Białystok:
Dostawa w pełni automatycznego analizatora koaguologicznego wraz z odczynnikami ZP/PN-13/15

Numer ogłoszenia: 112338 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49789 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa w pełni automatycznego analizatora koaguologicznego wraz z odczynnikami ZP/PN-13/15.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w pełni automatycznego analizatora koaguologicznego z wyposażeniem, umożliwiającego wykonywanie oznaczeń czterema metodami: koagulacyjną, chromogenną, turbidymetryczną i fluorometryczną wraz z zestawami odczynników, kontroli i kalibratorów oraz materiałami zużywalnymi i innym asortymentem niezbędnym do prawidłowego wykonania 400 oznaczeń APTT, 500 oznaczeń PT, 300 oznaczeń fibrynogenu, 200 oznaczeń czynnika VIII oraz 600 oznaczeń testu generacji trombiny na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6, 38.43.45.20-7, 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-0, 30.20.00.00-1, 48.62.00.00-0, 48.00.00.00-8, 30.23.21.10-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 152000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ