb - 50 ml Wymagania dotyczące w/w odczynników monoklonalnych: - opakowanie jednostkowe 2 - 10 ml; - reakcja aglutynacji o sile + 3 do +4 pojawia się w czasie nie przekraczającym 15 min. - odczynniki wykrywają antygeny o niskiej ekspresji; - badanie można prowadzić na krwinkach czerwonych w środowisku solnym (NaCl), osoczu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - odczynniki poliklonalne lub monoklonalne: 1) anty - Fya - 60 ml 2) anty - Fyb - 60 ml.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 12 - odczynniki poliklonalne lub monoklonalne: 1) anty - Fya - 60 ml 2) anty - Fyb - 60 ml Wymagania dotyczące odczynników poliklonalnych: - opakowanie jednostkowe 1 - 5 ml; - reakcja aglutynacji o sile + 2 do +4; - odczynniki wykrywają antygeny o niskiej ekspresji; - miano przeciwciał minimalnie 1 : 8..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - standard anty-D - w ilości 360 ml,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 13 - standard anty-D - w ilości 360 ml, o wymaganiach: - musi zawierać przeciwciała klasy IgG o swoistości anty-D, - gotowa do użycia, nie należy jej rozcieńczać, - temperatura przechowywania 2 - 8 0 C, - opakowanie jednostkowe 2 ml, - do stosowania jako kontrola prawidłowości wykonania testu antyglobulinowego i testu enzymatycznego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - odczynnik monoklonalny anty - D ( IgM + IgG ) klony T3D2F6 -MS26 w ilości - 40 ml,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 14 - odczynnik monoklonalny anty - D ( IgM + IgG ) klony T3D2F6 -MS26 w ilości - 40 ml, o wymaganiach: - opakowanie jednostkowe 2 - 10 ml; - aglutynuje w pośrednim teście antyglobulinowym ( PTA ) próbki z antygenem D słabym, częściowym lub wariantowym; - po otwarciu odczynnika produkt może być przechowywany w temp. 2 - 8 0 C do końca okresu ważności umieszczonego na etykiecie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
OGŁOSZENIE
Białystok: AD/PN - 4/09 - dostawa czynika krzepnięcia VIII
Numer ogłoszenia: 4676 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD/PN - 4/09 - dostawa czynika krzepnięcia VIII.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa czynnika krzepnięcia VIII w ilości 286 000 j.m. w opakowaniach po 500 i 1000 j.m. Proporcje opakowań: ok. 70% ilości czynnika w opakowaniach po 500 j.m. i ok. 30% w opakowaniach po 1000 j.m..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.62.10.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 4.200,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA I. Wymagania ustawowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.posiadają pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terenie RP tj. wydane przez Ministra Zdrowia lub pozwolenie wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską wraz z charakterystyką produktu leczniczego (w/w dokument musi posiadać termin ważności obejmujący cały okres realizacji zamówienia (jeśli ważność dokumentu wygasa w trakcie realizacji dostaw, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dodatkowy dokument deklarujący złożenie we właściwym czasie wniosku o przedłużenie ważności pozwolenia), 4.zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określonym w rozdziale VIII SIWZ. II. Wymagania Zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.zaoferują przedmiot zamówienia, zgodny z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ, 2.zaoferują dostarczenie przedmiotu zamówienia odpowiednio pakowanego i oznaczonego, zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami, zgodnie z warunkami transportu i przechowywania określonymi w pozwoleniu na dopuszczenie do obrotu, 3.zaoferują co najmniej 12 miesięczny termin ważności produktu leczniczego, licząc od dnia dostawy, 4.załączą ulotkę w języku polskim spełniającą wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002 r. w sprawie wymagań dotyczących oznakowania opakowania produktu leczniczego oraz treści ulotki - w momencie dostawy, 5.zaakceptują 30-dniowy termin płatności, licząc od momentu dostawy i otrzymania faktury, 6.zadeklarują wymagany termin dostawy, tj. 19.02.2009 r., 7.zobowiążą się do złożenia do dnia 12.02.2009 r. do godz. 12:00 potwierdzenia Zamawiającemu terminu dostawy określonego do dnia 19.02.2009 r. lub przekazania informacji dotyczącej braku możliwości dostarczenia przedmiotu zamówienia w oznaczonym terminie..
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WYMAGAŃ I WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej (nie dotyczy producenta) lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 5.pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terenie RP tj. wydane przez Ministra Zdrowia lub pozwolenie wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską wraz z charakterystyką produktu leczniczego (w/w dokument musi posiadać termin ważności obejmujący cały okres realizacji zamówienia (jeśli ważność dokumentu wygasa w trakcie realizacji dostaw, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dodatkowy dokument deklarujący złożenie we właściwym czasie wniosku o przedłużenie ważności pozwolenia), 6.potwierdzenie wniesienia wadium. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia, jest zgodny z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ, 2.oświadczenie o dostarczeniu przedmiotu zamówienia odpowiednio pakowanego i oznaczonego, zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami, zgodnie z warunkami transportu i przechowywania określonymi w pozwoleniu na dopuszczenie do obrotu, 3.oświadczenie o co najmniej 12 miesięcznym terminie ważności, licząc od dnia dostawy, 4.oświadczenie o dotrzymaniu 30 - dniowego terminu płatności, 5.oświadczenie o stałości cen w okresie trwania umowy, 6.oświadczenie o dotrzymaniu wymaganego terminu dostawy, tj. 19.02.2009 r., 7.zobowiązanie do złożenia do dnia 12.02.2009 r. do godz. 12:00 potwierdzenia Zamawiającemu terminu dostawy określonego do dnia 19.02.2009 r. lub przekazania informacji dotyczącej braku możliwości dostarczenia przedmiotu zamówienia w oznaczonym terminie, 8.ulotkę w języku polskim spełniającą wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002 r. w sprawie wymagań dotyczących oznakowania opakowania produktu leczniczego oraz treści ulotek - w momencie dostawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro).. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2009 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 21.02.2009.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
OGŁOSZENIE
Białystok: AD/PN - 1/09 - Dostawa czekolad twardych
Numer ogłoszenia: 1222 - 2009; data zamieszczenia: 06.01.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD/PN - 1/09 - Dostawa czekolad twardych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1 - dostawa 62 250 szt. czekolad gorzkich w tabliczkach po 100 g; lub 41 500 szt. czekolad gorzkich w tabliczkach po 150 g; lub 31 125 szt. czekolad gorzkich w tabliczkach po 200 g, Zadanie nr 2 - dostawa 62 250 szt. czekolad mlecznych w tabliczkach po 100 g; lub 41 500 szt. czekolad mlecznych w tabliczkach po 150 g; lub 31 125 szt. czekolad mlecznych w tabliczkach po 200 g, Zadanie nr 3 - dostawa 62 250 szt. czekolad mlecznych z rodzynkami i orzechami (bakaliami) w tabliczkach po 100 g; lub 41 500 szt. czekolad mlecznych z rodzynkami i orzechami (bakaliami) w tabliczkach po 150 g; lub 31 125 szt. czekolad mlecznych z rodzynkami i orzechami (bakaliami) w tabliczkach po 200 g, Zadanie nr 4 - dostawa 62 250 szt. czekolad mlecznych z całymi orzechami laskowymi w tabliczkach po 100 g; lub 41 500 szt. czekolad mlecznych z całymi orzechami laskowymi w tabliczkach po 150 g; lub 31 125 szt. czekolad mlecznych z całymi orzechami laskowymi w tabliczkach po 200 g, Zadanie nr 5 - dostawa 62 250 szt. czekolad białych, lub białych z rodzynkami i orzechami (bakaliami), lub gorzkich z orzechami w tabliczkach po 100 g; lub dostawa 41 500 szt. czekolad białych, lub białych z rodzynkami i orzechami (bakaliami), lub gorzkich z orzechami w tabliczkach po 150 g; lub dostawa 31 125 szt. czekolad białych, lub białych z rodzynkami i orzechami (bakaliami), lub gorzkich z orzechami w tabliczkach po 200 g..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.21.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 7.370 zł, odpowiednio: zadanie nr 1 - 1.300,00 zł, zadanie nr 2 - 1.300,00 zł, zadanie nr 3 - 1.590,00 zł, zadanie nr 4 - 1.590,00 zł, zadanie nr 5 - 1.590,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA I. Wymagania ustawowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.załączą certyfikat potwierdzający wdrożenie przez producenta Systemu Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (systemu HACCP) zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r w sprawie higieny środków spożywczych lub pisemną opinię wydaną przez Sanepid o wdrożeniu i stosowaniu systemu HACCP u producenta, 4.załączą oświadczenie, że oferowane czekolady spełniają wymogi w zakresie jakości handlowej określone w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 4 grudnia 2002 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie jakości handlowej wyrobów kakaowych i czekoladowych ( Dz. U. z 2002 r., Nr 214, poz. 1813), 5.załączą specyfikację jakościową oferowanych czekolad - opis produktu sporządzony przez jednostkę kontroli jakości lub dział technologiczny, zawierającą informacje: opis wyrobu, wykaz użytych surowców, kaloryczność w 100 g produktu, 6.załączą próbki oferowanych czekolad, po 1 szt. z oferowanego asortymentu, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, 7.zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określonym w rozdziale VIII SIWZ. II. Wymagania Zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.zaoferują czekolady, zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i załączniku A do SIWZ, 2.zaoferują co najmniej 9 miesięczny termin przydatności do spożycia, licząc od dnia dostawy czekolad, 3.zaakceptują 30-dniowy termin płatności, licząc od momentu dostawy i otrzymania faktury, 4.zadeklarują stałość cen w okresie trwania umowy, 5.zadeklarują wymagane terminy dostaw. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i o zawarcie umowy w sprawie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi wykazać, że spełnia warunki określone w pkt I. 1. a. Warunki określone w pkt I. 1. b i c, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą spełnić łącznie - sumując swój potencjał i sytuację finansową. Warunek pkt I. 2 każdy Wykonawca musi spełnić z osobna. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia..
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WYMAGAŃ I WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.certyfikat potwierdzający wdrożenie przez producenta Systemu Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (systemu HACCP) zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r w sprawie higieny środków spożywczych lub pisemna opinia wydana przez Sanepid o wdrożeniu i stosowaniu systemu HACCP u producenta, 4.oświadczenie, że oferowane czekolady spełniają wymogi w zakresie jakości handlowej określone w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 4 grudnia 2002 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie jakości handlowej wyrobów kakaowych i czekoladowych ( Dz. U. z 2002 r., Nr 214, poz. 1813), 5.specyfikację jakościową oferowanych czekolad - opis produktu sporządzony przez jednostkę kontroli jakości lub dział technologiczny, zawierającą informacje: opis wyrobu, wykaz użytych surowców, kaloryczność w 100 g produktu, 6.próbki oferowanych czekolad, 7.potwierdzenie wniesienia wadium. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia, jest zgodny z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i załączniku A do SIWZ, 2.oświadczenie o co najmniej 9 miesięcznym terminie przydatności do spożycia, licząc od dnia dostawy czekolad, 3.oświadczenie o dotrzymaniu 30 - dniowego terminu płatności, 4.oświadczenie o stałości cen w okresie trwania umowy, 5.oświadczenie o dotrzymaniu wymaganych terminów dostaw..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
· 1 - Cena - 85
· 2 - Jakość - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro). IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2009 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 13.02.2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa 62 250 szt. czekolad gorzkich w tabliczkach po 100 g, lub 41 500 szt. czekolad gorzkich w tabliczkach po 150 g, lub 31 125 szt. czekolad gorzkich w tabliczkach po 200 g,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - dostawa 62 250 szt. czekolad gorzkich w tabliczkach po 100 g, lub 41 500 szt. czekolad gorzkich w tabliczkach po 150 g, lub 31 125 szt. czekolad gorzkich w tabliczkach po 200 g,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
o 1. Cena - 85
o 2. jakość - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa 62 250 szt. czekolad mlecznych w tabliczkach po 100 g, lub 41 500 szt. czekolad mlecznych w tabliczkach po 150 g, lub 31 125 szt. czekolad mlecznych w tabliczkach po 200 g,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - dostawa 62 250 szt. czekolad mlecznych w tabliczkach po 100 g, lub 41 500 szt. czekolad mlecznych w tabliczkach po 150 g, lub 31 125 szt. czekolad mlecznych w tabliczkach po 200 g,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
o 1. Cena - 85
o 2. jakość - 15
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - dostawa 62 250 szt. czekolad mlecznych z rodzynkami i orzechami (bakaliami) w tabliczkach po 100 g, lub 41 500 szt. czekolad mlecznych z rodzynkami i orzechami (bakaliami) w tabliczkach po 150 g, lub 31 125 szt. czekolad mlecznych z rodzynkami i orzechami (bakaliami) w tabliczkach po 200 g,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - dostawa 62 250 szt. czekolad mlecznych z rodzynkami i orzechami (bakaliami) w tabliczkach po 100 g, lub 41 500 szt. czekolad mlecznych z rodzynkami i orzechami (bakaliami) w tabliczkach po 150 g, lub 31 125 szt. czekolad mlecznych z rodzynkami i orzechami (bakaliami) w tabliczkach po 200 g,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
o 1. Cena - 85
o 2. jakość - 15
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - dostawa 62 250 szt. czekolad mlecznych z całymi orzechami laskowymi w tabliczkach po 100 g lub 41 500 szt. czekolad mlecznych z całymi orzechami laskowymi w tabliczkach po 150 g, lub 31 125 szt. czekolad mlecznych z całymi orzechami laskowymi w tabliczkach po 200 g.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - dostawa 62 250 szt. czekolad mlecznych z całymi orzechami laskowymi w tabliczkach po 100 g lub 41 500 szt. czekolad mlecznych z całymi orzechami laskowymi w tabliczkach po 150 g, lub 31 125 szt. czekolad mlecznych z całymi orzechami laskowymi w tabliczkach po 200 g.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
o 1. Cena - 85
o 2. Jakość - 15
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - dostawa 62 250 szt. czekolad białych, lub białych z rodzynkami i orzechami (bakaliami), lub gorzkich z orzechami w tabliczkach po 100 g; lub dostawa 41 500 szt. czekolad białych, lub białych z rodzynkami i orzechami (bakaliami), lub gorzkich z orzechami w tabliczkach po 150 g; lub dostawa 31 125 szt. czekolad białych, lub białych z rodzynkami i orzechami (bakaliami), lub gorzkich z orzechami w tabliczkach po 200 g.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - dostawa 62 250 szt. czekolad białych, lub białych z rodzynkami i orzechami (bakaliami), lub gorzkich z orzechami w tabliczkach po 100 g; lub dostawa 41 500 szt. czekolad białych, lub białych z rodzynkami i orzechami (bakaliami), lub gorzkich z orzechami w tabliczkach po 150 g; lub dostawa 31 125 szt. czekolad białych, lub białych z rodzynkami i orzechami (bakaliami), lub gorzkich z orzechami w tabliczkach po 200 g.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
o 1. Cena - 85
o 2. Jakość - 15
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
INFORMACJA O WYBORZE
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO – „USŁUGA WYWOZU ODPADÓW MEDYCZNYCH I KOMUNALNYCH” – AD/PN – 33/08
Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku informuje, że w powyższym postępowaniu:
a) w zadaniu nr 1 dokonano wyboru oferty nr 3, złożonej przez firmę:
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe „MPO” Spółka z o. o.
ul. 27 lipca 62, 15-950 Białystok
cena oferty: 2,61 zł/kg
b) w zadaniu nr 2 dokonano wyboru oferty nr 2, złożonej przez firmę:
Mobilna Obsługa Przedsiębiorstw Jarosław Tarachoń Spółka komandytowa
ul. Fabryczna 1 lok. 419, 15-482 Białystok
cena oferty: 37,45 zł/m3
Uzasadnienie wyboru
Zamawiający dokonał oceny i porównania złożonych ofert. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia jedynym kryterium jakim kierował się Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej była cena jednostkowa brutto za wywóz 1 kg odpadów medycznych (zadanie nr 1), i cena jednostkowa brutto za wywóz 1 m3 odpadów komunalnych (zadanie nr 2).
Na podstawie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert ustalono, iż oferta nr 3 w zadaniu nr 1 i oferta nr 2 w zadaniu nr 2 - odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz w specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w SIWZ kryterium wyboru, co jest równoznaczne z przyznaniem maksymalnej liczby punktów (100).
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiamy streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert:
Zadanie nr 1
Zadanie nr 2
Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 w/w ustawy, zawiadamiam o Wykonawcach, których oferty odrzucono oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni:
- nie wykluczono żadnego Wykonawcy,
- nie odrzucono żadnej oferty.
Jednocześnie informuję, że Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Dyrektor Regionalnego Centrum
Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku
Prof. dr hab. med. Piotr Marek Radziwon
Białystok, 31.12.2008 r.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO – „Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej świadczeniodawcy udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej” – AD/PN – 36/08
Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku informuje, że w powyższym postępowaniu dokonano wyboru oferty nr 1, złożonej przez firmę:
Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna
Al. Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa
Inspektorat w Białymstoku
Pion Klienta Korporacyjnego. Zespół Underwritingowo – Sprzedażowy
ul. Suraska 3a, 15-950 Białystok
cena oferty: 20 950,00 zł
Uzasadnienie wyboru
Zamawiający dokonał badania i oceny złożonej oferty. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia jedynym kryterium jakim kierował się Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej była cena za realizację zamówienia.
Na podstawie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert ustalono, iż oferta nr 1 firmy: Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna, Al. Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa, Inspektorat w Białymstoku Pion Klienta Korporacyjnego. Zespół Underwritingowo – Sprzedażowy, ul. Suraska 3a, 15-950 Białystok, odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz w specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w SIWZ kryterium wyboru, co jest równoznaczne z przyznaniem maksymalnej liczby punktów (100).
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiamy streszczenie oceny oferty:
Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 w/w ustawy, zawiadamiam o Wykonawcach, których oferty odrzucono oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni:
- nie wykluczono żadnego Wykonawcy,
- nie odrzucono żadnej oferty.
Jednocześnie informuję, że Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Dyrektor Regionalnego CentruM
Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku
Prof. dr hab. med. Piotr Marek Radziwon
Białystok, 30.12.2008 r. |