Potrzebna krew grupy..
 
Tu oddasz krew
 
Ankieta
Aktualnie jest dostępna następująca ankieta
Ankieta skierowana do Krwiodawców
Przetargi
Strona:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55
OGŁOSZENIE
O G Ł O S Z E N I E
 
REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W BIAŁYMSTOKU
15-950 Białystok, ul. M. Skłodowskiej – Curie 23
ogłasza przetarg nieograniczony nr AD/PN – 28/08
na
„Dostawę kart i odczynników do mikrotestów kolumnowych
oraz dzierżawę niezbędnego sprzętu”
 
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień - Kod CPV: 33696100-6 – odczynniki do klasyfikacji grupy krwi 
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia podane są w SIWZ dostępnej na stronie internetowej: www.rckik.bialystok.pl.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej
jak wyżej lub w cenie 12,20 zł odebrać osobiście w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Białymstoku, przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 23, lub
za zaliczeniem pocztowym.
 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kart i odczynników do mikrotestów kolumnowych oraz dzierżawa niezbędnego sprzętu:
1. Karta do mikrokolumnowego pośredniego testu antyglobulinowego z odczynnikiem poliwalentnym - do wykonania 82 000 pojedynczych reakcji *            
wymagania: -  łączny czas inkubacji i wirowania w procedurze pośredniego testu
                      antyglobulinowego nie przekracza 30 minut;
                   -  zastosowany odczynnik antyglobulinowy poliwalentny zawiera
                            co najmniej przeciwciała: anty – IgG oraz anty – C3d.
2. Karta do mikrokolumnowego testu enzymatycznego - do wykonania 57 000 pojedynczych reakcji *   
wymagania: -  łączny czas inkubacji i wirowania w procedurze testu 
                      enzymatycznego nie przekracza 30 minut;
3. Karta do mikrokolumnowego pośredniego testu antyglobulinowego z odczynnikiem 
monowalentnym - do wykonania 6 000 pojedynczych reakcji *
wymagania: - łączny czas inkubacji i wirowania w procedurze pośredniego testu
                     antyglobulinowego nie przekracza 30 minut;
                   - zastosowany odczynnik antyglobulinowy monowalentny zawiera 
                     tylko przeciwciała: anty – IgG.
4. Karta do mikrokolumnowego bezpośredniego testu antyglobulinowego z odczynnikami 
monowalentnymi  -  do wykonania 400 oznaczeń *
(jedno oznaczenie = co najmniej reakcja z IgG + reakcja z C3d + autokontrola )
wymagania: - czas wirowania w procedurze bezpośredniego testu
                     antyglobulinowego nie przekracza 15 minut;
                   - zastosowane odczynniki antyglobulinowe monowalentne pozwalają
                     zidentyfikować opłaszczenie krwinek czerwonych minimalnie przez
                     IgG oraz C3d;
                   - w teście możliwe jest wykonanie równoległe reakcji autokontroli.
5. Odczynnik LISS – 35 000 ml 
wymagania: -  możliwość tworzenia zawiesin krwinek czerwonychwykorzystywanych
                      w mikrotestach kolumnowych: PTA, BTA oraz w teście enzymatycznym;
                  -   objętość jednostkowego opakowania odczynnika 10 – 500 ml.
6. Enzym proteolityczny – do wykonania 60.000 pojedynczych reakcji przy użyciu 
własnych krwinek panelowych *
wymagania: - bromelina lub inny enzym proteolityczny zalecany przez producenta kart
                     do wykonania mikrokolumnowego testu enzymatycznego;
                 -   objętość jednostkowa opakowania nie przekracza 100 ml.
* w przypadku gdy opakowania zbiorcze nie pasują dokładnie do wymaganej ilości to dopuszczamy złożenie oferty o ilości kart i odczynników wynikających
z pełnych opakowań z wyrównaniem w górę.
 
Dzierżawa niezbędnego sprzętu:
Wykonawca zobowiązany jest wydzierżawić na okres 12 miesięcy – 6 wirówek oraz 6 inkubatorów kompatybilnych do zaproponowanych kart. Wykonawca zapewnia również możliwość przedłużenia okresu dzierżawy niezbędnego sprzętu na okres dłuższy niż 12 miesięcy, jeżeli w podanym okresie Zamawiający nie wykorzysta wszystkich kart i odczynników.
 
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych, ani wariantowych.
Termin wykonania zamówienia – od daty podpisania umowy do dnia 30.11.2009r.                     
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 3.000,00 zł.
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w dziale XI SIWZ.
Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a)      w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Kredyt Bank S.A. II O/ Białystok 36 1500 1344 1213 4004 0133 0000,
b)      poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
c)       gwarancjach bankowych,
d)      gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)      poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – przetarg nr AD/PN - 28/08 na dostawę kart i odczynników kolumnowych”. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 (poza formą pieniężną) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie, decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w pkt 3 a.
Gwarancje i poręczenia należy wystawiać na: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej – Curie 23, 15-950 Białystok i zdeponować w kasie Zamawiającego, w pok. 40, zaś kopię potwierdzoną przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty.
W przypadku przesyłania poręczenia lub gwarancji pocztą, oryginał gwarancji lub poręczenia należy przesłać na adres Zamawiającego podany w dziale I SIWZ, kopię zaś z klauzulą „za zgodność z oryginałem” należy dołączyć do oferty. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego przepadku określa ustawa.
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA
I. Wymagania ustawowe:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.       spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
b)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3. zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określonym w rozdziale VIII SIWZ.
II. Wymagania Zamawiającego:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.       zaoferują karty, odczynniki do mikrotestów kolumnowych i urządzenia, które wyczerpują przedmiot zamówienia i są zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i załączniku A do SIWZ,
2.       załączą oświadczenie, że karty i odczynniki do mikrotestów kolumnowych posiadają oznakowanie CE,
3.       załączą deklarację zgodności WE dla kart i odczynników,
4.       załączą dokumenty o spełnianiu przez karty i odczynniki wymogów ustawy o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004 r., poz. 896) – z wyjątkiem tych, które przez producenta zostały zakwalifikowane jako wyroby nie medyczne (wskazane w ofercie),
5.       zaoferują co najmniej 6 miesięczny termin ważności kart i odczynników - licząc od dnia dostawy,
6.       zobowiążą się do oddania w dzierżawę 6 wirówek i 6 inkubatorów kompatybilnych do zaoferowanych kart na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia podanego okresu, w przypadku niewykorzystania kart i odczynników,
7.       zaoferują bezpłatny serwis gwarancyjny przez okres trwania umowy, z maksymalnym czasem naprawy lub podstawieniem równorzędnego sprzętu zastępczego w ciągu 72 godzin od chwili zgłoszenia awarii,
8.       zadeklarują możliwość przechowywania kart w temperaturze + 150C - +220C,
9.       zaoferują kartę do mikrotestu kolumnowego pośredniego testu antyglobulinowego oraz testu enzymatycznego z podziałem na sześć kolumn,
10.   zaakceptują 30-dniowy termin płatności, licząc od momentu otrzymania towaru i faktury,
11.   zadeklarują stałość cen w okresie trwania umowy,
12.   zadeklarują wymagane terminy dostaw wraz z instalacją i uruchomieniem aparatury oraz przeszkoleniem personelu Zamawiającego.
Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i o zawarcie umowy w sprawie zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przynajmniej    jeden   z   nich   musi   wykazać,   że   spełnia   warunki   określone w pkt I. 1. a. Warunki określone w pkt I. 1. b i c, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą spełnić łącznie – sumując swój potencjał i sytuację finansową. Warunek pkt I. 2 każdy Wykonawca musi spełnić z osobna.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia – nie spełnia.
 
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WYMAGAŃ I WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU
I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza:
1.       oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – zał. nr 2 do SIWZ, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
2.       aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3.       potwierdzenie wniesienia wadium.
II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza:
1.       oświadczenie, że oferowane karty, odczynniki do mikrotestów kolumnowych oraz urządzenia wyczerpują przedmiot zamówienia i są zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i w załączniku A do SIWZ,
2.       oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne posiadają oznakowanie CE,
3.       deklarację zgodności WE z wymaganiami zasadniczymi,
4.       certyfikat jednostki notyfikowanej uczestniczącej w procedurze oceny jakości (jeżeli dotyczy),
5.       oświadczenie, że oferowany wyrób jest zgodny z wymaganiami postawionymi w ustawie o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 93 z 2004 r., poz. 896), jeśli nie dotyczy dołączyć odpowiedni dokument,
6.       dokument potwierdzający zgłoszenie wyrobu do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (jeżeli dotyczy),
7.       oświadczenie, że karty mogą być przechowywane w temperaturze + 150C - +220C,
8.       oświadczenie, że karty do mikrokolumnowego pośredniego testu antyglubulinowego oraz testu enzymatycznego są z podziałem na sześć kolumn,
9.       zobowiązanie do oddania w dzierżawę 6 wirówek i 6 inkubatorów kompatybilnych do zaoferowanych kart na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia podanego okresu w przypadku niewykorzystania kart i odczynników,
10.   oświadczenie, o wykonaniu bezpłatnych napraw serwisowych w okresie dzierżawy, w przypadku awarii i uszkodzeń nie wynikających z winy Zamawiającego, wraz z dotrzymaniem czasu naprawy lub podstawieniem sprzętu równorzędnego,
11.   oświadczenie o co najmniej 6 miesięcznym terminie ważności w przypadku kart i odczynników,
12.   oświadczenie o zaakceptowaniu 30 – dniowego terminu płatności,
13.   oświadczenie o stałości cen w okresie trwania umowy,
14.   oświadczenie o dotrzymaniu wymaganych terminów dostaw, montażu, uruchomienia oraz przeszkolenia personelu Zamawiającego.
 
Kryteria oceny:
Cena ofertowa –   100 %,
 
Miejsce i termin składania ofert:
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku,
15-950 Białystok, ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, pok. nr 201,
w terminie do dnia 14.11.2008 r. do godz.1300.
 
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.11.2008 r. o godz. 1315 w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 23,
pok. nr 203 (II piętro – sala seminaryjna).
 
Termin związania ofertą upływa w dniu 13.12.2008 r.
Nie przewiduje się:
-          zawarcia umowy ramowej,
-          ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
-         wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05.11.2008 r. pod numerem 301337.
 
Dyrektor Regionalnego Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Białymstoku
Prof. dr hab. med. Piotr Marek Radziwon
 
Białystok, dnia 05.11.2008 r.
 

Plik do pobrania:

OGŁOSZENIE
O G Ł O S Z E N I E
 
REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W BIAŁYMSTOKU
15-950 Białystok, ul. M. Skłodowskiej – Curie 23
ogłasza przetarg nieograniczony nr AD/PN – 27/08
na
Dostawę dwóch przenośnych separatorów osoczowych
oraz 500 sztuk zestawów jednorazowego użytku do pobierania osocza”
 
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień - Kod CPV: 33141620-2, 33141630-5.
 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie 2 przenośnych separatorów osoczowych oraz 500 sztuk zestawów jednorazowego użytku do pobierania osocza.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia podane są w SIWZ dostępnej na stronie internetowej: www.rckik.bialystok.pl.
 
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej jak wyżej lub w cenie 12,20 zł odebrać osobiście w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 23, lub za zaliczeniem pocztowym.
 
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
 
Termin wykonania zamówienia – od daty podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2009 r.                     
 
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA
I. Wymagania ustawowe:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.       spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
b)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
2.       nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3.       załączą oświadczenie, że separatory i zestawy posiadają oznakowanie CE,
4.       załączą certyfikat zgodności CE dla separatorów,
5.       załączą deklarację zgodności WE dla separatorów i zestawów,
6.       załączą dokumenty dopuszczające zestawy i separatory do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004 r., poz. 896),
7.       zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określonym w rozdziale VIII SIWZ.
II. Wymagania Zamawiającego:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.       zaoferują fabrycznie nowe separatory i zestawy wyczerpujące przedmiot zamówienia
i zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ oraz załączniku A do SIWZ,
2.       zaoferują co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji licząc od daty dostawy, oraz co najmniej 10 – letni serwis pogwarancyjny w przypadku separatorów,
3.       zaoferują serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w okresie nie dłuższym niż 48 godzin, tj. 2 dni robocze licząc od momentu zgłoszenia awarii, z maksymalnym czasem naprawy nie przekraczającym 14 dni,
4.       zaoferują możliwość nieodpłatnej walidacji w okresie gwarancyjnym, pierwsza po 12 miesiącach od daty dostawy, druga po 24 miesiącach od daty dostawy,
5.       zaoferują co najmniej 24 miesięczny termin ważności zestawów - licząc od dnia dostawy,
6.       zaakceptują 30-dniowy termin płatności, licząc od momentu otrzymania towaru i faktury,
7.       zadeklarują stałość cen w okresie trwania umowy,
8.       zadeklarują wymagane terminy dostaw wraz z montażem i uruchomieniem separatorów oraz przeszkoleniem personelu Zamawiającego,
9.       załączą certyfikat serii – w momencie dostawy zestawów,
10.   załączą instrukcję obsługi separatorów w języku polskim – w momencie dostawy.
 
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WYMAGAŃ I WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
I.        W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w
postępowaniu, do oferty dołącza:
2.       oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – zał. nr 2 do SIWZ, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3.       aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4.       aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5.       aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6.       oświadczenie, że oferowane separatory i zestawy posiadają oznakowanie CE,
7.       certyfikat zgodności CE dla separatorów,
8.       deklarację zgodności WE dla separatorów i zestawów,
9.       dokumenty dopuszczające zestawy i separatory do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 93 2004 r., poz. 896), jeśli nie dotyczy dołączyć odpowiedni dokument,
10.   potwierdzenie wniesienia wadium.
II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza:
1.       oświadczenie, że oferowane, fabrycznie nowe, separatory i zestawy wyczerpują przedmiot zamówienia i są zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ oraz załączniku A do SIWZ,
2.       oświadczenie o udzieleniu co najmniej 24 miesięcznej gwarancji i co najmniej 10 – letnim serwisie pogwarancyjnym w przypadku separatorów,
3.       oświadczenie o czasie naprawy,
4.       oświadczenie o nieodpłatnej walidacji w okresie gwarancyjnym, pierwsza po 12 miesiącach od daty dostawy, druga po 24 miesiącach od daty dostawy,
5.       oświadczenie o co najmniej 24 miesięcznym terminie ważności w przypadku zestawów,
6.       oświadczenie o akceptacji 30 – dniowego terminu płatności,
7.       oświadczenie o stałości cen w okresie trwania umowy,
8.       oświadczenie o dotrzymaniu wymaganych terminów dostaw wraz z montażem i uruchomieniem separatorów oraz przeszkoleniem personelu Zamawiającego,
9.       zobowiązanie do dostarczenia instrukcji obsługi separatora w języku polskim w momencie dostawy,
10.   zobowiązanie do dostarczenia certyfikatu serii zestawów przy każdej ich dostawie
 
Ocena spełnienia warunków ustawowych i wymagań Zamawiającego będzie odbywała się wg kryterium spełnia/nie spełnia.
 
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 4.500,00 zł.
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w dziale XI SIWZ.
Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a)           w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Kredyt Bank S.A. II O/ Białystok 36 1500 1344 1213 4004 0133 0000,
b)           poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
c)            gwarancjach bankowych,
d)           gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)           poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – przetarg nr AD/PN-27/08 na dostawę 2 przenośnych separatorów osoczowych wraz z zestawami”. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 (poza formą pieniężną) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie, decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w pkt 3 a.
Gwarancje i poręczenia należy wystawiać na : Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej – Curie 23, 15-950 Białystok i zdeponować w kasie Zamawiającego, w pok. 40, zaś kopię potwierdzoną przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty.
W przypadku przesyłania poręczenia lub gwarancji pocztą, oryginał gwarancji lub poręczenia należy przesłać na adres Zamawiającego podany w dziale I SIWZ, kopię zaś z klauzulą „za zgodność z oryginałem” należy dołączyć do oferty.
Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
 
Kryteria oceny:
Cena ofertowa –   100 %,
 
Miejsce i termin składania ofert:
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, 15-950 Białystok, 
ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, pok. nr 201, w terminie do dnia 17.11.2008 r. do godz.1300.
 
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.11.2008 r. o godz. 1315 w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 23,
pok. nr 203 (II piętro – sala seminaryjna).
 
Termin związania ofertą upływa w dniu 16.12.2008 r.
 
Nie przewiduje się:
-          zawarcia umowy ramowej,
-          ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
-          wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
 
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.11.2008 r. pod numerem 296919.
 
 
 
 Prof. dr hab. med. Piotr Marek Radziwon
 
Dyrektor Regionalnego Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Białymstoku
 
Białystok, dnia 03.11.2008 r.
 
 
 

Plik do pobrania:

WYJAŚNIENIA I ZMIANA TREŚCI SIWZ
 
 
 
 
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA I ZMIANA TREŚCI SIWZ - ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT– AD/PN – 22/08 na „Dostawę stacjonarnego agregatu prądotwórczego”
 
W związku z niewłaściwą interpretacją zadanych pytań pragniemy sprostować odpowiedzi udzielone przez Zamawiającego, w dniu 31.10.2008 r.:
 
Czy pomieszczenie agregatu posiada instalację czerpni i wyrzutni powietrza? Proszę określić parametry obecnej czerpni i wyrzutni?
 
    Pomieszczenie agregatorni nie posiada wyrzutni i czerpni powietrza.
 
Czy dostosowanie (lub wykonanie w przypadku braku) instalacji czerpni
i wyrzutni leży po stronie wykonawcy? Czy zamawiający może określić swoje wymagania dotyczące rozwiązania czerpni i wyrzutni?
   
Tak, dostosowanie instalacji leży po stronie Wykonawcy. W przypadku konieczności wykonania czerpni i wyrzutni, należy je uwzględnić w przygotowaniu oferty finansowej,
a następnie wykonać w ramach niniejszego zadania inwestycyjnego. Uruchomienie wyrzutni
i czerpni ma być skorelowane z automatycznym uruchamianiem agregatu.
 
Mając na względzie powyższe, Zamawiający zmienia treść SIWZ w dziale:
-          XI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
a)      pkt 2. „Termin składania ofert upływa w dniu 07.11.2008 r. o godz.13.00”,
b)     pkt 3. „Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.11.2008 r. o godz. 13.15 w 
Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku”,
-          IX. Termin związania ofertą. Zmianie ulega pierwsze zdanie i otrzymuje brzmienie: „Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 06.12.2008 r.”
Pozostała treść SIWZ bez zmian.
 
Prof. dr hab. med. Piotr Marek Radziown
Dyrektor Regionalnego Centrum Krwiodawstwa 
i Krwiolecznictwa w Białymstoku 
Białystok, 03.11.2008 r.
  


OGŁOSZENIE
O G Ł O S Z E N I E
 
REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W BIAŁYMSTOKU
15-950 Białystok, ul.M. Skłodowskiej–Curie 23, woj. podlaskie, tel. 85 7447002, fax 85 7447133
ogłasza przetarg nieograniczony nr AD/PN – 26/08
na
„Dostawę artykułów spożywczych
 
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień - Kod CPV:
15820000-2 – sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości,
15831200-4 – cukier biały,
15861000-1 – kawa,
15863000-5 – herbata,
15890000-3 – różne produkty spożywcze i produkty suszone,
15321600-0 – sok jabłkowy.
 
Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie nr 1 – dostawa 280 000 szt. wafli nieoblewanych przekładanych kremem w czterech różnych smakach ( np.: waniliowe, kokosowe, orzechowe, kakaowe itp.),
Zadanie nr 2 – dostawa 900 kg cukru białego,
Zadanie nr 3 – dostawa 600 kg kawy mielonej,
Zadanie nr 4 – dostawa 100 kg kawy ziarnistej,
Zadanie nr 5 – dostawa 150 kg herbaty,
Zadanie nr 6 – dostawa 35 000 szt. śmietanki do kawy,
Zadanie nr 7 – dostawa 45 000 szt. soku jabłkowego a 200 ml i 1000 szt. soku jabłkowego a 1,5 l.
 
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia podane są w SIWZ dostępnej na stronie internetowej: www.rckik.bialystok.pl.
 
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej jak wyżej lub w cenie 12,20 zł odebrać osobiście w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 23, lub za zaliczeniem pocztowym.
 
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się ofertę na wybrane zadanie, bądź na wszystkie zadania łącznie.
 
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych i udzielenia zamówień uzupełniających.
 
Termin wykonania zamówienia – okres 12 miesięcy, od daty podpisania umowy.                     
 
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia:
I. Wymagania ustawowe:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.       spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
b)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
2.       nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3.       załączą świadectwo wdrożenia Systemu Analiz Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli HACCP – dotyczy producenta,
4.       zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określonym w rozdziale VIII SIWZ,
II. Wymagania Zamawiającego:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.       zaoferują artykuły spożywcze, zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i załączniku A do SIWZ,
2.       zaoferują co najmniej 3 miesięczny termin przydatności do spożycia, licząc od dnia dostawy wafli i soku jabłkowego oraz co najmniej 12 miesięczny w przypadku kawy, herbaty, cukru, śmietanki,
3.       zaakceptują 30-dniowy termin płatności, licząc od momentu dostawy i otrzymania faktury,
4.       zadeklarują stałość cen w okresie trwania umowy,
5.       zadeklarują wymagane terminy dostaw.
 
Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i o zawarcie umowy w sprawie zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przynajmniej    jeden   z   nich   musi   wykazać,   że   spełnia   warunki   określone w pkt I. 1. a. Warunki określone w pkt I. 1. b i c, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą spełnić łącznie – sumując swój potencjał i sytuację finansową. Warunek pkt I. 2 każdy Wykonawca musi spełnić z osobna.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia – nie spełnia.
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia
spełnienia wymagań i warunków udziału w postępowaniu:
I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza:
1.       oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – zał. nr 2 do SIWZ, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
2.       aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3.       świadectwo wdrożenia Systemu Analiz Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli HACCP – dotyczy producenta,
4.       potwierdzenie wniesienia wadium.
II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza:
1.       oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia, jest zgodny z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i załączniku A do SIWZ,
2.       oświadczenie o co najmniej 3 miesięcznym terminie przydatności do spożycia, licząc od dnia dostawy wafli i soku jabłkowego oraz co najmniej 12 miesięcznym w przypadku kawy, herbaty, cukru, śmietanki,
3.       oświadczenie o akceptacji 30 – dniowego terminu płatności,
4.       oświadczenie o stałości cen w okresie trwania umowy,
5.       oświadczenie o dotrzymaniu wymaganych terminów dostaw.
 
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 3 370,00 zł, odpowiednio:
zadanie nr 1 – 1.660,00 zł,
zadanie nr 2 – 70,00 zł,
zadanie nr 3 – 210,00 zł,
zadanie nr 4 – 50,00 zł,
zadanie nr 5 – 40,00 zł,
zadanie nr 6 – 70,00 zł,
zadanie nr 7 – 1 270,00 zł.
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w dziale XI SIWZ. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a)      w pieniądzu – płatne na konto Zamawiającego: Kredyt Bank S.A. II O/ Białystok 36 1500 1344 1213 4004 0133 0000,
b)      poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
c)      gwarancjach bankowych,
d)      gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)      poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – przetarg nr AD/PN - 26/08 na dostawę artykułów spożywczych”. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 (poza formą pieniężną) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie, decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w pkt 3 a.
Gwarancje i poręczenia należy wystawiać na: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej – Curie 23, 15-950 Białystok i zdeponować w kasie Zamawiającego (pok. 40), zaś kopię potwierdzoną przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty.
W przypadku przesyłania poręczenia lub gwarancji pocztą, oryginał gwarancji lub poręczenia należy przesłać na adres Zamawiającego podany w dziale I SIWZ, kopię zaś z klauzulą „za zgodność z oryginałem” należy dołączyć do oferty.
Okoliczności i zasady zwrotu wadium i jego zatrzymania określa ustawa.
 
Kryteria oceny:
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium jakim jest:
cena ofertowa – 100%,
Kryterium cena ofertowa zostanie ocenione zgodnie ze wzorem:
Cena = najniższa wartość oferowana brutto /wartość ocenianej oferty brutto x 100 pkt
 
Miejsce i termin składania ofert:
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku,
15-950 Białystok, ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, pok. nr 201,
w terminie do dnia 13.11.2008 r. do godz.1300.
 
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.11.2008 r. o godz. 1315 w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 23, pok. nr 203 (II piętro – sala seminaryjna).
Termin związania ofertą upływa w dniu 12.12.2008 r.
Nie przewiduje się:
-          zawarcia umowy ramowej,
-          ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
-          wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30.10.2008 r. pod numerem 240254.
 
Prof. dr hab. med. Piotr Marek Radziwon
      
     Dyrektor Regionalnego Centrum Krwiodawstwa
     i Krwiolecznictwa w Białymstoku
 
Białystok, dnia 30.10.2008 r.
 
 
 

Plik do pobrania:

WYJAŚNIENIA
 
 
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA – AD/PN – 22/08 na „Dostawę stacjonarnego agregatu prądotwórczego”
            
Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przekazuje treść zapytań do SIWZ dot. w/w wraz z odpowiedziami Zamawiającego:
 
Zapytania Wykonawcy:
1. Czy w zakresie zamówienia leży wymiana kabli siłowych i przewodów sterowniczych. Jeśli tak proszę podać długości kabli i sposób ich prowadzenia?
 
2. Czy Wykonawca ma dostarczyć i zamontować nowy układ SZR, czy też należy podłączyć agregat do SZRa istniejącego w rozdzielni?
 
3. Czy Zamawiający dysponuje schematem rozdzielni, jeśli tak proszę go przedstawić?
 
Odpowiedzi Zamawiającego:
Ad. 1. Nie ma potrzeby wymiany istniejących przewodów siłowych tj:
-YKY 5x25mm2 z budynku agregatu do rozdzielni,
-YKY 5x6mm2 z rozdzielni do pomieszczenia agregatu.
Nie mamy zainstalowanych przewodów sterowniczych.
Odległość między budynkami wynosi ok. 40 m.
 
Ad. 2. Wykonawca ma wykorzystać zamontowany układ SZR oparty o automat RZR-Mikro (Schrack Technik).
 
Ad. 3. Schemat rozdzielni w załączeniu.
  
Dyrektor Regionalnego Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Białymstoku
 
Prof. dr hab. med. Piotr Marek Radziwon
 
 Białystok, 30.10.2008 r.
 
 

Plik do pobrania:

WYJAŚNIENIA2
WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA – AD/PN – 22/08 na „Dostawę stacjonarnego agregatu prądotwórczego”

Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., przekazuję treść zapytań do SIWZ dot. w/w wraz z odpowiedziami Zamawiającego:

1. Czy podana wartość 75 kVA dotyczy pracy ciągłej (PRP) agregatu?

Przewidywane długotrwałe obciążenie ok. 35 kW.
   
2. Czy oferowany agregat ma być wykonany w wersji otwartej?

Agregat ma być wykonany w wersji otwartej z zachowaniem poziomu hałasu pracującego urządzenia max 96 dB.

3. Czy Zamawiający może udostępnić rysunki pomieszczenia agregatu?
 
Wymiary pomieszczenia są podane w SIWZ, o ile nie wystarczą one Wykonawcy do   
przygotowania oferty, możliwa jest wizja lokalna.
   
4.  Czy Zamawiający może określić poziom, na którym znajduje się pomieszczenie agregatu?

Poziom gruntu.

5. Czy istnieje i jak wygląda droga transportowa do w/w pomieszczenia?

Drogę transportową do pomieszczenia przedstawia załączony rysunek poglądowy nr 1.

6. Czy pomieszczenie agregatu posiada instalację czerpni i wyrzutni powietrza? Proszę
    określić parametry obecnej czerpni i wyrzutni.

Pomieszczenie agregatorni posiada wyrzutnię powietrza, wykonaną z rury żeliwnej 
o średnicy 100 mm  z odprowadzeniem na dach. Nie posiada natomiast czerpni  powietrza.

7. Czy dostosowanie (lub wykonanie w przypadku braku) instalacji czerpni i wyrzutni leży po stronie wykonawcy? Czy zamawiający może określić swoje wymagania dotyczące rozwiązania czerpni i wyrzutni.
    
Tak, dostosowanie instalacji leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje 
wymiany istniejącej wyrzutni, lecz w przypadku konieczności wymiany wyrzutni na inny 
rodzaj lub inną lokalizację, Wykonawca jest obowiązany przedłożyć w ofercie rozwiązanie zamienne, uwzględniające oprócz uwarunkowań technicznych, również efekty finansowe. W przypadku konieczności wykonania czerpni, należy ją uwzględnić w przygotowaniu oferty finansowej, a następnie wykonać w ramach niniejszego zadania inwestycyjnego.

8. Czy zamawiający przewiduje dodatkowe prace budowlane w celu dostosowania
    pomieszczenia do nowego agregatu (np. wykonanie fundamentu, otworów czerpni i
    wyrzutni itp.)? Jaki zakres prac ma wykonać wykonawca?

Zamawiający nie przewiduje wykonywania fundamentów , natomiast 
wszelkie czynności i roboty budowlane związane ściśle z instalacją i uruchomieniem 
nowego agregatu należy wykonać i leżą one po stronie Wykonawcy.

9. Czy zamawiający może udostępnić dokumentację fotograficzną pomieszczenia agregatu w szczególności obrazującą instalację wentylacji (czerpni i wyrzutni), wydechową oraz elektryczną podłączenia obecnego agregatu?

Zamawiający nie dysponuje dokumentacją fotograficzną pomieszczenia agregatorni. 
Możliwa jest natomiast wizja lokalna w dniu 03.11.2008 r.

 

Dyrektor Regionalnego Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Białymstoku
 
Prof. dr hab. med. Piotr Marek Radziwon
 
 Białystok, 30.10.2008 r.

Plik do pobrania:

ZAWIADOMIENIE
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE ZAPYTANIA O CENĘ – "DOSTAWA MEBLI BUIROWYCH NA POTRZEBY RCKiK W BIAŁYMSTOKU” – 
AD/ZC – 8/08
 
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 z póżn. zm.), Regionalne Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Białymstoku informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę wybrano ofertę nr 2 złożoną prze firmę:
 
MB – STYL K. Maliszewska-Grzybowska G. Malinowski
ul. Studzienna 19, 15-771 Białystok
cena oferty: 47 740,63 zł
 
Uzasadnienie wyboru
 
            Oferty są kompletne pod względem formalnym oraz spełniają warunki określone
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ceny ofert odpowiadają kwocie jaką zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. W postępowaniu zostały złożone dwie oferty niepodlegające odrzuceniu.
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiamy streszczenie oceny i porównanie ofert:
 
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Ocena (liczba pkt)
Uzasadnienie
 
1
„Bial-Meble” Sp. z o. o.,
16-002 Dobrzyniewo Kościelne, Dobrzyniewo Duże, ul. Szkolna 29
 
98 pkt
 
zgodnie ze wzorem w SIWZ –
          Wc = Cn/Co x 100 pkt
 
2
MB-STYL K. Maliszewska-Grzybowska G. Malinowski,
ul. Studzienna 19, 15-771 Białystok
 
100 pkt
 
 
Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 w/w ustawy, zawiadamiam o Wykonawcach, których oferty odrzucono oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni:
-          nie wykluczono żadnego Wykonawcy,
-          nie odrzucono żadnej oferty.
 
Jednocześnie informuję, że Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
 
Dyrektor Regionalnego Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Białymstoku
 
       Prof. dr hab. med. Piotr Marek Radziwon
 
 
 
 
Białystok, 30.10.2008 r.
 
 


OGŁOSZENIE
O G Ł O S Z E N I E
 
REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W BIAŁYMSTOKU
15-950 Białystok, ul. M. Skłodowskiej – Curie 23
ogłasza przetarg nieograniczony nr AD/PN – 22/08
na
„Dostawę stacjonarnego agregatu prądotwórczego
 
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień - Kod CPV: 31122000-7 – jednostki prądotwórcze.
 
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia podane są w SIWZ dostępnej na stronie internetowej: www.rckik.bialystok.pl.
 
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej jak wyżej lub w cenie 12,20 zł odebrać osobiście w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 23, lub za zaliczeniem pocztowym.
 
Przedmiotem zamówienia jest:
dostawa stacjonarnego agregatu prądotwórczego wraz z montażem w budynku agregatorni na posesji RCKiK w Białymstoku przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 23.
 
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
 
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
 
Termin wykonania zamówienia – od daty podpisania umowy do dnia realizacji – 15.12.2008 r.                     
 
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia:
I. Wymagania ustawowe:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.       spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a)            posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
b)            posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c)             znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
2.       nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3.       zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określonym w rozdziale VIII SIWZ.
II. Wymagania Zamawiającego:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.       zaoferują fabrycznie nowy agregat wyczerpujący przedmiot zamówienia, zgodny z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i załączniku A do SIWZ,
2.       zaoferują co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji, licząc od dnia uruchomienia i przekazania agregatu Zamawiającemu, z czasem reakcji na zgłoszenie awarii i naprawy w ciągu max. 48 godzin,
3.       zaoferują 10 – letni serwis pogwarancyjny,
4.       zaoferują przeszkolenie wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi agregatu,
5.       zaoferują dokonanie co najmniej dwóch bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych, nie mniej niż raz w roku, lub w ilości zgodnej z wymaganiami warunków gwarancji,
6.       dysponują lub wskażą autoryzowany serwis zapewniający naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne oferowanego agregatu,
7.       zaakceptują 14-dniowy termin płatności, licząc od momentu zrealizowania zamówienia i dostarczenia faktury,
8.       zadeklarują wymagany termin dostawy, instalacji i uruchomienia.
 
Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i o zawarcie umowy w sprawie zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przynajmniej    jeden   z   nich   musi   wykazać,   że   spełnia   warunki   określone w pkt I. 1. a. Warunki określone w pkt I. 1. b i c, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą spełnić łącznie – sumując swój potencjał i sytuację finansową. Warunek pkt I. 2 każdy Wykonawca musi spełnić z osobna.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia – nie spełnia.
 
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia wymagań i warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza:
1.  oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – zał. nr 2 do SIWZ,
2.       aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3.       aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4.       aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5.       wykaz zamówień - co najmniej dwaw okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia,   z   podaniem   ich wartości – co najmniej równej lub przekraczającej 50 000 zł brutto, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie,
6.       potwierdzenie wniesienia wadium.
 
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu do oferty dołącza:
1.       oświadczenie, że oferowany agregat jest fabrycznie nowy, wyczerpuje przedmiot zamówienia i jest zgodny z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i załączniku A do SIWZ,
2.       oświadczenie o co najmniej 24 miesięcznym okresie gwarancji, licząc od dnia uruchomienia i przekazania agregatu Zamawiającemu, z czasem reakcji na zgłoszenie awarii i naprawy w ciągu max. 48 godzin,
3.       oświadczenie o zapewnieniu 10 – letniego serwisu pogwarancyjnego,
4.       oświadczenie o przeszkoleniu wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi agregatu,
5.       zobowiązanie do dokonania co najmniej dwóch bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych, nie mniej niż raz w roku, lub w ilości zgodnej z wymaganiami warunków gwarancji,
6.       oświadczenie o dysponowaniu lub wskazaniu autoryzowanego serwisu zapewniającego naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne oferowanego agregatu,
7.       oświadczenie o zaakceptowaniu 14 – dniowego terminu płatności,
8.       oświadczenie o dotrzymaniu wymaganego terminu dostawy, instalacji i uruchomienia.
 
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 1.500,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w rozdziale XI SIWZ.
Wadium może być wnoszone w następujących formach:
         a)      w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Kredyt Bank S.A.      II O/Białystok 36 1500 1344 1213 4004 0133 0000,
b)      poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
c)       gwarancjach bankowych,
d)      gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)      poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
 
Kryteria oceny:
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium jakim jest:
cena ofertowa – 100%,
 
Miejsce i termin składania ofert:
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku,
15-950 Białystok, ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, pok. nr 201,
w terminie do dnia 05.11.2008 r. do godz.1300.
 
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.11.2008 r. o godz. 1315 w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 23,
pok. nr 203 (II piętro – sala seminaryjna).
 
Termin związania ofertą upływa w dniu 04.12.2008 r.
 
Nie przewiduje się:
-          zawarcia umowy ramowej,
-          ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
-          wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23.10.2008 r. pod numerem 237474.
 
 
     Prof. dr hab. med. Piotr Marek Radziwon
 
Dyrektor Regionalnego Centrum Krwiodawstwa
 i Krwiolecznictwa w Białymstoku
 
Białystok, dnia 23.10.2008 r.
 
 
 

Plik do pobrania:

ZAWIADOMIENIE
 
 
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
w postępowaniu o udzielenie zamówienia – „Dostawa talonów towarowych” – AD/PN – 23/08
 
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku informuje, zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655), że w powyższym postępowaniu wybrano następującą ofertę:
 
Sodexho Pass Polska Sp. z o. o.
ul. Kłobucka 25, 02-699 Warszawa
cena oferty: 139 340,00 zł
 
Uzasadnienie wyboru
            Wybrana oferta jest ofertą najkorzystniejszą w oparciu o kryteria oceny ofert – uzyskała największą ilość punktów. Oferta jest kompletna pod względem formalnym oraz spełnia warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiamy streszczenie oceny i porównanie ofert:
1)      Kryterium cena – 50%
 
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Ocena (liczba pkt)
Uzasadnienie
1
Sodexho Pass Polska Sp. z o.o.
ul. Kłobucka 25, 02-699 Warszawa
 
50 pkt
 
zgodnie ze wzorem w SIWZ –
liczba punktów = cena oferty z najniższą ceną/ cena badanej oferty x 100 x 50 %
2
Bonus Systems Polska S. A.
ul. Żupnicza 17, 03-821 Warszawa
 
50 pkt
 
2)      Kryterium ilość placówek realizujących bony na terenie woj. podlaskiego – 50%
 
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Ocena (liczba pkt)
Uzasadnienie
1
Sodexho Pass Polska Sp. z o.o.
ul. Kłobucka 25, 02-699 Warszawa
 
50 pkt
zgodnie ze wzorem w SIWZ –
liczba punktów = ilość sklepów na terenie woj. podlaskiego, w których można realizować bony podana w badanej ofercie/największa ilość sklepów na terenie woj. podlaskiego, w których można realizować bony podana w ofertach x 100 x 50%
 
2
 
Bonus Systems Polska S. A.
ul. Żupnicza 17, 03-821 Warszawa
 
 
12,23 pkt
 
Łączna punktacja:
 
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Ocena (liczba pkt)
1
Sodexho Pass Polska Sp. z o.o.
ul. Kłobucka 25, 02-699 Warszawa
 
100 pkt
2
Bonus Systems Polska S. A.
ul. Żupnicza 17, 03-821 Warszawa
 
62,23 pkt
 
Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 w/w ustawy, zawiadamiamy o Wykonawcach, których oferty odrzucono oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni:
-          nie wykluczono żadnego Wykonawcy,
-          nie odrzucono żadnej oferty.
 
Jednocześnie informujemy, że Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
 
 Prof. dr hab. med. Piotr Marek Radziwon
 
Dyrektor Regionalnego Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Białymstoku
 
 
Białystok, 22.10.2008 r.
 
 


ZAWIADOMIENIE
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO – „DOSTAWA ZESTAWÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, POJEMNIKÓW PUSTYCH
DO ZESTAWÓW PLASMACELL, IGIEŁ DO ZESTAWÓW DO AFEREZY,
PŁYNU AKTYKOAGULACYJNEGO ACD-A” – AD/PN – 20/08
 
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku informuje, zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655), że w powyższym postępowaniu wybrano następujące oferty:
 
w zadaniu nr 1 – dostawa zestawów jednorazowego użytku Plasmacell, do pobierania osocza metodą plazmaferezy automatycznej na separatorze osoczowym Autopheresis C Fenwal, w ilości 4 800 szt., oferta nr 1 złożona przez firmę:
 
FENWAL EUROPE SPRL
RUE EDOUARD BELIN 2-4, B-1435 MONT ST. GUIBERT, BELGIA
cena oferty: 256 800,00
 
w zadaniu nr 2 – dostawa zestawów otwartych jednorazowego użytku, do separatora komórkowego CS 3000 Plus Fenwal Baxter, w ilości 6 szt., oferta nr 1 złożona przez firmę:
 
FENWAL EUROPE SPRL
RUE EDOUARD BELIN 2-4, B-1435 MONT ST. GUIBERT, BELGIA
cena oferty: 2 889,00
 
w zadaniu nr 3 – dostawa pojemników pustych a 1000 ml do zestawów Plasmacell, w ilości 4 800 szt., oferta nr 1 złożona przez firmę:
 
FENWAL EUROPE SPRL
RUE EDOUARD BELIN 2-4, B-1435 MONT ST. GUIBERT, BELGIA
cena oferty: 35 952,00
 
w zadaniu nr 4 – dostawa igieł do zestawów do aferezy, 16 G, jednorazowego użytku w ilości 4 800 szt., oferta nr 2 złożona przez firmę:
 
AxMediTec Sp. z o. o.
ul. Składowa 12, 15-399 Białystok
cena oferty: 12 840,00
 
w zadaniu nr 5 dostawa płynu antykoagulacyjnego ACD-A w plastikowych pojemnikach typu „worek” o objętości 250 ml, z portem do podłączenia standardowego couplera zestawu Plasmacell, oferta nr 1 złożona przez firmę:
 
FENWAL EUROPE SPRL
RUE EDOUARD BELIN 2-4, B-1435 MONT ST. GUIBERT, BELGIA
cena oferty: 39 290,40
 

Uzasadnienie wyboru
 
            Oferty są kompletne pod względem formalnym oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ceny ofert są niższe od kwot jakie zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
 
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy przedstawiamy streszczenie oceny i porównanie ofert:
 
1) w zadaniu nr 1
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Ocena (liczba pkt)
Uzasadnienie
 
1
FENWAL EUROPE SPRL
RUE EDOUARD BELIN 2-4,
B-1435 MONT ST. GUIBERT BELGIA
 
100 pkt
zgodnie ze wzorem w SIWZ –
Wc = Cn/Co x 100 % x 100
 
2) w zadaniu nr 2
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Ocena (liczba pkt)
Uzasadnienie
 
1
FENWAL EUROPE SPRL
RUE EDOUARD BELIN 2-4,
B-1435 MONT ST. GUIBERT BELGIA
 
100 pkt
zgodnie ze wzorem w SIWZ –
Wc = Cn/Co x 100 % x 100
 
3) w zadaniu nr 3
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Ocena (liczba pkt)
Uzasadnienie
 
1
FENWAL EUROPE SPRL
RUE EDOUARD BELIN 2-4,
B-1435 MONT ST. GUIBERT BELGIA
 
100 pkt
zgodnie ze wzorem w SIWZ –
Wc = Cn/Co x 100 % x 100
 
4) w zadaniu nr 4
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Ocena (liczba pkt)
Uzasadnienie
1
FENWAL EUROPE SPRL
RUE EDOUARD BELIN 2-4,
B-1435 MONT ST. GUIBERT BELGIA
 
42 pkt
 
zgodnie ze wzorem w SIWZ –
Wc = Cn/Co x 100 % x 100
2
AxMediTec Sp. z o. o.
ul. Składowa 12, 15-399 Białystok
100 pkt
 
5) w zadaniu nr 5
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko Wykonawcy
Ocena (liczba pkt)
Uzasadnienie
 
1
FENWAL EUROPE SPRL
RUE EDOUARD BELIN 2-4,
B-1435 MONT ST. GUIBERT BELGIA
 
100 pkt
zgodnie ze wzorem w SIWZ –
Wc = Cn/Co x 100 % x 100
 
Ponadto, zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 w/w ustawy, zawiadamiam o Wykonawcach, których oferty odrzucono oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni:
-          nie wykluczono żadnego Wykonawcy,
-          nie odrzucono żadnej oferty.
 
Jednocześnie informuję, że Wykonawca ma prawo do wniesienia protestu do zamawiającego wobec czynności przez niego podjętych, w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
 
                                                         Dyrektor Regionalnego Centrum  
                                                             Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa 
                                                                         w Białymstoku
                                                      Prof. dr hab. med. Piotr Marek Radziwon
           
Białystok, 10.10.2008 r.
 

Strona:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55